Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro salaiset vinkkisi miksi olet niin nuorekas että moni luulee jopa 10-20 vuotta nuoremmaksi?!

Vierailija
21.06.2025 |

Salaiset vinkit voi täällä jakaa

Kommentit (156)

Vierailija
121/156 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon monen menevän naisen iässä totaalisen halpaan, jos hän on välttänyt keskivartalolle kertyvän tätitukevuuden. Esimerkiksi erästä mun tuttavaa luullaan aina hieman yli 30-vuotiaaksi, vaikka hän oikeasti on jo viisissäkymmenissä. 

Vierailija
122/156 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä geenit kai, kun ei ole tullut ryppyjä ja juonteita. En oikein usko, että johtuisivat erityisemmin terveistä elintavoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/156 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus. Tupakoin enkä syö kovin terveellisesti. Liikuntaa kyllä harrastan suht' säännöllisesti. Luultavasti myös positiivinen asenne elämään, ihmisiin ja uusiin asioihin pitää virkkuna. Ei saa katkeroitua ja muumiotua. Kiinnostus ja hyvänlaatuinen uteliaisuus asioita ja ihmisiä kohtaan.

Vierailija
124/156 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni näytän ihan ikäiseltäni (37v), mutta viime aikoina on tullut kommenttia, että ihmiset ovat luulleet nuoremmaksi kuin esim. joku julkisuudessa oleva henkilö, joka on n. 30-vuotias. Lisäksi esim. Instagramissa on tullut vastaan ihmisiä, joiden olen itse kuvitellut olevan minua 5-10v vanhempia ja sitten jostain on selvinnyt, että ovat itseasiassa sen verran nuorempia. En tiedä näytänkö nuorelta vai ovatko jotkut vaan vanhentuneet minua nopeammin.

Yleisesti minusta tyyli vaikuttaa ihan hirveästi siihen, minkä ikäiseltä vaikuttaa. Ikäisteni keskuudessa suosittu Marimekko-tyyli ei ainakaan nuorenna ketään. Tämän ikäisenä myös värjätyt hiukset eivät sovi enää kaikille vaan lähinnä korostavat kulahtanutta naamaa, jos sävy ei kohtaa kasvojen värin kanssa. 

Vierailija
125/156 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krooninen sairaus, joka tekee ihostani joustavan, jolloin rypyt näkyvät vähemmän.

Mikä sairaus vaikuttaa noin? 

Sivusta huutelen että ainakin Ehlers-Danlos oireyhtymä, sisältää useita eri mutaatioita kollageenia koodaavissa geeneissä.

Vierailija
126/156 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juopottele tai tupakoi

Vierailija
127/156 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se olin niin fiksu, että tajusin hommata hyvät geenit hyvissä ajoin.

Nyt saan elää epäterveellisesti, eikä näy missään, päinvastoin.

Vierailija
128/156 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina syönyt terveellisesti, en tupakoi , alkoholia kohtuudekla, lähinnä viinilasi silloin tällöin. Aurinkosuojaa olen käyttänyt aina. Normaali paino. Runsaasti hyötyliikuntaa, ja muutakin liikuntaa, lähinnä ulkoliikuntaa.. Olen aina käyttänyt apteekin bellavita voiteita- niissä retinolia. Pidän huolta nukkumisesta ja riittävästi veden juomisesta.  Kuorin ihoni säännöllisesti. Varatlon kuivaharjaan päivittäin.

Syön terveellisiä rasvoja,: rasvaista kalaa, pähkinöitä, siemeniä, oliiviöljyä, rypsiöljyä ja avokadoja/avokadoöljyä. Runsaasti kasviksia, marjoja hedelmiä, marjoja. En syö punaista lihaa, kanaa joskus. Hyvin kasvisvoittoisesti. Lisäksi otan d vitamiinia. Ja syön kollageenia.

Vierailija
129/156 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei ylipainoa ole kertynyt, kun on ylittänyt keski-iän. Olen N55, paino aika sama kuin silloin, kun olin 20v. -> Liikun paljon, syön terveellisesti, en ole koskaan tupakoinut, alkoholia käytän tosi vähän.

Vierailija
130/156 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee sisältäpäin. Elämänilo, uteliaisuus, ei liian vakava.

Vierailija
131/156 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyypillistä on että mies 55+ menee kolmevitosesta?

Vierailija
132/156 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain koko ikäni tuolta 20-30v kuulla tuota, en tiedä enää kun en juuri käy missään mutta Sitä vaan ihmettelen, että miten hiton vanhalta jonkun 25-26 vuotiaan muka pitäisi näyttää? :D Eikö siinä iässä näytetä tosi nuorelta?

Vierailija
133/156 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, en ole koskaan välittänyt auringonotosta, kosmetiikkaa käytän harvoin, ja paksu iho, ei tule ryppyjä. 

Vierailija
134/156 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä,hoikka ja LAUTA. Pyöreät kasvot, joissa on vieläkin säilynyt "teinimäinen pyöreys", En ole ottanut koskaan aurinkoa tuntikausia. Mutta luulen että enempi johtuu vaan geeneistä

Vierailija
135/156 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisuuteni on rasvainen ja pyöreä naama. Lapsenpyöreys ikuisesti.

Vierailija
136/156 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olisimn kaunis kuin nuorekas. Mutta lyhyys ja finnit vaikuttaa. Olen 44v, eikä edes retinoli auta noihin.

Vierailija
137/156 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä kosmetiikkaa. En edes kosteusvoidetta. En syö paljoakaan kasviksia, enkä kauhean terveellisesti myöskään. Leipää, perunaa ja lihaa + jotain höysteitä. Sokeria käytän. Usein luullaan miehen tyttäreksi, vähän noloa välillä. Tosin äiti ja isäkin on tällaisia, että geenit vaikuttaa varmaan myös. Äitikään ei muuten käytä kosmetiikkaa. 

Olet varmaan sitten varsinainen haisuli, yäk! Ihmekös tuo, jos lapsuudenkodissakin on ollut tapana haista. 

Ja koska epäilen, että et ymmärrä tätä, niin kerrottakoon että kosmetiikkaa ovat myös hammastahna, deodorantti, shampoo ja suihkusaippua.

Vierailija
138/156 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pitkään yötyötä ja olen muutenkin yöihminen. -> Olen saanut vähemmän auringonvaloa kuin ikäiseni yleensä. Lisäksi laihdutin 30 kg, treenaan kehonpainolla, ja nyt on sellainen jalkapalloilijan tai yleisurheilijan kroppa. M

Vierailija
139/156 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän resepti on yksinkertainen. Täällä jo usein mainitut terveet elintavat, päihteettömyys ja onnekas geeniperimä ja tärkeimpänä riittävä seksi. Minulla on kierukan myötä vuodot lähes loppuneet. Valkovuotoa vähän, mutta ei pahanhajuista. Siihen on auttanut uskollinen aviomies ja panokaverina ukkomies. Ei tule vierasta bakteerikantaa eikä sp-tauteja. Kun olen tyydytetty, olen myös omasta mielestäni nuorekas ja kaunis. 

Vierailija
140/156 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farmarit, tennarit ja tyköistuva paita

M55+

Et näytä päivääkään yli 60-vuotiaalta. 

Tiedätkö toisen ulkonäön viestin perusteella?

Täällä saa aina haukut jos mies sanoo näyttävänsä ikäistään nuoremmalta. Olen sen nähnyt joka ainoa kerta jos mies sellaista kirjoittaa. Joukolla naiset haukkuvat.