Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro salaiset vinkkisi miksi olet niin nuorekas että moni luulee jopa 10-20 vuotta nuoremmaksi?!

Vierailija
21.06.2025 |

Salaiset vinkit voi täällä jakaa

Kommentit (230)

Vierailija
221/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krooninen sairaus, joka tekee ihostani joustavan, jolloin rypyt näkyvät vähemmän.

Ehlers danlos? 

Mietin onko itsellänikin, ei juuri ryppyjä ja esim korvalävistykset eivät oikein pysy, eikä esim ole raskausarpia kahden lapsen jälkeen 

Vierailija
222/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko noin epävarmoja omasta ulkonäöstänne. Eli jokainen 50v av-mamma näyttää kaksikymppiseltä. Vanha rupsahtanut lehmä on vanha rupsahtanut lehmä. Status-miehet on muisto vain, oma ukkokin katsoo oksennus kurkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena langanlaiha, ja hoikka olen ollut sen jälkeenkin. Se on varmasti yksi syy siihen, että minua luullaan usein parikymppiseksi, vaikka olen 45. Syön terveellisesti, käyn salilla ja joogassa. Työtoverini ovat järjestään nuorempia kuin minä, se varmaan vaikuttaa omaan ajatteluuni ja harrastuksiini. Kiva työilmapiiri vaikuttaa piristävästi.

Vierailija
224/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🥸

Minulle eeppinen,

veistoksellinen,

kreikkalaista patsasfiguuria

muistuttava pastårisuvun

muotovaliogenetiikka

takaa veikeän,

poikamaisen charmin

vielä vuosikymmeniksi

eteenpäin. 

🥸

Pönöttävä papparainen 

Vierailija
225/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon kaljaa ja polten tupakkaa voi mulla olla jotain geenejäkin.

Vierailija
226/230 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farmarit, tennarit ja tyköistuva paita

M55+

Et näytä päivääkään yli 60-vuotiaalta. 

Tiedätkö toisen ulkonäön viestin perusteella?

Täällä saa aina haukut jos mies sanoo näyttävänsä ikäistään nuoremmalta. Olen sen nähnyt joka ainoa kerta jos mies sellaista kirjoittaa. Joukolla naiset haukkuvat.

No kun tuo tunnettu provoava urpo hehkuttaa näyttävänsä 20+ vuotta nuoremmalta valkoisten farmarihousujensa takia. Häntä dissataan siksi.

Eikä tällä palstalla muutenkaan uskota, jos joku sanoo näyttävänsä 10 vuotta nuoremmalta, ihan sama onko mies vai nainen. Nauretaan vaan, että SÄKÖ uskot niitä mairittelevia kehuja?

Mulla ei työkaverit uskoneet että olen heitä vanhempi. He luulivat minua ainakin sen 10 vuotta nuoremmaksi. Ja olen mies.

Vierailija
227/230 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman henkilön olen tavannut ketkä ovat näyttäneet merkittävästi nuoremmilta kuin mitä ovat. Jokainen oli hyvin lyhyt (150cm) babyface, joko teinimäisen hoikkia tai lapsenmallisesti pyöreitä n. 35 vanhoja, joita veikkasin 20-25 ikäisiksi.

Muuten ihmiset kyllä näyttävät ikäiseltään. Kohteliaisuudesta, jos joku kysyy minkä ikäisenä häntä pidän, teen ensin realistisen arvion ja sitten miinustan siitä 7 vuotta. Näin arvioi kysyjän aina nuoremmaksi kuin mitä on parin vuoden turvamarginaalilla, ja kukaan ei loukkaannu :D

Vierailija
228/230 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liiku jottei tule venymisiä ja syön vain vihreitä ruokia. Esim. vihreät kuulat ja pistaasisuklaa. 

Vierailija
229/230 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamattomuus, pyöreät kasvot, nuorekas pukeutumistyyli (ei kuitenkaan mikään teinityyli), rasvainen iho, ei tarvitse mitään voiteita 

Vierailija
230/230 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 50-vuotiaana ostin kaupasta vaikkapa olutta, paperieita kyseltiin silloin tällöin. Nyt 55-vuotiaana ei ole kyllä tarvinnut enää henkkareita näyttää. Kyllä se vanhuus alkaa väkisinkin jossain vaiheessa näkymään päällepäin, vaikka osalla geenit ovatkin siinä suhteessa todella hyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi