Minua alkanut toden teolla ahdistaa tämä Pride vouhotus.
Mitä tehdä tän ahdistuksen kanssa? On ollut jo vuosia. Minulla ei ole mitään ketään vastaan ja on ollut kaikennäköisiä kavereita. Ei siinä mitään mutta kun tää agenda on niin agg ressiivinen ja politisoinut.
Ei voi enää mitään viihteestä nauttia tai ylipäätän käydä edes kaupoilla kun joka paikassa on tää ns. Pride huntu päälle. Jopa kirkokin on uhan alle mennyt mukaan. Ei oo enää yhtäkään paikka missä tämä ideologia ole.
Tuntuu et asuis n Saksassa jossa on punaisia lippuja joka paikassa mihin katot.
Mua alkaa ahdistaa kuinka ylimitoitettu asia ja mitä se oikein ajaa?
Mulla on jopa syyllinen olo siitä että olen normaali perinteinen nainen. Koen että on vaikee olla sellainen nykyään.
Kommentit (782)
Harvinaisen rumia akkoja siellä ainakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kuin valkoihoiset vs muut. Enää et suurinpiirtein saa olla valkoihoinen, vähintäänkin pitää kokea huonoa omaatuntoa asiasta. Muut saa tehdä melkein mitä vain ja jos puutut vaikka rikoksiin tai muihin vääryyksiin, saat kuulla olevasi rasisti.
Olet varsinainen idi---ootti. Ole valkoihoinen, mutta ole ihmiseksi. Älä ole rasisti. Älä ole transfobi ja homofobi. Anna muiden elää. Miksi mulla ei ole huonoa omatuntoa? Koska mä en tunne PAKOTTAVAA TARVETTA loukata vähemmistöjä ja sitten uhriutua siitä, kun typerät kommentit saa kritiikkiä. Miksi et voi olla empaattinen muita kohtaan? Mitä hemmetin rikoksia? Ensinnäkin seksuaalivähemmistöt ovat ihan samanlaisia kuin muut ihmisiä - heidän seassa on rikollisiakin ja pahantahtoisia ihmisiä. Mutta jostain syystä heidän kohdalla se yleistetään KAIKKIIN seksuaalivähemmistöihin kuuluviin eli kaikki kärsivät sitten sen yhden osan väärin tekemisistä. Se on se jännä juttu. Mutta heterolle on kaikki sallittu ja jos vähäänkin pitää antaa tilaa muille, alkaa uhriutuminen.
Pride-hihhulit on tämän päivän taistolaisia
Vierailija kirjoitti:
Jos et vedä lippua salkoon tai someprofiiliin, olet vastaan ja paha. Itse olen pärjännyt 54v kaikkien vähemmistöjen kanssa oikein hyvin. En ole tarvinnut siihen mitään ahdistavia organisaatioita, lippuja, julistuksia tai poseerauksia. "Hyvin pärjäämiseen" sisältyy myös noiden vähemmistöjen edustajien normaali kohtelu hyvässä ja pahassa - jos joku lähipiirissäni tms. hölmöilee sanon sen kyllä hänelle edusti hän vähemmistöä tai ei. Kaikki muu olisi törkeää rasismia ja vähättelyä. Kukahan palauttaisi järjenkäytön muotiin tässä maassa?
SINÄ et ole tarvinnut, koska SINULLA on se oikeus olla olemassa ja tila. Vit......mikä urpo. Kaikki maailma pyörii SINUN ympärillä ja SINÄ sitten sanot, kun joku hölmöilee! Ja kun joku sanoo sinulle, että olet hölmö, sitten täytyy palauttaa järjenkäyttö.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo naista akaksi? Vastaus: PERSU!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumilla akoillakin voi olla oikein hyvät mähökkäät!
Omat pride-havainnot kesäkuulta: Paikallislehdessä oli pieni ilmoitus pride-viikon ohjelmasta. Ikean pihassa oli sateenkaarilippu. Ehkä kolmesti olen radiosta kuullut sanan "pride". Ei tämä nyt varsinaisesti minun elämääni hallitse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kuin valkoihoiset vs muut. Enää et suurinpiirtein saa olla valkoihoinen, vähintäänkin pitää kokea huonoa omaatuntoa asiasta. Muut saa tehdä melkein mitä vain ja jos puutut vaikka rikoksiin tai muihin vääryyksiin, saat kuulla olevasi rasisti.
