Missä menee sinun kipuraja kahvilan kahvissa?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kipurajaa. Maksaa mitä maksaa, ei väliä jos olen nimenomaiseen kahvilaan mennyt.
Miten niin ei ole kipurajaa? Jos kahvi maksaisi 500e niin en usko että todellisuudessa maksaisit sen summan. Kaikella on rajansa.
Käyn niin harvoin kahvilassa että kipuraja on 14 eurosta ylöspäin mutta jos paikka on lumoavan kaunis niin voin maksaa vaikka 20 e kupposesta.
Vierailija kirjoitti:
0 e. Kotona saa ilmaista kahvia ja voi itse leipoa tai ostaa valmiita pakasteleivonnaisia tms. Hinnat karanneet kahviloissa käsistä. Itsekin voi tehdä erikoiskahvia tai jääkahvia jos haluaa eikä maksa paljoa mitään.
Kaikki tietävät että erikoiskahvia voi tehdä kotona, ei kukaan siksi kahvilassa käy :D
Pieni kuppi suodatinkahvia pitää saada alle 3 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvassa paikassa viitsii maksaa näin kovia hintoja. Latte on mun suosikki, mutta yleensä joutuu pettymään ja se maksaakin jo useasti yli sen viisi euroa. Osaan itse tehdä parempaa ja murto-osalla hinnasta.
Ja esim lämpimät leivät jotka puoliraakoja tai pohjasta palaneita ja päällä halvinta kinkkusuikaleita voi maksaa yli 5 e. Joo ei kiitos. Petyin kun kehuttiin erästä pikkukahvilaa ja ostin kyseisen lämpimän leivän. Kahvikin maistui pohjaanpalaneelta.
Sun pitää kertoa tää myyjälle. Itse palautan aina huonot takaisin kassalle. Ei ne muuten tiedä että leivät on puoliraakoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on historiallinen ja kaunis miljöö ja yst.palvelu voin maksaa erikoiskahvista 3,5e.
Ja höpö olet. Esim Finnairin lentokoneessa, jolloin ei todellakaan kilpailijoita ole lähellä, kahvi on 1.50 euroo. Ja nätti emo tuo sen sinulle käteen. Kahvi jonka hinta on yli 2 euron on asiakkaan kusetusta. Joissain paikoissa jopa santsikuppi on 1.50 e, -)))!
Miksi valehtelet? Jo pelkillä Euroopan lennoilla Finnairin koneessa kahvi maksaa 2.50€ (suodatinkura) tai 3€ (capuccino) ja on niin kamalaa pohjaanpalanutta kuraa, että en suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 e. Kotona saa ilmaista kahvia ja voi itse leipoa tai ostaa valmiita pakasteleivonnaisia tms. Hinnat karanneet kahviloissa käsistä. Itsekin voi tehdä erikoiskahvia tai jääkahvia jos haluaa eikä maksa paljoa mitään.
Kotona saa ilmaista kahvia?!
No jep. Ilmeisesti erikoiskahvitkin tekee ilmaiseksi? Tää on aika taikuri aaveelaiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Max 10 euroa maksaisin kahvista hyvässä paikassa.
Juuri valitit naapurille miten kallis se 8e kahvipaketti on, josta saa 60 kuppia kahvia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kipurajaa. Maksaa mitä maksaa, ei väliä jos olen nimenomaiseen kahvilaan mennyt.
Maksaisitko kupillisesta 10€
10e on kymppitonnnin kuussa tienaavalla sama kuin 1e tonnin kuussa tienaavalle, tämä tuntuu näistä aina unohtuvan.
Varmaan 3 e, ellei sitten ympäristö ole extra hieno. Sitten voin maksaa kahvi ja leivos vaikka 10-15e...
Sen olen muuten pannut merkille, että jos on ilmainen santsikuppi, niin ei kannata turhaan ostaa kalliimpaa isoa kupillista.
1e on max mitä maksaisin.en tosin käy notkumassa ikinä kahviloissa.parempaakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
1e on max mitä maksaisin.en tosin käy notkumassa ikinä kahviloissa.parempaakin tekemistä.
Eipä taida mitään enää saada eurolla.
Kahvi ja ihana katkarapuleipä jtk 13 e tai makaaa, mitä maksaa. Hyvin harvioin käyn kahviloissa. Helsingin kauppatorilla kahvi ja muurinpohjaletut. Hintaa en muista.
Lounaan saa joskus edullisemmin. Entisten työkavereiden kanssa tavataan lounasaikaan.
En oikeastaan koskaan osta perussuodatikahvia kahvilassa. Lähikahviloissa ne maksavat helposti yli 3 €, ja erikoiskahvit maksavat 4-6 € ja koen erikoiskahvin olevan hinta-laatusuhteeltaan parempi, ja jos hintaero peruskahviin on 1-2 €, mielelläni maksan sen. Jos jostain syystä ostaisin suodatinkahvia, maksaisin max. 2,50 €. Erikoiskahvista en mielelläni maksa yli 5 €, mutta pari kertaa vuodessa voin sen maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaisitko kupillisesta 10€
10e on kymppitonnnin kuussa tienaavalla sama kuin 1e tonnin kuussa tienaavalle, tämä tuntuu näistä aina unohtuvan.
Kymppitonnin tienaavalle jää käteen 5800€/kk
Tonnin tienaavalle jää 920€
Eli ei todellakaan ole sama.
Kahvilassa kahvittelu tyssää siihen kun herkuissa ei ole laktoosittomia.
Kipuraja menee siinä miltä kahvi maistuu. Jos maksan 2-4 euroa kahvista, niin silloin sen pitää myös maistua tuoreelta eikä miltään 4 tuntia hautuneelta tervalitkulta.
Vierailija kirjoitti:
Sen olen muuten pannut merkille, että jos on ilmainen santsikuppi, niin ei kannata turhaan ostaa kalliimpaa isoa kupillista.
Ei edes silloin jos haluat ison kahvin ja ison santsin?
Kotona saa ilmaista kahvia?!