Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?
Kommentit (552)
Vierailija kirjoitti:
Tatuoidun naisen kanssa kulkeminen on kuin ajaisi pappatunturilla. Saisi hävetä silmät päästään ja kaverit jos näkisi niin nauraisi päin naamaa.
Pappatunturit on edelleen kovassa huudossa.
Minä olen ihminen joka viehättyy enemmän siitä mitä ihmisen pään sisällä on. Ihmisen persoona, luonne ja äly siis saavat minut ihastumaan. Minusta on hassua, että jokin niin pinnallinen seikka kuin tatuointi tulisi parisuhteen tielle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa siinä nyt on? Joku ei halua blondeja, joku taas haluaa lyhyen ja pienen, joku pullean ja tumman, itse en todellakaan fanita tatuointeja, ja ymmärrän täysin jos mies haluaa naisen jolla niitä ei ole, eikä tekoripsiä, tekohiuksia, tekokynsiä....
Voi apua, apua, apua.... miten voi ihmissuhteen rakentaminen olla tällä tasolla? Hiustenvärilläkö yhteiselämä päätetään. Hiukset voi tippua pois tai harmaantua. Tarvitseeko tätä edes kirjoittaa? Miten pinnalliseksi elämä voi mennä, että oikeasti etsii puolisoa hiustenvärin perusteella?!
Naiset haluavat pitkän miehen, minä haluan tatuoimattoman naisen.
Sehän on ihan minun asiani mitä minä etsin. Mutta sanottakoon että prioriteetissa ei ole tautoitu feministi rekkalepso yli 60 kg:n elopainolla.
M47
Etsivät sitä, mitä haluavat. Mikä on ongelma? Sekä, että juuri sinä et saa päättää, mitä toinen haluaa? Onpa itsekästä.
Mikä tässä on varsinainen ongelma, jos ei kuitenkaan halua olla kimpassa tatuoidun naisen kanssa? Säästää molempien aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihminen joka viehättyy enemmän siitä mitä ihmisen pään sisällä on. Ihmisen persoona, luonne ja äly siis saavat minut ihastumaan. Minusta on hassua, että jokin niin pinnallinen seikka kuin tatuointi tulisi parisuhteen tielle.
Joku syy aina pitää keksiä. Muuten pitäisi tehdäkin jotain. Eikä vaan lässyttää.
Vierailija kirjoitti:
Etsivät sitä, mitä haluavat. Mikä on ongelma? Sekä, että juuri sinä et saa päättää, mitä toinen haluaa? Onpa itsekästä.
"Sekä"...🙄...
Tatskat ovat oma valinta aivan kuten tupakointi ja huumeiden käyttökin. Ihonväriin, perhetaustaan tms. ei voi itse vaikuttaa.
Entäs tatuointi, joka kertoo esim että henkilöllä on diabetes? Ihan turvallisuusmielessä hankittu. Yleensä nämä tällaiset tatuoinnit on pieniä ja nättejä.
Ois kans kiva, jos nainen olis myös munaton.
Minä olen nainen.
Minulla ei ole tatuointeja.
Ei ole törkeää sanoa, että haluaa naisen ilman tatuointeja.
Kukin saa etsiä juuri sellaista miestä tai naista kuin haluaa. Mitä törkeää siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä etsiä, mutta en tajua miksi siitä pitää tehdä niin suuri numeroa.
Itse tatuoimattomana naisena en juurikaan välitä on miehellä tatuointeja vai ei. Kunhan ei päästä varpaisiin ole tatuoitu.
Mikä logiikka tässä on, että useampi tuntuu pitävän tyhmänä kriteerinä "ei tatuointeja", mutta sit jostain syystä "ei minun mielestäni liikaa tatuointeja" onkin ihan järkikriteeri?
Mielestäni ei mitenkään törkeää. Kuten ei että etsii normaalipainoista, hoikkaa, tai miksei vaikka alipainoista naista. Tai lapsetonta, lävistämätöntä, alkotonta, savutonta...
Se mikä on tietenkin mieheltä melko höpsö veto, on listata nämä profiiliinsa, koska mieshän se on joka naista lähestyy. Mutta jos on asiallisesti kerrottu vaikka että tatskat tai alkoholin nauttiminen ei resonoi ja rakastaa naisessa luonnollisuutta niin mikäs siinä.
Se mihin tosin olen itse normaalipainoisena, liikunnallisena, luonnollisena pitkähiuksisena naisena törmännyt on A. että mies puhuu rumasti muista naisista, lyttää heitä muka kehuakseen minua (pyh, ei jatkoon 👎) tai B. liikunnallinen ja luonnollinen tarkoittaakin: alipainoinen tai hyvin hoikka eikä mies itse edes liiku, mahdollisesti ei jaksa edes kevyttä 12km lenkkiä :D ja se luonnollisuus onkin hyi jos on karvat alapäässä tai kokonaan meikitön eli se olisikin vain enemmänkin "hillitty mutta juuri minulle seksikäs tyyli" toiveissa.
Noh, ei toivottavasti enää tarvitse näitä koskaan kahlata läpi. Mutta preferensseissä sinänsä ei ole mitään vikaa. Sehän on sen parempi mitä selkeämmin kukin ne listaa. Moni ihan "tarpeeksi pitkä ja rikaskin" mies varmasti arvostaa jos naisen profiilissa on heti esillä että hän halveksii lyhyitä tai köyhiä miehiä, koska hekin mahdollisesti haluavat skipata moisen ellei heihin vetoa yhdessä mollata niitä nk. huonompia.
En koskaan aseta ihmisille ennakkovaatimuksia enkä tunnusta etsiväni sitä sellaista jännää tai tyylikkään näköistä ja ystävällisesti hymyilevää naista jollaisiin aina ihastun - hymy saa aina sukat pyörimään jalassa. Olen kaikille kohtelias ja ystävällinen ja suostun mielelläni petipuuhiinkin jos sellaiseen ilmenee halukkuutta. Olen valmis seurustelemaan, ja hitto vie näillä ikävuosilla vaikka vähitellen perheellistymään.
Muttamutta, ihan näin meidän kesken, kun alaston naisvartalo on maailman kaunein asia, niin jos siinä on paljon/isoja tatuointeja niin helposti tunnelma vähän lerpahtaa.
En nyt tiettenkään sano että pues nyt päälles ja häivy kun sulla on noita leimoja, mutta siis olen tosi pettynyt avattuani lahjapaketin. Teen mitä mies tekee mutta en jää kaipaamaan seuraavaa kertaa ellei sitten aivan poikkeuksellisella tavalla sielujen sympatiat kohtaa. Ihan todella jos näen tatskoja jolalin vieraalla, vaikka jaloissa tai käsivarsissa, tai kaulalla, niin en mene yrittämäänkään.
Ja täysin ymmärrän että se on jokaisen oma valinta ja ettenhän välttämättä minua olisi halunneetkaan ja varmaan jokaiselle löytyy joku. Minun joku tuskin kuitenkaan on tatskattu.
Valintahan se on siinä missä mikä tahansa muukin. Jos ei tykkää niin ei tykkää. Ei siinä sen enempää.
Outoa että joku edes miettii tällaisia. Olen itse ollut ysärillä hevarinuori ja edelleen kuuntelen vain metallia. Siinä skenessä kaikilla on tatuointeja.
En osaa kuvitella itseäni treffeille jonkun tavismiehissä kanssa, jolle tatuoinnit on joku taivastelun aihe.
🇺🇦🇮🇱
Minulle oli täysin selvä,tatuoitu ei käy,näin myös puolison ajatus kävi yksiin.