Olet varsinainen idi---ootti. Ole valkoihoinen, mutta ole ihmiseksi. Älä ole rasisti. Älä ole transfobi ja homofobi. Anna muiden elää. Miksi mulla ei ole huonoa omatuntoa? Koska mä en tunne PAKOTTAVAA TARVETTA loukata vähemmistöjä ja sitten uhriutua siitä, kun typerät kommentit saa kritiikkiä. Miksi et voi olla empaattinen muita kohtaan? Mitä hemmetin rikoksia? Ensinnäkin seksuaalivähemmistöt ovat ihan samanlaisia kuin muut ihmisiä - heidän seassa on rikollisiakin ja pahantahtoisia ihmisiä. Mutta jostain syystä heidän kohdalla se yleistetään KAIKKIIN seksuaalivähemmistöihin kuuluviin eli kaikki kärsivät sitten sen yhde
Huomaa ettet ymmärtänyt pointtia, tai näin ainakin voisin olettaa vaikken sen kirjoittaja olekaan
Vierailija kirjoitti:
Minä kannatan esim. homojen ja lesbojen oikeuksia. Sen sijaan en allekirjoita transnaisten eli miesten tuloa naisten urheiluun tai sukupuolen"korjaus"hoitoja alaikäisille. Koska Pride-lippu edustaa näitäkin asioita, en halua marssia sen alla tms.
Tämä on tärkeä pointti. Pride on puoluepoliittisesti värittynyt ja radikaalitransien asialla. Pride on brändi, liike, eikä mikään yksikäsitteinen synonyymi tasa-arvolle. Tai jos sitä sellaisena pidetään, niin miksi? Miksi juuri tuo kyseinen liike? Eikö tärkeintä ole aidosti kannattaa tasa-arvoa ja edistää sitä, eikä niinkään että joillain ulkoisilla tunnuksilla todistelee sitä? Ollaan muuten mielenkiintoisessa sananvapauden limbossa, jos oikeus olla ilmaisematta mielipidettä johonkin asiaan johtaa pidemmälle meneviin tulkintoihin.
"Se etten mene jonkun itse oman maineensa tärvänneen persuporukan otteluun ja lakkaan käyttämästä sponsoriensa, jos niitä on, palveluita/hyödykkeitä ei ole painostamista eikä kiristämistä vaan minun päätös."
Pride-lipun torppaaminen on automaattisesti pahan ja huonon ihmisen/toimijan merkki? Pride-merkistä tunnistaa heti hyvän ihmisen? Aika yksioikoista ja lapsellista ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mua ahdistaa oman läheisen puolesta, joka kuuluu seksuaalivähemmistöön."
Ahdistaako sua silloin, kun Seta ja muut transtoimijat satuilevat miesten kanssa seksiä harrastavista lesboista ja manipuloivat nuoria butchlesboja eheytymään transheteroksi? Surettaako sua, kun lapsille tarinoidaan litteän maan sukupuoliteorioita pimpillisistä pojista, synnyttävistä ja menkkaavista miehistä, miestamponeista ja naiseksi kasvavista pojista?
Ottaisitko sinä tai homoläheisesi transkumppanin, jolla on suuntautumisen vastaiset värkit?
Sä et tiedä mitään transihmisistä. Olet lukenut jotain perussuomalaisten propakandaa. Sun vihapuhe on älllöttävä ja vastenmielistä. Ottaisin 1000X mielummin kumppaniksi transihmisen, kuin sunkaltaisen kapeakatseisen vihaajan. Hae apua, ihan oikeasti. Tunnen lukuisia transihmisiä ja on kyllä vetänyt nöyräksi se, miten he ovat kärsinee
Sä päätit sitten jatkaa törkylinjalla ja hienosti ohitit kaikki esitetyt pointit. Transius nimenomaan on muoti-ilmiö. Vai mikä muu kuin sosiaalinen tartunta selittää nämä ROGD-tytöt? Transhoitoihin hakeutuvien tyttöjen määrä on kasvanut räjähdysmäisesti vuosikymmenessä. Nuoret naiset, autismikirjolaiset ja sisäistetystä homofobiasta kärsivät nuoret ovat ylikorostuneita transiutukseen hakeutuneiden joukossa. Aktivistit ja vihervassut huutavat naama punaisena transiutukseen pääsyn helpottamista. Katujien määrä kasvaa sitä mukaa, mitä nuorempaa ja tasapainottomampaa porukkaa transiutetaan. Maailmalta on jopa 30 prosentin katumisia. Suomessa arvioidaan joka kymmenennen katuvan. Hälytyskellojen pitäisi soida. Ja kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varsinainen idi---ootti. Ole valkoihoinen, mutta ole ihmiseksi. Älä