Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla etätyöläisillä kävelymatto?

Vierailija
26.02.2023 |

Mietin että pitäisikö hommata tuollainen kävelymatto/juoksumatto. Alkaa tämä etätyö tuntua kropassa liiallisesta istumisesta johtuen. Kiinnostaisi varsinkin joku minkä saa piiloon kaappiin ja joka on lähes äänetön niin voisi kävellä esim ainakin kaikki palaverit läpi.

Kommentit (529)

Vierailija
1/529 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais kanssa kun olen eri kävelymattoja tutkiskellut. Onko teillä kokemuksia jostain hyvästä kävelymatosta?

Vierailija
2/529 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattoja on lattialla joilla kävelen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/529 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Auttaa pysymään kunnossa. Muutenkin tuolla on mukavampi kävellä telkkaa katsoen, kuin lähteä tuonne räntäsateeseen jossa voi liukastua tai jädä auton alle.

Vierailija
4/529 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes ole etätyöläinen, mutta sellainen tuli silti hankitua. On muuten yllättävän rankkaa kävely sohvaperunalle. TV:tä katsellessa kun kävelee tunnin niin tulee kunnon hiki.

Vierailija
5/529 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et varmasti läähätä missään palavereissa sen maton kanssa. Tauoilla ainoastaan kiitos.

Vierailija
6/529 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on näitä ihan työpaikan puolesta toimistossa. Pitkään istuminen on turmioksi.

Vierailija
7/529 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluisin kuulla kokemuksia kävelymatosta. Pystyykö sen kanssa siis työskentelemään hyvin? Entä pystyykö kirjoittamaan näppäimistöllä jne?

Vierailija
8/529 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sipsipussi, kokis ja monitasohampurilainen sopii tv:n katseluun niin ei lähde ylimääräistä ääntä

Vierailija
9/529 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teams-kokouksessa on pakko laittaa kuvat pois käytöstä, kun porukan päät huojahtelee askelten tahdissa.

Vierailija
10/529 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta olohuoneen nurkassa. Ostin pienimmän mitä löytyi mutta silti järkyttävän iso eikä mahdu mihinkään sohvan alle tms. piiloon. Mutta oli pakko hankkia lonkkien kuntoutukseen. Palaverien aikana en käytä, silloin keskitytään asiaan.

Vierailija
11/529 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluisin kuulla kokemuksia kävelymatosta. Pystyykö sen kanssa siis työskentelemään hyvin? Entä pystyykö kirjoittamaan näppäimistöllä jne?

Parissa tunnissa tottuu. Toki jos nopeutta laittaa ihan kauheasti niin sitten ei tule hommasta mitään.

Vierailija
12/529 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla itellä on korealainen walk-matto käytössä. Sen kanssa tulee käveltyä 10,000 askelta huomaamatta työpäivän aikana. Netissä on hyviä arvosteluita ja videoita: https://yleiskone.com/paras-kavelymatto-kotiin/ kannattaa aloittaa katselu niistä.

Mulla on nyt kuntopyörä ollut kovassa käytössä mutta polvet ei vaan kestä sillä joka päivä polkemista. Oisko tuollainen kävelymatto sitten hyvä korvike? Tai myös soutulaitetta olen miettinyt...

Vierailija
13/529 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmä ainakaan jaksa kävellä mieluummin kuljen autolla

Vierailija
14/529 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla itellä on korealainen walk-matto käytössä. Sen kanssa tulee käveltyä 10,000 askelta huomaamatta työpäivän aikana. Netissä on hyviä arvosteluita ja videoita: https://yleiskone.com/paras-kavelymatto-kotiin/ kannattaa aloittaa katselu niistä.

Mulla on nyt kuntopyörä ollut kovassa käytössä mutta polvet ei vaan kestä sillä joka päivä polkemista. Oisko tuollainen kävelymatto sitten hyvä korvike? Tai myös soutulaitetta olen miettinyt...

Reumaatikkona reumaatikkoperheessä ja nivelrikkoisten miniönä sanon, että jos polvet ei kestä polkupyörää, kävelemällä saat itsellesi rakennettua helvetin. Kävelyssä on enemmän tärähtelyä ja se rasittaa niveliä enemmän. Polkupyöräilyssä on toki tärkeää, että polvi oikenee joka kierroksella.

Vierailija
15/529 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noita tuhdimmille ihmisille? Itsellä painoa 120kg

Vierailija
16/529 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noita tuhdimmille ihmisille? Itsellä painoa 120kg

Itsellä on sellanen jossa käyttäjän maksimipaino on 120 kg.

Suurimmassa osassa on max. 100 kiloa eli kannattaa katsoa tiedot tarkkaan.

Vierailija
17/529 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä kävellä palaverissa ulkonakin.

Vierailija
18/529 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä kävellä palaverissa ulkonakin.

Älä tule kailottamaan pihalle työjuttujasi. Pysy myös julkisissa hiljaa.

Vierailija
19/529 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuntopyörä, paljon Teamseja joissa olen vain kuuntelijan roolissa.

Vierailija
20/529 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Käyn kolme kertaa päivässä koiran kanssa lenkillä ja askeleita tulee helposti 20t päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi