Kerro salaiset vinkkisi miksi olet niin nuorekas että moni luulee jopa 10-20 vuotta nuoremmaksi?!
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain koko ikäni tuolta 20-30v kuulla tuota, en tiedä enää kun en juuri käy missään mutta Sitä vaan ihmettelen, että miten hiton vanhalta jonkun 25-26 vuotiaan muka pitäisi näyttää? :D Eikö siinä iässä näytetä tosi nuorelta?
Sain lapseni 25-vuotiaana ja jouduin jatkuvasti todistelemaan, etten ole mikään teiniäiti. Neuvolassakin tuli ihme kommenttia, että näytän niiiiiiiin nuorelta, että ei uskoisi, että olen täysi-ikäinen. Luulisi niiden näkevän syntymävuoden sieltä koneeltaan.
Edelleen neljääkymppiä lähestyessä luullaan usein 10v nuoremmaksi. Uudessa työpaikassa yksi työkaveri oli innoissaan, kun tulee lisää nuorta samanikäistä porukkaa. Jouduin sitten kertomaan, että olen häntä 10v vanhempi.
Otsikon kysymykseen vastaan, että geenit. Äitini näyttää edelleen 50-60-vuotiaalta, vaikka on pian 75-vuotias.
Ex- miesystäväni ihmetteli loputtomiin, miten äitini voi silloin täyttää jo 80, vaikka näytti nuoremmalta kuin miesystävän oma äiti, joka oli 65 😁. Erona oli varmaankin geenit, mutta myös se, että äitini oli välttynyt kansansairauksilta, kun taas hänen äitinsä oli monisairas.
Vierailija kirjoitti:
En ole kenenkään äiti.
Tämä oli niin totta omalla kohdallani. Odotan nyt 44-vuotiaana pian syntyvää esikoistani ja ulkonäkö sekä olemus on muuttunut valtavasti ei niin edulliseen suuntaan. Tuli kaksoisleuka ja 20 lisäkiloa, iho on samea, anemia vaivaa, mistään hehkusta ei voi puhuakaan. Näytän vanhalta, väsyneeltä ja turvonneelta vaikka syön terveellisesti.
Koko aikuisikäni ja vielä juuri ennen raskautta sain kuulla uusilta tuttavilta ja työkavereilta, että luulivat ainakin kymmenen vuotta nuoremmaksi. Olin aktiivinen liikkuja, hoikkakin, söin ubikinonia ja kollageenia, olemus oli energinen, kasvot kiinteät ja silmät kirkkaat. Joogasin, nyt vain makaan sohvalla ja tuskin pääsen kyykkyyn. Saa nähdä, palaudunko tästä. Lapsi on kyllä toivottu mutta toista en tee.
Geenit varmaan. Olen himpun alle nelikymppinen, ja minua luullaan jatkuvasti 10 vuotta nuoremmaksi. Olen aina näyttänyt ikäistäni nuoremmalta, myös teininä ja nuorena aikuisena. Sanoisin, että minulla on sellaiset lapsenpyöreät posket, luonnollisen vaalea tukka ja hyväkuntoinen iho, mitkä yhdessä tekevät tämän efektin.
Geenit. Meidän suvussa ihan kaikki näyttää nuorekkailta. Lisäksi tunnistan sisäisen lapseni ja ajattelen että leikki-ikä on koko ikä. Koskaan ei ole liian vanha tekemään sitä mistä nauttii, tai kokeilemaan ja oppimaan uusia asioita. Varmaan myös utelias, positiivinen ja toiveikas elämänasenne ja hyvä mielikuvitus auttaa.
Ylipaino. Estää ryppyjä näkymästä.
Suojaudu auringolta. Älä käristä ihoasi. Muista kosteusvoiteen käyttö. Nuku riittävästi ja vältä turhaa sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino. Estää ryppyjä näkymästä.
Kehopositiiviset mitat saavuttava ylipaino saa ihmisen suorastaan näyttämään valtavalta taaperolta. Eli läskiys nuorentaa jopa vuosikymmeniä 😂
Geenit ja se, että atopian takia olen joutunut pitämään huolta ihostani
Vierailija kirjoitti:
Hyvät geenit.
Tämä, ja hyvät elintavat. Esim. Ei päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset kasvojen piirteet vaan. Mutta en ihan tuohon 10-20 vuoteen usko, ehkä joku 5v nuoremmaksi max
No kyl 5-10 vuotta erhettä on realismia, tavallista.
20 vuottakin satunnaisesti mahdollista.
Vinkki: pysy terveenä. Itse sairastuin rankkaan krooniseen sairauteen. Hei hei nuorekkuus.
Olen sairaalloisen lihava. Se pitää rypyt pois. Ja lihava ihminen voi näyttää suht nuorenakin tätimäiseltä, joten ilmeisesti ihmisten on vaikea arvioida erittäin lihavan ihmisen ikää. Olen itse 51 v, luultu viimeksi noin 35-vuotiaaksi. (Toki itse ottaisin mieluummin rypyt ja normaalipainon kuin tämän)
Vierailija kirjoitti:
Minä se olin niin fiksu, että tajusin hommata hyvät geenit hyvissä ajoin.
Nyt saan elää epäterveellisesti, eikä näy missään, päinvastoin.
Rupeaa näkymään, malta vaan odottaa. Erityisesti alko+tupakka yhdistelmä tekee vanhaksi kurpaksi.
En ole nuorekas mutta rypytön. Rasvainen ihon laatu vielä 55+ vuotiaana. Eli geeneistä kiinni. Tervellisesti olen elänyt, mutta aurinkoa olen tykännäyt ottaa aina. Täällä sitä aurinkoa ei tietysti niin hurjasti saa.
Minulla on lapsellinen kasvojen muoto. Olen kyllä mielestäni ihan yhtä ryppyinen kuin muutkin, mutta ihmiset näkee vaan vauvamaisen kuperan otsan ja pystyn nenän. Lisäksi autistin epäadekvaatti ilmeily tekee sen, että ilmeryppyni eivät ole ihan tavanomaisia ja ilmeisesti outo ilmeilyni on nuorekasta sekin.
Lisäksi innostun helposti, mikä vaikuttanee antamaani vaikutelmaan. Joko olen tosi innoissani tai absoluuttisen välinpitämätön. Kunnon teini siis.
N47
Hyvä ryhti, normaalipaino, paksut ja pitkät hiukset, vähäryppyinen iho (geenit ja lisäksi kollageenijauhe). Siistit, valkoiset hampaat. Hyväntuulisuus. Pyöreähköt, lapsekkaat kasvonpiirteet ja suuret pyöreät silmät. Näistä itse epäilen nuorekkuuteni koostuvan. Myös oikeanlainen meikki auttaa (vääränlainen vanhentaa), somessa on paljon videoita. Poskipunaa ja kuultohuulipunaa ei kannata unohtaa, mutta liikaa räikeyttä kannattaa välttää.
🥸
Minulle eeppinen,
veistoksellinen,
kreikkalaista patsasfiguuria
muistuttava pastårisuvun
muotovaliogenetiikka
takaa veikeän,
poikamaisen charmin
vielä vuosikymmeniksi
eteenpäin.
🥸
Ehkä se että en polta tupakkaa, en juo paljon alkoholia mutta juon paljon vettä. Olen pieni ja hoikka, tällä hetkellä varmaan harmaahiirulainen. En meikkaa yhtään, pesuneste ja kosteusvoide ihon hoitoon. Iho on varmaan kuivunut kun menkat on jääneet pois, samoin hiukset ei rasvoitu enää samaan malliin. Yleensä kyllä epäilen että on räkä poskella tai mustikkaa hampaiden välissä jos joku nuorempi hymyilee. Teinin kaverit on sanoneet että sun äiti näyttää tosi nuorelta. Vaatteita voi onneksi ostaa alelaarista kun mahtuu päälle pienempikin koko. Ulkoilen myös paljon.
Minäkin näytin nuoremmalta n 48 v asti, mutta sen jälkeen yhtäkkiä iho jotenkin löystyi ja ja mm posket ja sitä myötä suupielet alkoi mennä alaspäin. Tätä on todella vaikea hyväksyä. Yleisesti ottaen olen sitä mieltä , että kasvojen luustolla on paljon tekemistä sen kanssa miten vanhenet ja Yleisesti tosiaan hoikka olemus on nuorentava. Keskivartalo on vaikea enää vaihdevuosissa pitää hoikkana ja siitä vaikutus nuorekkuuteen. Jossain vaiheessa jokaiselle ne vuodet rävähtää kuitenkin olemukseen, usein juuri viidenkympin korvilla viimeistään.