ole rasisti. Älä ole transfobi ja homofobi. Anna muiden elää. Miksi mulla ei ole huonoa omatuntoa? Koska mä en tunne PAKOTTAVAA TARVETTA loukata vähemmistöjä ja sitten uhriutua siitä, kun typerät kommentit saa kritiikkiä. Miksi et voi olla empaattinen muita kohtaan? Mitä hemmetin rikoksia? Ensinnäkin seksuaalivähemmistöt ovat ihan samanlaisia kuin muut ihmisiä - heidän seassa on rikollisiakin ja pahantahtoisia ihmisiä. Mutta jostain syystä heidän kohdalla se yleistetään KAIKKIIN seksuaalivähemmistöihin kuuluviin eli kaikki kärsivät sitten sen yhde
Kommaritransut ja vassut pöyristyvät jo biologista tosiasioista, fyysisestä todellisuudesta, naisten oikeuksista ja homoseksuaalisuudesta, mikä tekee yhteiselosta kovin hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et vedä lippua salkoon tai someprofiiliin, olet vastaan ja paha. Itse olen pärjännyt 54v kaikkien vähemmistöjen kanssa oikein hyvin. En ole tarvinnut siihen mitään ahdistavia organisaatioita, lippuja, julistuksia tai poseerauksia. "Hyvin pärjäämiseen" sisältyy myös noiden vähemmistöjen edustajien normaali kohtelu hyvässä ja pahassa - jos joku lähipiirissäni tms. hölmöilee sanon sen kyllä hänelle edusti hän vähemmistöä tai ei. Kaikki muu olisi törkeää rasismia ja vähättelyä. Kukahan palauttaisi järjenkäytön muotiin tässä maassa?
SINÄ et ole tarvinnut, koska SINULLA on se oikeus olla olemassa ja tila. Vit......mikä urpo. Kaikki maailma pyörii SINUN ympärillä ja SINÄ sitten sanot, kun joku hölmöilee! Ja kun joku sanoo sinulle, että olet hölmö, sitten täytyy palauttaa järjenkäyttö.
Aika ironinen turautus kommaritransun ja vihervassun näppikseltä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo toisinajattelevia persuksi? Vastaus: KOMMARITRANSU!!!
Vierailija kirjoitti:
Omat pride-havainnot kesäkuulta: Paikallislehdessä oli pieni ilmoitus pride-viikon ohjelmasta. Ikean pihassa oli sateenkaarilippu. Ehkä kolmesti olen radiosta kuullut sanan "pride". Ei tämä nyt varsinaisesti minun elämääni hallitse?
Kivat sulle. Jos sinä et ole kohdannut jotain ilmiötä, sitä ei ole olemassa? Aukotonta todistusta taas.
En ole pystynyt ymmärtämään sitä, miksi Seta ja Pride-liike hylkäsi täysin transvestiitit. Suomen kaikkein syrjityin ihmisosa, joka ei saa ymmärrystä mistään. Muutamia kymmeniätuhansia miehiä. Moni on siitä väestä poistunut oman käden kautta, mutta se ei "sateenkaaripiirejä" ole hetkauttanut. Vielä 10 vuotta sitten transvestiitit sai jotakin sympatiaa, mutta sen jälkeen heidät jätettiin kaiken tuen ulkopuolelle.
Ilmeisesti se on niin, että politiikka ja trendit ohjaa Setaa ja Pridea. Ei tasa-arvo, eikä hyvän tekeminen syrjityille.
Yhdenvertaisuutta toteuttaa parhaiten kohtelemalla kaikkia samalla tavalla, riippumatta siitä ovatko he jotain vähemmistöä vai eivät. Siihen ei tarvita lippuja tai muita tunnuksia.
Sanoma-konsernin radiokanavan ja kouvolalaisen pesäpalloseuran näkemysero sateenkaariliputuksesta kuvastaa hyvin todellisuuskuplien eroa. Pääkaupunkiseutulaiset hahmottavat maailmaa useammin konformististen rituaalien ja symboliikan kautta, maakunnissa ollaan maallistuneempia.
Liputus ja liputukseen osallistuminen ovat poliittisia tekoja. Yhdenvertaisuutta ja kaikkien ihmisoikeuksia voi kannattaa myös sitoutumatta millään tavoin sateenkaariliikkeeseen ja sen taustalla olevaan ideologiaan.
Kun juutalaisilla on oma valtio, niin voisiko tulevaisuudessa ajatella, että homoillakin olisi oma valtio? Valtiossa olisi suuria homopuolueita ja pääministerin ja presidentin pitäisi todistaa oma homoutensa erilaisin testein. Jos se tulee useamman sukupolven takaa, niin sitä uskottavampi hallitsija kansan silmissä :D Missä se voisi olla? :D