Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua alkanut toden teolla ahdistaa tämä Pride vouhotus.

Vierailija
24.06.2025 |

Mitä tehdä tän ahdistuksen kanssa? On ollut jo vuosia. Minulla ei ole mitään ketään vastaan ja on ollut kaikennäköisiä kavereita. Ei siinä mitään mutta kun tää agenda on niin agg ressiivinen ja politisoinut.

Ei voi enää mitään viihteestä nauttia tai ylipäätän käydä edes kaupoilla kun joka paikassa on tää ns. Pride huntu päälle. Jopa kirkokin on uhan alle mennyt mukaan. Ei oo enää yhtäkään paikka missä tämä ideologia ole.

Tuntuu et asuis n Saksassa jossa on punaisia lippuja joka paikassa mihin katot.

Mua alkaa ahdistaa kuinka ylimitoitettu asia ja mitä se oikein ajaa?

Mulla on jopa syyllinen olo siitä että olen normaali perinteinen nainen. Koen että on vaikee olla sellainen nykyään.

Kommentit (782)

Vierailija
461/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiitti (transvestiitti) ja mua ahdistaa Pride-kuukausi aivan helvetisti. Mua ja munkaltaisia miehiä ei ole enää edes olemassa, kun Setan ja Priden ja median käsitteistöön mahtuu ainoastaan transmies ja transnainen.

Mulla ei ole mitään arvoa missään.

Vierailija
462/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kesäkuu kd:n ja ps:n puoluetoimistosta masinoidaan tänne viestejä tyyliin "olen homomies ja minua ahdistaa pride-vouhotus koska oikeasti haluan elää vaatimatonta elämää heteroystävieni kanssa pitämättä melua itsestäni".

Keksikää joku uusi juoni.

Vierailija
464/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On huomattava, että nytkin on käsittääkseni käsittelyssä laki, joka kieltää detransition - ainakin kaiken avun siihen - eheytyshoitona. Rikkomishoitoja ei aiota kieltää.

Ei ole tällaista lakia käsittelyssä - mistä keksit tämän??

Vierailija
465/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kannata pridea enään.liian politisoitunutta touhua.

Vierailija
466/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kesäkuu kd:n ja ps:n puoluetoimistosta masinoidaan tänne viestejä tyyliin "olen homomies ja minua ahdistaa pride-vouhotus koska oikeasti haluan elää vaatimatonta elämää heteroystävieni kanssa pitämättä melua itsestäni".

Keksikää joku uusi juoni.

Älä nyt hyvä ihminen viitsi. Seta (ja Pride) on hylännyt täysin transvestiitit, koska heillä ei ole mitään väliä.

Tästä on useampi henkilö valittanut Setaan ja jopa sitä rahoittavaan STEAaan. Anna sähköpostiosoitteesi niin lähetän sulle keskustelun todisteeksi.

Vierailija
467/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tiitti (transvestiitti) ja mua ahdistaa Pride-kuukausi aivan helvetisti. Mua ja munkaltaisia miehiä ei ole enää edes olemassa, kun Setan ja Priden ja median käsitteistöön mahtuu ainoastaan transmies ja transnainen.

Mulla ei ole mitään arvoa missään.

Mulla sama. Olen myös tranvestiitti mutta ärsyttävintä tässä on se että monet sotkee transseksuaaleihin joka on eri asia. 

Vierailija
468/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs vauva-palstalla on paljon transvestiitteja. Aika pieni % väestöstä kuitenkin.

Vierailija
469/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Olen myös tranvestiitti mutta ärsyttävintä tässä on se että monet sotkee transseksuaaleihin joka on eri asia. 

Oikeastaan kenelläkään ei ole mitään järkevää kuvaa transvestiitista. Jos joku kuva onkin, niin se on aina negatiivinen. Jos olen (pakon edessä) joutunut kertomaan jollekin olevani moinen kummajainen, olen joutunut puolituntia selittämään mikä transvestiitti on.

Mutta semmosta se on, kun Seta ja Pride ovat puhuneet 10 vuotta putkeen pelkästään sukupuolen vaihtaneista. Vielä viitsivät puhua jostakin tasa-arvosta.. Häpeäisivät.:-(

Vierailija
470/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs vauva-palstalla on paljon transvestiitteja. Aika pieni % väestöstä kuitenkin.

Maailmalla tehtyjen tutkimusten mukaan 1-2% väestöstä. Suomessa 28.000 - 56.000 miestä. Heistä yli 99,5% kaapissa, koska heitä ei hyväksytä.

Naisia asia ei kosketa, koska voivat pukeutua ja käyttäytyä kuin mies, ja se on ok.

Vierailija
471/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat pride-havainnot kesäkuulta: Paikallislehdessä oli pieni ilmoitus pride-viikon ohjelmasta. Ikean pihassa oli sateenkaarilippu. Ehkä kolmesti olen radiosta kuullut sanan "pride". Ei tämä nyt varsinaisesti minun elämääni hallitse? 

Juuri näin kukaan  normaali ihminen ei edes huomaa koko prideä paitsi persu vouhakkeet mutta tarkoitinkin normaaleja ihmisiä.

Vierailija
472/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minua tämä on ahdistanut jo vuosia. Onneksi sosiaalisessa mediassa olen löytänyt kohtalontovereita ja saman mielisiä tahoja, joissa voi purkaa ajatuksiaan ja myös nauraa nykymenolle. 

Myös erilaisten suoratoistopalveluiden kautta voi vielä löytää sellaisia elokuvia ja sarjoja, joita ei ole pilattu wokella. 

Vierailija
473/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluamme pelastaa länsimaalaisen maailman on otettava kaikki feminiiniset ja maskuliiniset piirteet käyttöön.

Muuten loppuu lisääntyminen.

Siitä pitäisi liputtaa ja jauhaa.

Vierailija
474/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, mutta liika on liikaa.

Ei kiinnosta mitä kenenkin housuista löytyy. Mutta näille "sateenkaari-ihmisille" on niin pleen tärkeää toitottaa se ihan kaikille!

Muuten, mitä tekemistä sateenkaarella on näiden enpä tiedä mitä minkä sukupuolen edustaja olen vai olenko lintu tai kala? Siis kalakukko?

Vierailija
475/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setalla on ainakin rahoitus kunnossa. Läheisestä vanhusten hyvinvointikeskuksesta lähes kaikkien muiden yhdistysten järjestämät tuokiot ovat loppuneet rahoitusongelmiin, mutta sateenkaarivanhuksille järjestetään tapahtumaa pari kertaa viikossa.

Vierailija
476/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla tehtyjen tutkimusten mukaan 1-2% väestöstä. Suomessa 28.000 - 56.000 miestä. Heistä yli 99,5% kaapissa, koska heitä ei hyväksytä.

Naisia asia ei kosketa, koska voivat pukeutua ja käyttäytyä kuin mies, ja se on ok.

Ja tästä luvusta sitten homoseksuaaleja on edelleen varsin pieni prosentti. Siis enimmäkseen heteromiehiä, joilla puku päällä ja vaimon tai tyttöystävän rintsikat ja pikkuhousut alla. Fetissi siinä, missä joku muukin vaatetus.

Jotenkin hassua olla kaapissa kuitenkin, kun joillekin miehille on ihan ylpeyden aihe käyttää kilttiä tai saria tai huivia päässä tai vaikkapa tätä https://en.wikipedia.org/wiki/Thawb.

Suomalainen versio asiasta on maaseudulla korkokengissä nilkat linkussa kännissä hoiperteleva, ylipainoinen, karvainen mies huulipunassa ja minihameessa, joka ei voi ymmärtää, miten erikoiselta se ulkopuolisesta näyttää. Tai sitten toisena ääripäänä kaupunkilainen, eteerisen kaunis, tavoittamaton prinsessahahmo, jolla on silikonihuulet ja korkeat poskipäät ja ehdottoman feminiininen katsantokanta tai loukkaantumisasenne ihan kaikkeen ja ympärillä kaarti tyttöjä/naisia rohkaisemassa, että hän on "yksi tytöistä."

