Minua alkanut toden teolla ahdistaa tämä Pride vouhotus.
Mitä tehdä tän ahdistuksen kanssa? On ollut jo vuosia. Minulla ei ole mitään ketään vastaan ja on ollut kaikennäköisiä kavereita. Ei siinä mitään mutta kun tää agenda on niin agg ressiivinen ja politisoinut.
Ei voi enää mitään viihteestä nauttia tai ylipäätän käydä edes kaupoilla kun joka paikassa on tää ns. Pride huntu päälle. Jopa kirkokin on uhan alle mennyt mukaan. Ei oo enää yhtäkään paikka missä tämä ideologia ole.
Tuntuu et asuis n Saksassa jossa on punaisia lippuja joka paikassa mihin katot.
Mua alkaa ahdistaa kuinka ylimitoitettu asia ja mitä se oikein ajaa?
Mulla on jopa syyllinen olo siitä että olen normaali perinteinen nainen. Koen että on vaikee olla sellainen nykyään.
Kommentit (782)
Transkuviollinen Pride-lippu ei ole homoseksuaalien asialla, vaan on heidän eheytyksen asialla. Transidentifioiville ei saa sanoa deittimarkkinoilla ei, tai on "foobikko" Eli lesbolle tyrkytetään penistä ja homolle vaginaa, ja jos sanoo tyrkytykselle ei, on "genitaalifetisisti".
Faktahan on, että lähes kaiken transseksuaalisuuden juurisyy on muu mielenterveyden häiriö kuin sukupuolidysforia. Usein syynä on hyväksikäyttö tai kaltoinkohtelu lapsena, jolloin ihminen haluaa etääntyä omasta kehostaan.
Ahdistaakomvieläkin? Miten näkyy arjessasi?
Itse seksuaalivähemmistöön kuuluvana miehenä en ole kokenut pridejä ahdistava, en ole oikeastaan kokenut mitenkään ei ole vaikuttanut mun arkipäivään milläin tavoin.
"Miksi tälläisiä fetissiparaateja tai omituisten seksimieltymysten tyrkytystä ei ollut 10-15 vuotta sitten missään?"
Tämä osuu siihen ajankohtaan, kun homot saivat avioliitto-oikeuden, eli homojen tasavertaisuus oli hoidettu. Prideen ja Setaan iskivät vasemmistolaiset transqueer-lokit, jotka omivat Priden/Setan itselleen omien tarkoitusperiensä ajamiseen. Trans ja queer ovat avainsanat tässä. Tavoitteena on kapitalismin, yhteiskuntajärjestyksen, sukupuolikäsityksen, suuntautumisten ja suojakäytäntöjen murskaaminen. Homot ymmärsivät optiikan ja jättivät lapset rauhaan, mutta mitä transit tekevätkään. Ajavat lasten transiutttamista, jaappaavat pimppipojista ja raskaanaolevista miehistä jo päiväkotilapsille, järjestävät trans queen -satutunteja ja työpajoja ja manipuloivat autismikirjon tyttöjä ja lesboja transheteroiksi. Litteän maan sukupuoliteoriat on ajettu opetussuunnitelmiin ja terveydehuoltoon. Vastakkaisen sukupuolen paperit voi hommata omalla ilmoituksella. Kiitos vihervassut ja kommaritransit tästä paskamyrskystä!
Vierailija kirjoitti:
Itse seksuaalivähemmistöön kuuluvana miehenä en ole kokenut pridejä ahdistava, en ole oikeastaan kokenut mitenkään ei ole vaikuttanut mun arkipäivään milläin tavoin.
Ottaisitko transmiehen kumppaniksi, eli onko transmies sinulle täysi mies myös seksuaalisesti? Kannatatko kaikkea, mitä Prideen on nykyään sisällytetty?
Ahdistaa nämä piispatkin ,järkyttävät jo uskovia ihmisiä..
Laajemminkin vasemmistolaisuutta, eli kollektivismia kuvaava asia tuo totalitaarinen yhden hyväksytyn narratiivin mukainen "olet kanssamme tai meitä vastaan" -touhu, myös asioissa missä vasemmistolaisyhteisö on manipuloitu vaihtamaan narratiivia vs ne jotka jäävät vanhaan.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaakomvieläkin? Miten näkyy arjessasi?
Erilaisten fobia-narratiivien rakentelu kertoo epärehellisyydestä. Kun oma agenda ei kestä minkäänlaista kritiikkiä, siirrytään kyseenalaistamaan vastapuolen älykkyyttä tai humaanisuutta. Aivan klassista vasemmistopropagandaa. Poliittisen agendan vastustaminen ei ole fobiaa.
Ihme sekoilua tää pride. Muakin ahdistaa. Onneksi menee ohi kun ei oo muodissa kauaa.
Piispat vouhotuksessa mukana , mokomat eksyttäjät.
On huomattava, että nytkin on käsittääkseni käsittelyssä laki, joka kieltää detransition - ainakin kaiken avun siihen - eheytyshoitona. Rikkomishoitoja ei aiota kieltää.
Muu ei v ituta kuin se, että Prideväen agendana on se ettei enää voi heidän mukaansa olla neutraali, vaan jos et pue tai liputa sateenkaarta olet automaattisesti "vastaan".
Itse asia on mielestäni ok, eli kaikensortin hyväksyntä ja tasa-arvo, mutta jos en halua näkyvästi ilmaista sitä, niin mut leimataan & tulkitaan heti "vastustajaksi".
Myös politiikkaa sotketaan surutta agendaan. Se varsinkin karkottaa mut näkyvästi kannattamisesta kauemmas.
- mustiin AINA pukeutuva 52v setä -
Vierailija kirjoitti:
Ajavat lasten transiutttamista, jaappaavat pimppipojista ja raskaanaolevista miehistä jo päiväkotilapsille, järjestävät trans queen -satutunteja ja työpajoja ja manipuloivat autismikirjon tyttöjä ja lesboja transheteroiksi. Litteän maan sukupuoliteoriat on ajettu opetussuunnitelmiin ja terveydehuoltoon. Vastakkaisen sukupuolen paperit
Missä tuollaista on oikeasti tapahtunut? Taidat maalailla tapahtumia samalla niitä keksien itse tai uskoen epämääräisiä twiittejä. Lapset olleet nyt 15 vuotta tarhassa, koulussa ja lukiossa yhteensä. Ainuttakaan tuollaista työpajaa ei ole tänä aikana pidetty, ei ole ollut satutunteja tai käynyt Setan edustajia kertomassa väittämiäsi asioita.
Ahdistaahan se kaikki, kun ei ole sinut itsensä kanssa.
Huvittaa kun suomalaiset eivät tiedä mikä on tomboy. Naiset eivät mitenkään voi ottaa tätä puheenaiheeksi, varsinkaan feministit.
Helsingissä siitä tehdään karnevaalishow jane jatkobileet keskustan baareissa isoja kännisten deittitapahtumia
Loppuu lähitulevaisuudessa koko raid hömpötys!
Miksi tälläisiä fetissiparaateja tai omituisten seksimieltymysten tyrkytystä ei ollut 10-15 vuotta sitten missään?
Jos on aikuinen kypsä ihminen tajuaa että seksuaalisuuden piiriin kuuluu häiriintyneitä juttuja, joita on vain hetki sitten pidetty oireina esim varhaisesta hyväksikäytöstä tai väkivallasta.
Mihin tämä aivan perusymmärrys äkkiä katosi? Siis se että seksuaalisuudella voidaan rikkoa, satuttaa, nöyryyttää, traumatisoida ja käyttää toiseen moraalitonta valtaa. Pride ei kysele tälläisiä hankalia kysymyksiä muuten kuin simppelin suostumuspuheen kautta eikä muutenkaan kannusta mihinkään aitoon pohdintaan yhteiskunnan pahoinvointia purkaakseen. Todellisuuspako tai tosiasioiden klieltäminen eivät voi olla hyviä suuntia. Miksei minua saisi haitata jos näen valheita ylistettävän jonain ratkaisuina elämänmerkitysongelmiin? Fetissiseksuaalisuuden promotointi vaatisi avointa keskustelua ja selityksiä, mutta tätä ei näy missään. Meidän ei selvästikään haluta ajattelevan mitään itsenäisesti. Tuo jo soittaa hälytyskelloja.