Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro salaiset vinkkisi miksi olet niin nuorekas että moni luulee jopa 10-20 vuotta nuoremmaksi?!

Vierailija
21.06.2025 |

Salaiset vinkit voi täällä jakaa

Kommentit (230)

Vierailija
201/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päihteitä

Paljon muikkuja ja muuta nahkoineen syötävää kalaa

Vihersmoothiet

Ei punaista lihaa

Hunajaa

Ei valkoista sokeria

Näillä olin 17 v vaikka täytin 35 v.

Vierailija
202/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään vinkkejä....geenit määrittää 90 prosenttia näistä ominaisuuksista

On yksi tärkeä vinkkin. Aurinkorasva. Sillä tosin ei voi taikoa itseään nuoremmaksi vaan sen käyttö pitää aloittaa nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyjä ei ole tullut edes silmien alle, vaikka olen jo reippaasti yli 50 v. ja yritän jollain tavalla seurata muotia pukeutumisessani (en toki pukeudu samalla lailla, kun 20 v, mutta vähän sinnepäin edes). Työkaverit aina hämmentyvät kun kerron todellisen ikäni, kun en kuulemma näytä, enkä vaikuta ollenkaan niin vanhalta. 

Vierailija
204/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja tietynlainen kipinä elämään. Näen huumoria vähän joka paikassa enkä ole koskaan kasvanut kärttyiseksi aikuiseksi. Työpaikalla jotkut katsovat kieroon ja 37-vuotiaana minua on luultu 27-vuotiaaksi. Nyt olen 45 ja minua veikataan 30-vuotiaaksi. Pidän itsestäni huolta ja nauran usein. 

Vierailija
205/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Tai sit se elämä vaan on jäänyt elämättä.

Vierailija
206/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että monille noin viiskymppisille käy noin. Se vanheneminen alkaa vasta lähempänä kuuttakymppiä. Ei se tarvitse mitään temppuja, se vaan on niin. No naiset voisi jättää vanhentavat huivit ehkä pois. Tarkoitan sellaisia sisälläkin pidettäviä mummokaulahuiveja.

Vierailija
207/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jollain lailla oudon näköiset kasvot ja mua luullaan yleensä 10 vuotta nuoremmaksi. En ole millään lailla nätti tai kaunis, vaan tosiaan oudonnäköinen. Siksi ikää on vaikea arvioida.

Vierailija
208/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farmarit, tennarit ja tyköistuva paita

M55+

Tämä toimii aina!

Vierailija
209/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, mikä tai mitkä tekijät, mutta tässä arvelemiani osatekijöitä: Geenit, tupakoimattomuus, vähäinen alkoholin käyttö, painon pysyminen jokseenkin samoissa lukemissa, en käytä meikkejä. Niin ja vielä peruspositiivinen asenne. Kasvojeni perusilme on ilmeisesti lievästi hymyilevä, päätellen siitä, kun mies joskus tivaa, mikä naurattaa, vaikka mielestäni naamani on ihan peruslukemilla.

Vierailija
210/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaisuuteni on rasvainen ja pyöreä naama. Lapsenpyöreys ikuisesti.

Jep, sama täällä! Vaikka olen keski-ikäinen, niin naaman finnieni takia mua luullaan nuoremmaksi. Mieluummin kyllä olisin ilman näppyjä kuin tätä kunniaa.

Vierailija
211/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon väkeviä ja harrastan sexii!

Vierailija
212/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepetos. Rummeli on rummeli, vaikka mitä luulisi.

Vierailija
213/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farmarit, tennarit ja tyköistuva paita

M55+

Et näytä päivääkään yli 60-vuotiaalta. 

Tiedätkö toisen ulkonäön viestin perusteella?

Täällä saa aina haukut jos mies sanoo näyttävänsä ikäistään nuoremmalta. Olen sen nähnyt joka ainoa kerta jos mies sellaista kirjoittaa. Joukolla naiset haukkuvat.

No kun tuo tunnettu provoava urpo hehkuttaa näyttävänsä 20+ vuotta nuoremmalta valkoisten farmarihousujensa takia. Häntä dissataan siksi.