-winner-

Vierailija
477/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä. Joillekin se oma naama ei vaan näytä koskaan kauniilta ilman ehostusta. Onko se epävarmuutta vai turhamaisuutta, en tiedä. Itsellä kun ei ole koskaan ollut moiseen tarvetta. Jos ei jollekulle tällaisena kelpaa tai mua ei hyväksytä, niin ei mun elämä siihen kaadu. 8 miljardia muutakin naamataulua arpoo peilinsä edessä tätä joka ainoa aamu ja suurin osa ihan turhaan.

Yhdellä on jopa pysyvä aurinkovoide naamalla ja huulet töröllä ja on sentään USA:n presidentti ;D

-winner-

Vierailija
478/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muu ei v ituta kuin se, että Prideväen agendana on se ettei enää voi heidän mukaansa olla neutraali, vaan jos et pue tai liputa sateenkaarta olet automaattisesti "vastaan".

Itse asia on mielestäni ok, eli kaikensortin hyväksyntä ja tasa-arvo, mutta jos en halua näkyvästi ilmaista sitä, niin mut leimataan & tulkitaan heti "vastustajaksi".

Myös politiikkaa sotketaan surutta agendaan. Se varsinkin karkottaa mut näkyvästi kannattamisesta kauemmas.

- mustiin AINA pukeutuva 52v setä -

Pieni, mutta äänekäs ja ahdasmielinen vihervassujen ja kommaritransujen porukka Helsingistä on ominut ja samalla pilannut koko Pride-liikkeen.

Vierailija
479/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajavat lasten transiutttamista, jaappaavat pimppipojista ja raskaanaolevista miehistä jo päiväkotilapsille, järjestävät trans queen -satutunteja ja työpajoja ja manipuloivat autismikirjon tyttöjä ja lesboja transheteroiksi. Litteän maan sukupuoliteoriat on ajettu opetussuunnitelmiin ja terveydehuoltoon. Vastakkaisen sukupuolen paperit

Missä tuollaista on oikeasti tapahtunut? Taidat maalailla tapahtumia samalla niitä keksien itse tai uskoen epämääräisiä twiittejä. Lapset olleet nyt 15 vuotta tarhassa, koulussa ja lukiossa yhteensä. Ainuttakaan tuollaista työpajaa ei ole tänä aikana pidetty, ei ole ollut satutunteja tai käynyt Setan edustajia kertomassa väittämiäsi asioita.

Kannattaa perehtyä opetussuunnitelmiin, oppimateriaaleihin ja THL:n ohjeistuksiin. Saatat yllättyä.

"Sukupuolen moninaisuudesta voi jakaa ikätasoisesti tietoa lapsille kertomalla esimerkiksi, että joillain pojilla on pimppi tai on mahdollista kasvaa aikuiseksi naiseksi, vaikka olisi syntymässä määritelty pojaksi."

Kohdassa "Sukupuolen moninaisuus":

https://www.oph.fi/fi/opettajat-ja-kasvattajat/osallisuus

Vierailija
480/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kun suomalaiset eivät tiedä mikä on tomboy. Naiset eivät mitenkään voi ottaa tätä puheenaiheeksi, varsinkaan feministit.

Transsukupuolisuus on uuden määritelmän mukaan sukupuolen epätyypillistä ilmaisua, joten maskuliinisesti ilmaiseva naisihminen on transmies. Setan agendaan ei istu, että sukupuoli ei asu vaatteissa, meikeissä, koruissa, mieltymyksissä ja persoonallisuudenpiirteissä. Onko ahdasmielisempää ajattelua kuin transiuttaa feminiiniset miehet ja maskuliiniset naiset.