Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä Tampereelle on oikein tapahtunut? Lomaviikolleni tyly alku

Vierailija
28.06.2025 |

Eivätkö tamperelaiset itse edes huomaa miten heidän kaupunkia ja sen tunnelmaa on pilattu verrattuna vielä 10 vuoden takaiseen aikaan?

Tämähän on ihan järkyttävä paikka nykyään, enkä puhu edes täällä liikkuvista ihmisporukoista.

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavihervasemmisto onnistui tuhoamaan jopa KEMIN keskustan kävelykaduillaan. Demoninen konsepti täytyy kuitenkin ajaa kaikkialle ihmisten riivaamiseksi.

Vierailija
82/150 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansiareena on arkkitehtuuriltaan totta vie p*rseestä, ei sovi ympäristöön. Kaupungin siluetti on kauempaa katsottuna joku tekotaidepläjäys siltä kohtaa, ei enää rakkaasta kotikaupungista. t. paikallinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskihan on siellä tammerkosken sillan seutuvilla

. Aika vähän koskea muistuttaa se suvanto missä vesi lipuu tasaisesti kohti pyhäjärveä. 

Voiskohan se, että suvanto ei muistuta koskea johtua ihan siitä, että suvanto ja koski ovat kaksi eri asiaa?

Vierailija
84/150 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, on muuttunut karseaksi. Kävin ennen koronaa joka vuosi museoiden yössä ja rakastin Tamperetta. Nyt kävin just töiden puolesta parin päivän seminaarissa ja olin aivan järkyttynyt. Narkkareita tosiaan riittää, kaupassakin yksi kulki vain ympäriinsä ja puhui yksin kovaan ääneen, ties mitä peukkua oli vetänyt. Kahdesti pullonkerääjä tuli komentamaan, että haluaa energiajuoman mun laukusta, siis avaamattoman juoman ja laukusta sisältä. Aivan järkyttävää käytöstä ihmisiltä muutenkin.

Palveluiden puolesta autioituneen tuntuinen kaupunki nyt. No ratikka oli kiva uudistus. Samoin se joen varteen kyhätty puisto, tosin narkkejahan sielläkin oli.

Minkä joen? Mikä puisto?

Vierailija
85/150 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

. Aika vähän koskea muistuttaa se suvanto missä vesi lipuu tasaisesti kohti pyhäjärveä. 

Voiskohan se, että suvanto ei muistuta koskea johtua ihan siitä, että suvanto ja koski ovat kaksi eri asiaa?

Eli silloin kosken alapuoli on jokea. Olin oikeassa.

Vierailija
86/150 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansiareena on arkkitehtuuriltaan totta vie p*rseestä, ei sovi ympäristöön. Kaupungin siluetti on kauempaa katsottuna joku tekotaidepläjäys siltä kohtaa, ei enää rakkaasta kotikaupungista. t. paikallinen

Kohta saadaan lisää ja vielä enemmän silhuett sieltä kunhan tekevät Takon lopetetun tehtaan tontille pilvenpiirtään tai useamman sellaisen. Ei paljon aurinko keskustorille paista.

Vierailija
87/150 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten taas monen paljasjalkaisen tamperelaisen mielestä asiat olivat viimeksi hyvin silloin kun Viistokatu oli vielä olemassa ja uudistukset eivät näin ollen VOI tuoda tullessaan mitään hyvää. :D

Kyllä! Viistokatu takaisin!!!

Myönnän, minä olen sellainen paljasjalkainen viisikymppinen autoileva tamperelainen, jonka mielestä ratikka on peestä ja areena on on väärässä paikassa, rantatunneli nyt alun hankaluuksien (liikenne katkaistiin kun Vaitinaron risteys ei vetänyt) jälkeen toimiva. Ja uusi Särkänsilta aivan typerä ja turha rakennushanke ja rahareikä. 

Änkyrä ilmoittautui. Sinä varmaan haikailet rantaväylääkin takaisin.

Ja huumorintajuton (Viistokatu!!!) sekä lukutaidoton (rantaväylä), joka ilmeisesti on työtön, jolle liikkumisen sujuvuudella ei ole mitään merkitystä, saati sillä, mihin hänen verorahojaan käytetään, kun ei ole itse rahojaan ansainnut.

Vierailija
88/150 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti näyttää olevan jonkinlainen magneetti maakuntien päihdeihmisille.

Vierailija
89/150 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere näyttää nykyään mauttomalta venäläiseltä nousukaskaupungilta.

Vierailija
90/150 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan suvantoa. Hyvänen aika miten tämä asia voi olla sinulle näin vaikea. Nämähän ovat normaalisti selviä asioita ala-asteikäisillekin.

