Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee sinun kipuraja kahvilan kahvissa?

Vierailija
23.06.2025 |

Riippuen paikasta hinta saa olla max. 2-2,7 €

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskuppilassa taikka ulkotilaisuuksien pahvimukikahvin kohdalla 2 euroa. Jossain hieman paremmissa paikoissa 3-4 euroa.

Vierailija
42/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen sumpin hinta max 3 pieni kuppi.

Ison kupin kipuraja on 4e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteutan erikoiskahvien hinnat cafe Normal hintoihin. Jos saman saa Normalista alle 3e niin en suostu erikoiskahvista maksamaan yli 8e pienestä.

Vierailija
44/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon vain cappuccinoa, ja nyt tuli eka kipuraja vastaan puijon tornissa. Pieni pahvimuki maksoi 6,50 e. Hyvää oli, mutta käsittämätön hinta.

Omituisinta oli, että myyjä kysyi, että kermavaahdolla vai ilman. Mistä lähtien cappucinossa on ollut kermavaahtoa?

Vierailija
45/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon peruskahvia mustana  ja usein kahvilassa. Pystyn kupposen juomaan, maksoi se nyt mitä vaan. Annan arvoa kuppilan viihtyisyydelle ja jopa  kupeille, joita käytetään. Pinttynyt muki ei innosta.

Vierailija
46/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kahvilassa tosi harvoin. En nyt osaa sanoa mitään kipurajaa, mutta usein on tullut otettua vain pelkkä kahvi hintojen takia ja leivonnaiset ovat saaneet jäädä vitriiniin. Varsinkin jos ollaan oltu liikkeellä koko perheen voimin, niin mielummin mennään syömään kunnon ruoka kuin laitetaan melkein sama summa kahviin+sämpylään. 

Vierailija
47/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kahviloissa juuri koskaan. En ymmärrä kuka niissä käy, ja miksi. Ystäviä tapaan paljon mieluummin kodin rauhassa kahvitellen. Asuntokauppojen yhteydessä välittäjä usein haluaa tarjota kahvit kahvilassa, mutta muuten en tosiaan käy kahviloissa käytännössä ollenkaan.

Vierailija
48/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kipurajaa. Maksaa mitä maksaa, ei väliä jos olen nimenomaiseen kahvilaan mennyt.

Sama. Ei kahviloissa istuskelua harrasteta joten kahvilla tulee käytyä vain työ- tai muilla matkoilla, taukokahveilla eli suhteellisen harvoin. Niin eipä juuri väliä mikä on hinta, kilpailu pitää huolen ettei karkaa tolkuttomaksi.

Vierailija
49/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kipurajaa. Maksaa mitä maksaa, ei väliä jos olen nimenomaiseen kahvilaan mennyt.

Sama. Ei kahviloissa istuskelua harrasteta joten kahvilla tulee käytyä vain työ- tai muilla matkoilla, taukokahveilla eli suhteellisen harvoin. Niin eipä juuri väliä mikä on hinta, kilpailu pitää huolen ettei karkaa tolkuttomaksi.

Niin ja matkoilla riittää hotelliaamiaisen kanssa nautitut muutamat kahvikupilliset ja ehkä yksi kupillinen aamupäivällä jossain tauolla.

Vierailija
50/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon ainoastaan chai lattea, joten kympin verran se taitaa aina kustantaa. Hätätilassa käy tavallinenkin latte. Suodatinkahvia en juo koskaan, hyi hele.

Vierailija
51/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy kahviloissa juuri koskaan. En ymmärrä kuka niissä käy, ja miksi. Ystäviä tapaan paljon mieluummin kodin rauhassa kahvitellen. Asuntokauppojen yhteydessä välittäjä usein haluaa tarjota kahvit kahvilassa, mutta muuten en tosiaan käy kahviloissa käytännössä ollenkaan.

Minä taas en ikinä kutsu ketään kotiini tai mene kenenkään kotiin, näen kavereita yms vain ulkona. Ihan todella harvoin kukaan käy kenenkään kotona, ainoastaan jotkin juhlatilanteet on sellaisia. 

Vierailija
52/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy varmaankaan edes joka vuosi kahvilassa niin ei väliä mitä maksaa, eiköhän siihen varaa ole. 

Vierailija
53/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassa paikassa viitsii maksaa näin kovia hintoja. Latte on mun suosikki, mutta yleensä joutuu pettymään ja se maksaakin jo useasti yli sen viisi euroa. Osaan itse tehdä parempaa ja murto-osalla hinnasta.

Niin kun et maksa työstä etkä muita kuluja. Olet varmaan ylpeä viisaudestasi suomimaga

Vierailija
54/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kahvin hinnasta valittava voi joko juoda kahvinsa kotona tai perustaa oman kahvilan.

Vierailija
55/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisen marketin kahviossa kahvi ja viineri 2,50. Viinerit hyviä, mutta valitettavasti termarikahvi usein haaleaa. 

Vierailija
56/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on historiallinen ja kaunis miljöö ja yst.palvelu voin maksaa erikoiskahvista 3,5e.

Mistä saa erikoiskahvin tuohon hintaan? Täällä (Tampereen keskustassa) suodatinkahvi maksaa helposti tuon useissa kahviloissa ilman mitään hienoja miljöitä ja palveluita. Järkytyin jo joskus vuosi sitten kun otin cappuccinon mukaan Espresso housesta (joka ei ole miljööltään tai palvelutasoltaan edes keskitasoa) ja se maksoi yli 5 e! Ja oli vielä ihan kuraa.

Vierailija
57/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 e. Kotona saa ilmaista kahvia ja voi itse leipoa tai ostaa valmiita pakasteleivonnaisia tms. Hinnat karanneet kahviloissa käsistä. Itsekin voi tehdä erikoiskahvia tai jääkahvia jos haluaa eikä maksa paljoa mitään.

Vierailija
58/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassa paikassa viitsii maksaa näin kovia hintoja. Latte on mun suosikki, mutta yleensä joutuu pettymään ja se maksaakin jo useasti yli sen viisi euroa. Osaan itse tehdä parempaa ja murto-osalla hinnasta.

Ja esim lämpimät leivät jotka puoliraakoja tai pohjasta palaneita ja päällä halvinta kinkkusuikaleita voi maksaa yli 5 e. Joo ei kiitos. Petyin kun kehuttiin  erästä pikkukahvilaa ja ostin kyseisen lämpimän leivän. Kahvikin maistui pohjaanpalaneelta.

Vierailija
59/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on historiallinen ja kaunis miljöö ja yst.palvelu voin maksaa erikoiskahvista 3,5e.

Ja höpö olet. Esim Finnairin lentokoneessa, jolloin ei todellakaan kilpailijoita ole lähellä, kahvi on 1.50 euroo. Ja nätti emo tuo sen sinulle käteen. Kahvi jonka hinta on yli 2 euron on asiakkaan kusetusta. Joissain paikoissa jopa santsikuppi on 1.50 e, -)))!

Vierailija
60/95 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn niin harvoin ettei kipurajaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi