Kerro salaiset vinkkisi miksi olet niin nuorekas että moni luulee jopa 10-20 vuotta nuoremmaksi?!
Kommentit (230)
Oon 33v yleensä luullaan 19-25v. Terveellinen kasvispainoitteinen ruokavalio, liikunta, geenit, hyvä ihonhoito, nukkuminen, nuorekas tyyli ja hoikka vartalo.
Olen 56v ja luullaan 40v. Salaisuus on täyteaineet, botox ja terveelliset elämäntavat.
Geenit pelkästään geenit. Saa pyristellä voiteiden, auringon välttelyn ja minkä vaan voimin jos siltä tuntuu. Mutta ne geenit on mitkä vaikuttaa.
Mun äidin puolen sukuhaara jokainen siihen kuuluva on 10-20v ikäistään nuoremman näköinen. Jopa heidän edesmennyt isä joka näytti 75v 40vuoden ryyppuputken jälkeen 50vuotiaalta terveellisen elämän eläneeltä mieheltä.
Runsas etanolin käyttö, etanolihan on säilöntäaine. Museoiden takahuoneissa on 300v vanhoja sammakoita etanolipurkeissa eivätkä ole menneet miksikään !
En polta.
Ei ole lapsia (eikä tule).
En käytä alkoholia.
Siinä 3 tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyypillistä on että mies 55+ menee kolmevitosesta?
Ei harvinaista jos pitänyt itsestään huolta ja pukeutuu nuorekkaasti esimerkiksi farmariasuun
Salaisuuteni on botox Mainitsen aina vain geenit, jos joku ihmettelee hyvää ihoani.
Ratkaisukeskeinen elämänasenne, se että ei takerru elämässä pikkuasioihin vaan osaa päästää irti. Iloisuus ja leikkimielisyys. Olen 40 ja aina luullaan 10 vuotta nuoremmaksi. Ihan peruselämäntavat, kotiruokaa, fyysinen työ, paljon ulkoilmassa. Alkoholia en käytä oikeastaan lainkaan.
Minulla on adhd, siitä on osittain kiittäminen kuplivasta luonteenlaadusta ja ettei jämähdä rullaamaan samoja ratoja.
Geenit pääasiassa. Osin varmaan myös terveelliset elämäntavat tekevät nuoremman näköiseksi plus se, että en ole koskaan osannut pukeutua kuten mun ikäiseni pitäisi kuulemma pukeutua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät geenit.
No tämä se olisi. Meillä ollaan koko perhe ilmeisesti nuoremman näköisiä, ml. minä. Itse pidän itseäni ihan omanikäisen näköisenä mutta muiden mielestä olen kuulemma nuoren näköinen. Ei siinä mitään muuta vinkkivitosta ole kuin geenit. Sen lisäksi se että on vähän pyöreä tekee myös helpommin nuoremman näköiseksi koska ulkonäössä ja kasvoissa pysyy tietynlainen pehmeys tallella.
Se asia mihin itse voi vaikuttaa, ja johon minä olen satsannut, on ihonhoito. Eli kasvojen pesu päivittäin, kasvojen kosteutus päivittäin ja aina hyvä aurinkosuoja (vähintään spf 30).
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisukeskeinen elämänasenne, se että ei takerru elämässä pikkuasioihin vaan osaa päästää irti. Iloisuus ja leikkimielisyys. Olen 40 ja aina luullaan 10 vuotta nuoremmaksi. Ihan peruselämäntavat, kotiruokaa, fyysinen työ, paljon ulkoilmassa. Alkoholia en käytä oikeastaan lainkaan.
Minulla on adhd, siitä on osittain kiittäminen kuplivasta luonteenlaadusta ja ettei jämähdä rullaamaan samoja ratoja.
Ja geenit unohdin lisätä!
Vierailija kirjoitti:
Mä sain koko ikäni tuolta 20-30v kuulla tuota, en tiedä enää kun en juuri käy missään mutta Sitä vaan ihmettelen, että miten hiton vanhalta jonkun 25-26 vuotiaan muka pitäisi näyttää? :D Eikö siinä iässä näytetä tosi nuorelta?
Sain lapseni 25-vuotiaana ja jouduin jatkuvasti todistelemaan, etten ole mikään teiniäiti. Neuvolassakin tuli ihme kommenttia, että näytän niiiiiiiin nuorelta, että ei uskoisi, että olen täysi-ikäinen. Luulisi niiden näkevän syntymävuoden sieltä koneeltaan.
Edelleen neljääkymppiä lähestyessä luullaan usein 10v nuoremmaksi. Uudessa työpaikassa yksi työkaveri oli innoissaan, kun tulee lisää nuorta samanikäistä porukkaa. Jouduin sitten kertomaan, että olen häntä 10v vanhempi.
Otsikon kysymykseen vastaan, että geenit. Äitini näyttää edelleen 50-60-vuotiaalta, vaikka on pian 75-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, koska sitä joko on tai ei ole. Kohdalleni on sattuneet oikeanlaiset geenit. En elä terveellisesti enkä harrasta liikuntaa. Olen ollut koko aikuisikäni n.10v nuoremman näköinen. Ei haittaa näin keski-iässä, mutta nuorempana noin 35v. asti haittasi.
Samoin minä. Tosin harrastan liikuntaa. Nuorempana harmitti itseänikin. Naiset eivät lämmenneet babyface tyylille.
Vierailija kirjoitti:
Liikunta 5 kertaa viikossa. Auringon välttäminen. Ei tupakkkaa, alkoholia. Terveellinen ruokavalio, paljon vihanneksia ja marjoja, kalaa, rahkaa. Ei tatuointeja, ei hiusvärejä. Ajaton yksinkertainen tyyli; farkut ja t-paita.
Tämä sen lisäksi, että en ole koskaan seurustellut. Elämäntapani ovat hyvät ja elämänkokemukseni on lapsen tasolla.
jahkaile kassalla ekokassin kanssa ja näytä pölähtäneeltä ysärin bändipaidassa samalla kun vaivat lompakosta korttia
-eivät myyneet yhtä lonkkua jussin alla, kassa luuli alle kolkypäseksi vanhaa akkaa
Mä olen muutaman
kerran näihin jtn laittanut.
Jätän väliin tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen muutaman
kerran näihin jtn laittanut.
Jätän väliin tällä kertaa.
Mitä sitte vastasit vanhaan ketjuun?
Pieni koko, naisellinen tyyli, lapsettomuus, raitis elämä, kasvisruokavalio, aurinkosuojan käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kenenkään äiti.
Minua taas on luultu 18-vuotiaan poikani siskoksi. Tosin voihan sisaruksilla olla ikäeroa vaikka 20 vuotta
Ja mua 22- vuotiaan tyttäreni kaveriksi, vaikka olin silloin jo yli 50 😁. Myös silloisella työpaikalla ihmeteltiin, etten voi mitenkään olla niin vanha, kun en näytä päivääkään yli kolmekymppiseltä. Olin hyvin hoikka ja siro ja pukeuduin nuorekkaasti, eikä ollut parisuhdetta vanhentamassa. Nyt vastaavasti taidan näyttää ikäistäni vanhemmalta, koska olen lihonut todella paljon, ja pukeudun ja elän kuin mummot. Tosin olen ollutkin mummo jo pitkälti toistakymmentä vuotta.
Oi niitä aikoja.
Varsinkin valkeat varmarihousut nuorentavat.