Vierailija
91/150 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, mikä on Tammerkosken silta, että tietäisi edes mistä kohdasta puhut? Tuo edellisen kommentti että suvanto ja koski ovat eri asia, ei tamperelaisen mielestä edelleenkään tarkoita, että Näsijärven ja Pyhäjärven välissä olisi missään kohdassa jokea. Näsijärven jälkeen on Tammerkosken yläsuvanto, Tammerkoski, Tammerkosken alasuvanto eli Ratinan suvanto ja Pyhäjärvi, ei joen jokea missään. Eikä siltaa nimeltä Tammerkosken silta, monta muuta siltaa kylläkin.

Vierailija
92/150 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereella ei ole koskaan puhuttu joesta. Vänkää, mitä vänkäät. 

Vierailija
93/150 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on jonkun manseänkyrän aloitus, johon hän on myös itse vastaillut. Näitä samoja änkyräkommentteja voi lukea Aamulehden mielipidesivuilta: Hämeenkatu kuollut, ratikka maailman surkein kulkuneuvo, Rantatunneli täysin turha, Areena aivan järkyttävä ja väärässä paikassa, joka ikinen korkeampi uudisrakennus on maisemaa pilaava torahammas ja kaupunki on menetetty narkkareille.

Hohhoijaa.

Älä unohda Viistokatua! Kyseisen kadunpätkän perään jaksetaan itkeä vuosi toisensa perään.

Mutta se oli tärkeä ja se on osasyy toisen pään kaupunkia kuivumiseen. Sen sulku oli virhe! 

Olen asunut Tampereella 30 vuotta ja käyn keskustassa vain pakon edessä. Välillä voi mennä melkein vuosi, etten mene keskustaan ja sitten on pienellä aikaa pakko käydä useampi kerta. Käyn siis vain ja ainoastaan pakosta kuten vaikka poliisiasemalla tai hammaslääkärissä tai on joku työpaikan juttu jossain ravintolassa. Vapaaehtoisesti sinne muuten vaan pyörimään... no thanks. 

Vierailija
94/150 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, mikä on Tammerkosken silta, että tietäisi edes mistä kohdasta puhut? Tuo edellisen kommentti että suvanto ja koski ovat eri asia, ei tamperelaisen mielestä edelleenkään tarkoita, että Näsijärven ja Pyhäjärven välissä olisi missään kohdassa jokea. Näsijärven jälkeen on Tammerkosken yläsuvanto, Tammerkoski, Tammerkosken alasuvanto eli Ratinan suvanto ja Pyhäjärvi, ei joen jokea missään. Eikä siltaa n

Tuo nimi juonsi siitä muinaisesta musiikkiohjelmasta. Oikea sillan nimi on Satakunnansilta. Joko nyt olet kuullut?

Vierailija
95/150 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen voimalaitoksen kun hävittäs niin sais oikeesti kuohuvan kosken koko matkalle. 

Vierailija
96/150 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siellä järkyttää? 

Eihän sitä voi provossa kertoa, rajoittaisi turhaan sitä "keskustelua" jota halutaan lietsoa.

Voi sinua wannabe-trolliparkaa, näen pääsi sisään eikä siellä ole mitään aidosti kekseliästä.

Vierailija
97/150 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen voimalaitoksen kun hävittäs niin sais oikeesti kuohuvan kosken koko matkalle. 

Hävittämisellä tietty tarkoitin sen lopettamista ja purkamista enkä ilkivaltaista hävittämistä.

Jokiuoman kun kaventaisi yhteen kolmasosaan nykyisestä niin virtauskin nopeutuisi ja kiviä jarruttelemaan virtaamista. 

Tulis kunnon koski mistä lohet voisi nousta loikkimalla Näsijärveen.

Vierailija
98/150 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä vaan kerro, mitä Tampere teki, jota sai pilattua lomasi alun 😂 Mä oon asunut täällä nyt tasan 10 vuotta, enkä ole havainnut mitään erityistä "pilaantumista". Ihmismäärä on kasvanut valtavasti ja sen myötä tulee tietysti erilaisia lieveilmiöitä, mutta Helsingistä muuttaneena en osaa niitäkään vielä kovin pahoina pitää.

Kukapa omaan pesään kusisi. Tai edes näkisi malkaa omassa silmässään. 

Vierailija
99/150 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pormestari Illu ensimmäinen on jo aloittanut Tampereenkin tuhoamisen. Mitäpä muuta pridehomokommarilta voi odottaa?

Vierailija
100/150 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tammerkoskessa on kaikkiaan neljä voimalaitosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi