Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee sinun kipuraja kahvilan kahvissa?

Vierailija
23.06.2025 |

Riippuen paikasta hinta saa olla max. 2-2,7 €

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussillinen mun lempi kahvipapuja maksaa alle 8 euroa. Miksi ihmeessä maksaisin puolet tuosta kahvilan pahan makuisesta litkusta? Nou thänks.

Vierailija
22/95 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kipurajaa. Maksaa mitä maksaa, ei väliä jos olen nimenomaiseen kahvilaan mennyt.

Maksaisitko kupillisesta 10€ 

Silmää räpäyttämättä, mutta olisi kyllä parempi olla hyvää kahvia.

Seisonutta kahvia kertakäyttömukista. Vieläkö maksaisit 10€. Kahvilassa joka ei erotu muista kuin hinnaltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mennyt jo kauan sitten. En viitsi maksaa 3 euroa pienestä kupista puolihaaleaa ja pahaa kahvia. Kotona saa paljon parempaa (teen joka päivä vastajauhetuista pavuista) oikealla lämpötilalla ja sata kertaa halvemmalla.

Välillä vaan sattuu kotiin olemaan muutama sata kilometriä ja kumminkin tulee joka päivä kahviakin juotua.  

Vierailija
24/95 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeastaan kipurajaa, kun en osta pelkästään kahvia ja pullaa, vaan myös sitä tunnelmaa, makuelämystä ja elämystä, siksi se voi maksaa melko paljon. Ja käytän kahviopalveluita harvoin ja siihen pitää olla jokin syy, ehkä kerran pari kuukaudessa. 

Vierailija
25/95 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt riippuu.

Jos istun jonkin Alppijärven rannalla terassilla edessäni kahvi ja jäätelö, on kai selvää että maksan myös miljööstä enkä pelkistä elintarvikkeista.

Mutta Suomi on järjettömän kallis maa! Italiassa ihana espresso maksaa edelleen euron. Suomen suodatinsumppeja en joisi maksustakaan. Silti ne maksaa hirveästi, joten kai niitä joku ostaa. 

Vierailija
26/95 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kahvia, mutta joskus otan cappuccinon tai teen kahvilassa seuran vuoksi. Hinta on silloin yhdentekevä. Jos kävisi päivittäin, olisi tietysti ihan eri juttu. 

Vierailija
27/95 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kipurajaa. Maksaa mitä maksaa, ei väliä jos olen nimenomaiseen kahvilaan mennyt.

Maksaisitko kupillisesta 10€ 

Silmää räpäyttämättä, mutta olisi kyllä parempi olla hyvää kahvia.

Seisonutta kahvia kertakäyttömukista. Vieläkö maksaisit 10€. Kahvilassa joka ei erotu muista kuin hinnaltaan.

En menisi tuollaiseen nimenomaiseen kahvilaan, eli kysymys ei ole relevantti.

Vierailija
28/95 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on historiallinen ja kaunis miljöö ja yst.palvelu voin maksaa erikoiskahvista 3,5e.

Ai erikoiskahvi tolla hinnalla? 

Tarkoitatko nyt jotain siirappipöperöitä paperimukissa vai arabicasta tehtyä cappuccinoa? Jälkimmäistä et noin halvalla saa.

Vierailija
29/95 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saludossa menee kipuraja kahvilan kahvissa.

Vierailija
30/95 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo kahviloissa muutoin kuin ulkomailla. Kotona juon parhaita kahveja, ei mitään JuhlaMokaa tms. Jauhan itse pavuista. Ulkomaan tuliaisina ostan aina kahvia.

Sama meininki.

Kotona voi laittaa niin hyvää kahvia kuin haluaa. Kahvinsuodatinta vai mikä suodatinpannu se nyt on en ole koskaan omistanut. 

Vaaleaa kuraa paperin läpi, fyi tong!

Vierailija
31/95 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on historiallinen ja kaunis miljöö ja yst.palvelu voin maksaa erikoiskahvista 3,5e.

Ai erikoiskahvi tolla hinnalla? 

Tarkoitatko nyt jotain siirappipöperöitä paperimukissa vai arabicasta tehtyä cappuccinoa? Jälkimmäistä et noin halvalla saa.

Eri. Käsittäisin ettei kyse ole siitä mitä erikoiskahvi oikeasti maksaa vaan hän on valmis maksamaan maksimissaan tuon hinnan eli hän ei käy kahvilassa mikäli hinta on tuota kovempi. 

Vierailija
32/95 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussillinen mun lempi kahvipapuja maksaa alle 8 euroa. Miksi ihmeessä maksaisin puolet tuosta kahvilan pahan makuisesta litkusta? Nou thänks.

I.d. I ootti

Vierailija
33/95 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 100€

Vierailija
34/95 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kipurajaa. Jos menen kahvilaan, en katso kahvin hintaa vaan ostan sen.

Vierailija
35/95 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä nykyään kahvi maksaa kahviloissa. Olen käynyt joskus 10 vuotta sitten kahvilassa. Silloin maksoi joku 3 euroa kahvi.

Vierailija
36/95 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1€

Vierailija
37/95 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€

Vierailija
38/95 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi viittä euroa ainakaan. kolme puoli joten kuten vielä, ja mieluuten lisäkupilla.

Vierailija
39/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyy tunnustaa, että vaikka käyn joka viikko kahviloissa, niin en tiedä mitä kahvikupillinen maksaa. Kahvileivonnaisten hintaan kiinnitän huomiota joskus loppukuusta, kun ja jos sen kuun eläke alkaa olla törsätty. Olen taloushallinnon ammattilainen eikä minua yllätä jos kustannukset yleisesti nousevat ja se johtaa hintojen nousuun, sillä tiedän ettei mitään liiketoimintaa kannata harjoittaa jos se ei tuota yrittäjälle kohtuullista tuottoa.

Vierailija
40/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän liittyy moni asia: minkälaista kahvia, missä ollaan, minkä kokoinen kuppi jnejne.

Mielestäni 3e tavallisesta pannukahvista jossain urheilujoukkueen buffetissa on ryöstöä. Jossain peruskahvilassa ihan käypä hinta, kunhan kuppi on normaalikahvikupin kokoinen eikä desimitta. 5e menee ryöstön puolelle kahvilassa, ellei puhuta erikoiskahvista tai oikeasti isosta kupillisesta. 6e alkaa olla sellainen etten maksa missään yhteydessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi