Mitä tekisit / miten toimisit jos heräisit huomisaamuna Arto Satosen vierestä?
Kommentit (164)
Luulisin että kyseessä on haamu tai hallusinaatio. En ajattelisi että mikään oikea mies on asunnossa. Säikähtäisin. Varmaan pitäisi tehdä henkinen puhdistus ja asunnon siivous.
Vassarit ovat itkupillejä. Vähän leikataan näiden vätysten sosiaalitukia, niin valtava ulina alkaa.
Menkää töihin, nahjukset!
Tekisin rikosilmoituksen koska vapaaehtoisesti en niin vanhan luona olisi. Samalla saisi ministerinkin kätevästi vaihtoon.
Olen nainen, niin tuskin tulisi sellaista tilannetta. Satonen taitaa olla miesten perään.
Vierailija kirjoitti:
Purisin Satosen alle jääneen käteni irti ja pakenisin.
Satosen alla käsi olisi jo kuoliossa
Poliisille rikosilmoitus kotirauhanrikkomisesta ja seksuaalisesta häirinnästä.
Vaatisin lisää leikkauksia ja veronalennuksia ja oikeudenmukaisempaa politiikkaa.
Kaikille sama kohtelu.
Mä varmaan yrittäisin saada siltä panon. Olen vähän puutteessa. Ehkä hänkin on.
Kiittäisin ihanasta yöstä ja sitten otettaisiin vielä yhdet varvit, koska Arto olisi päässyt kevätkiimaan. Kertoisin olevani vihervassari, jos ei muuten kiihotu. Sitten kiivasta ahtaamista seuraavat 6 tuntia ja sitten mentäisiin grillille.
Eihän tällä viikolla ole mihinkään edes kiire, kun on lakko. Kyllä asioilla pitää olla tärkeysjärjestys.
-winner-
Edellisillan session öljyt olisivat varmaankin jo aistikkailta vartaloiltamme kuivuneet, joten avaisin yöpöydältä uuden tuoksuöljypullon ja ryhtyisin levittämään. Ja levittäisin sitten jotain muutakin...
Sitten taas kajahtelisivat nautintomme väräjävät huudot ympäri asuntoa kuni taistoon käyvän Tarzanin kutsu.
t: Pertti53
Osoittaisin kuinka söpöjä osa-aikatyöläiset on. Kun tekee vain osa-aikatyötä, jaksaa vielä muutakin.
Hakeutuisin psykiatriseen päivystykseen, sillä selvästikin olisin menettänyt muistini lisäksi myös järkeni.