Minua alkanut toden teolla ahdistaa tämä Pride vouhotus.
Mitä tehdä tän ahdistuksen kanssa? On ollut jo vuosia. Minulla ei ole mitään ketään vastaan ja on ollut kaikennäköisiä kavereita. Ei siinä mitään mutta kun tää agenda on niin agg ressiivinen ja politisoinut.
Ei voi enää mitään viihteestä nauttia tai ylipäätän käydä edes kaupoilla kun joka paikassa on tää ns. Pride huntu päälle. Jopa kirkokin on uhan alle mennyt mukaan. Ei oo enää yhtäkään paikka missä tämä ideologia ole.
Tuntuu et asuis n Saksassa jossa on punaisia lippuja joka paikassa mihin katot.
Mua alkaa ahdistaa kuinka ylimitoitettu asia ja mitä se oikein ajaa?
Mulla on jopa syyllinen olo siitä että olen normaali perinteinen nainen. Koen että on vaikee olla sellainen nykyään.
Kommentit (782)
Jotkut lapset ja nuoret menettävät mielenterveytensä, kun heidät houkutellaan seksuaalisiin hyväksikäyttörinkeihin pride-aatteeseen vedoten.
"Aatetta, jossa naisella voi olla penis, sukupuolia on enemmän kuin kaksi ja jossa kulli kuuluu naisten tiloihin, naisurheiluun ja lesbon seksielämään. Aatetta, jossa lapsille tarinoidaan pimpillisistä pojista ja synnyttävistä miehistä ja arvuutellaan sukupuolta leikkien, lelujen, lempivärien, vaatteiden ja persoonallisuudenpiirteiden perusteella."
Tätä aatetta tukevat Suomen presidentti, koulut, urheiluseurat ja jopa terveydenhuolto. Todella vaarallista kaikkien lasten kannalta, jos lapsella ei ole aatteelta suojelevia vanhempia. Todella vaarallista erityisesti nuorten tyttöjen kannalta (toki myös poikien), jotka menettävät sukupuolenkorjausleikkauksissa ja hormonihoidoissa terveen ja toimivan elimistön loppuelämäkseen.