Missä menee sinun kipuraja kahvilan kahvissa?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Käyn niin harvoin kahvilassa että kipuraja on 14 eurosta ylöspäin mutta jos paikka on lumoavan kaunis niin voin maksaa vaikka 20 e kupposesta.
Tuohon hintaan kyllä pitää saada myyjältä jo pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn niin harvoin kahvilassa että kipuraja on 14 eurosta ylöspäin mutta jos paikka on lumoavan kaunis niin voin maksaa vaikka 20 e kupposesta.
Joo ja myyjähän ei voi olla vahingossakaan mies, mitenkä se billun vonkaus sitten?
Lakkasin käymässä Naantalin torikahviossa Pikku-Lotassa kun pahvimukillinen kahvia ja reikämunkki alkoi maksamaan 6 euroa tänä keväänä..
Kävin viimeksi markka-aikana kahvilla joten en nykyhinnoista tiedä mitään.
Mä käyn kerran tai kaks vuodessa kahviloissa joten se ei ole niin merkittävä kuluerä mut jos kahvi maksais 10e tai yli sen niin jäisi ostamatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti ja paljaalla! Vauvatahnat saa myös niellä tohon hintaan
KAHVILAT JA KEBABIT RAHAN PESU "YRITYKSIÄ" POLIISI OTTANUT SEURANTAAN.
Mä käyn kahvilassa kahvilla n. 4x vuodessa. Ei haittaa jos maksaa vaikka 6e. Mutta 10e on kyllä liikaa.
En käytä kahvia. Muu juoma 1.5 e max
En ole käynyt kotimaassa kahvilassa tai ulkona syömässä n. kolmeen vuoteen. Eikä ole suunnitelmissa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen olen muuten pannut merkille, että jos on ilmainen santsikuppi, niin ei kannata turhaan ostaa kalliimpaa isoa kupillista.
Ei edes silloin jos haluat ison kahvin ja ison santsin?
Tai siis jos on rajaton santsausmahdollisuus. Sellaistakin on.
1 snt, imaiseksi voin juoda jos on myös pullaa
Vierailija kirjoitti:
En käy kahviloissa juuri koskaan. En ymmärrä kuka niissä käy, ja miksi. Ystäviä tapaan paljon mieluummin kodin rauhassa kahvitellen. Asuntokauppojen yhteydessä välittäjä usein haluaa tarjota kahvit kahvilassa, mutta muuten en tosiaan käy kahviloissa käytännössä ollenkaan.
Käyn usein. Pidän ihmisvilinästä. Ystävien tapaaminen kahvilassa on mukavampaa kuin kotona. Omassa tai vieraassa. Se tuo ehkä eroa arkeen tai jotain vastaavaa.
6,9€ näytti olevan minun kipuraja. En pystynyt maksamaan niin paljon kahvista, kun kuulin hinnan. Tilasin kuitenkin jotain muuta.
Sittenhän niitä juntteja on monta.