Eikä tällä palstalla muutenkaan uskota, jos joku sanoo näyttävänsä 10 vuotta nuoremmalta, ihan sama onko mies vai nainen. Nauretaan vaan, että SÄKÖ uskot niitä mairittelevia kehuja?

Vierailija
214/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt ihan 10-20 vuotta mutta ehkä joku 4-8 v uotta . Harmi vaan että en usko että se on enää ulkonäöstä kiinni koska olen jo kohta 35v, vaan siitä olen vieläkin aika "naiivi" ja mulle ei kehittynyt hyviä sosiaalisia taitoja koskaan. Vastaan kysymyksiin kuin teini. Lisäksi olen pälyilevä ja arka, tuo vaikutuksen etten ole 35 vuotias. Ihmiset suhtautuu muhun joskus "suojelevaisesti" koska luulevat, etten pärjää itse. Laittavat käden olalle jne. 

Olet 35 ja joku luulee sua 27-31v. No ohhoh😂

Vierailija
215/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino. Estää ryppyjä näkymästä.

Kehopositiiviset mitat saavuttava ylipaino saa ihmisen suorastaan näyttämään valtavalta taaperolta. Eli läskiys nuorentaa jopa vuosikymmeniä 😂

Höpö höpö...... lihava nelikymppinen näyttää tantalta. 

Tuohan dissasikin lihavia.

Pieni pyöreys nuorentaa kyllä, etenkin jos se sijoittuu kasvoille ja lantiolle. Ei siis mikään jättimäinen ylipaino vaan pieni. Silottuu rypyt ja on pyöreät posket. Vastaavasti liian laihat voivat näyttää vanhemmilta.

Vierailija
216/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt ihan 10-20 vuotta mutta ehkä joku 4-8 v uotta . Harmi vaan että en usko että se on enää ulkonäöstä kiinni koska olen jo kohta 35v, vaan siitä olen vieläkin aika "naiivi" ja mulle ei kehittynyt hyviä sosiaalisia taitoja koskaan. Vastaan kysymyksiin kuin teini. Lisäksi olen pälyilevä ja arka, tuo vaikutuksen etten ole 35 vuotias. Ihmiset suhtautuu muhun joskus "suojelevaisesti" koska luulevat, etten pärjää itse. Laittavat käden olalle jne. 

Sama. Just tuo suojelevaisuus ym. Minua on luultu 15 vuotta nuoremmaksikin. Olen kyllä myös hontelo ja hento kuin kuin olisin hiljattain tehnyt kasvupyrähdyksen ja vielä suht pyöreänaamainen.

Vierailija
217/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin paperit 45 vuotiaana, kun ostin kaljaa. Eikä ollut eka kerta. Tämä tarina tosi.

T: Komee 46 vuotias mies, joka satunnaisesti tupakoi ja juo kaljaa. 

Vierailija
218/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämäniloinen ja kiinnostunut monenlaisista asioista, asenne ja aktiivisuus huokuu läpi olemuksesta,  olen juonut vettä ja  harrastanut kasvojumppaa teini-ikäisestä. Pukeudun ajattoman tyylikkäästi ja paino on ollut kutakuinkin sama koko aikuisiän. Plus mulla on hyvät geenit. 

Olen 54 mua luullaan noin nelikymppiseksi, kaula alkaa näyttää iän merkkejä tosin. 

Vierailija
219/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta kysyttiin paperit 45 vuotiaana, kun ostin kaljaa. Eikä ollut eka kerta. Tämä tarina tosi.

T: Komee 46 vuotias mies, joka satunnaisesti tupakoi ja juo kaljaa. 

Multakin on kysytty alkossa vielä nelikymppisenä :D 

N: 50

Vierailija
220/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yöihminen, joten aurinkoa saanut vähemmän kuin useimmat. Ylipaino laihdutettu pois, ja hoikka urheilijan kroppa. Parta pois ja tukka siistitty. Huppari- ja farkkulinjalla. Viimeksi baarissa veikattiin kolmekymppiseksi useamman ihmisen toimesta. m50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi