Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro salaiset vinkkisi miksi olet niin nuorekas että moni luulee jopa 10-20 vuotta nuoremmaksi?!

Vierailija
21.06.2025 |

Salaiset vinkit voi täällä jakaa

Kommentit (230)

Vierailija
181/230 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino. Estää ryppyjä näkymästä.

Kehopositiiviset mitat saavuttava ylipaino saa ihmisen suorastaan näyttämään valtavalta taaperolta. Eli läskiys nuorentaa jopa vuosikymmeniä 😂

Höpö höpö...... lihava nelikymppinen näyttää tantalta. 

Vierailija
182/230 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta 5 kertaa viikossa. Auringon välttäminen. Ei tupakkkaa, alkoholia. Terveellinen ruokavalio, paljon vihanneksia ja marjoja, kalaa, rahkaa. Ei tatuointeja, ei hiusvärejä. Ajaton yksinkertainen tyyli; farkut ja t-paita. 

Geenit , itellä kaikki just päinvastoin kuin luettelit;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/230 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tupakoi, en käytä alkoholia ja syön värikkäitä kasviksia. Juon vain vettä ja joskus täysmehua.

Vanhusgeenit kyllä takaavat, etten kovin nuorelta voi näyttää. Nuorenakin heti näkyi naamasta jos söi tai joi väärin.

Olen niin kateellinen niille, jotka voivat rällätä ja elää miten sattuu, kun se ei näy yhtään ulkonäössä. Tunnen tällaisen 60 vuotiaan joka vetää tupakkaa ja lipittää olutta. Iho on kuulas ja ei yhtään turvotusta. Se on niin väärin! Itse syö pakaste pizzan, niin oma naamakin on kuin pizza.

Vierailija
184/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan näyttää 20 v nuoremmalta. Jopa 10 v nuoremmalta olen kyllä näyttänyt. En tiedä vaikuttiko salilla käynti, veden juonti, terveelliset elämäntavat. Nyt olen jo vanhempi , mutta perheen mielestä vielä nuorekas.

Vierailija
185/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan näyttää 20 v nuoremmalta. Jopa 10 v nuoremmalta olen kyllä näyttänyt. En tiedä vaikuttiko salilla käynti, veden juonti, terveelliset elämäntavat. Nyt olen jo vanhempi , mutta perheen mielestä vielä nuorekas.

Usko tai älä mutta hain lasta päiväkodista ja joku luuli että oon tullu pikkusisarusta hakemaan. Ikää oli noin 40. Mulle on myös tämän jälkeen yritetty myydä lastenlippua useamman kerran. Käytän aika paljon teinin vanhoja vaatteita :)

Vierailija
186/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvenpoltto

Vierailija
187/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveelliset elämäntavat (antioksidanttien ja vitamiinien saanti, happiradikaalien välttäminen), auringolta ja ruskettumiselta suojautuminen, voimaharjoittelu. Kepeä askel ja pyöreä peppu näin tantta-ikäisenäkin. Poikkeuksetta luullaan kolmekymppiseksi. 

Vierailija
188/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan omistanut autoa. Kävelen tai pyöräilen kaikkialle. 

Vierailija
189/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ryypännyt, polttanut enkä käynyt etelässä.

Vierailija
190/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorekas juuri noin 70 ikävuoteen saakka, ne geenit, mutta nyt siitä eteenpäin ikäiseni näköinen ja oloinen, vaik yhtä pirteä ja reipas. Nyt ikää 77v. Suurin osa terveistäkin tän ikäisistä on jo ikäisensä näköinen.

Vierailija
191/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI LAPSIA.

Vierailija
192/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kenenkään äiti.

Minulla takana neljä raskautta. Silti luullaan miehen tyttäreksi. Lapset jo aikuisia. 

Vierailija
193/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole läski ja vähän näkee vaivaa habituksen eteen.

Vierailija
194/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat keski-iässä vahentaa.

Eipäs. Minulla on isot rinnat (äidillä myös) ja meitä luullaan järjestään nuoremmiksi. Geenit on se, mikä merkkaa. Ystäväpiirin hoikat naiset on toiset ikäisensä näköisiä, toiset vanhemman näköisiä. Himoliikkujat usein ryppyisiä jo nelikymppisinä. 

Vierailija
195/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja se, etten osaa (halua) pukeutua ikäisilleni sopivalla tavalla. Jos tarkkaan katsoo, niin oikeankin ikäluokan kyllä pystyy arvaamaan. Mutta useinhan ihmiset eivät ole kovin kiinnostuneita muista.

Vierailija
196/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ilmeisesti ja harrastus, jonka parissa puuhaillessa olen koko ajan itseäni 20-40 vuotta nuorempien seurassa. En ole akkautunut.

Vierailija
197/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka vartalo, hyvä iho, raikas meikki, tyylikäs vaatetus ja mikä tärkeintä; pilkettä silmäkulmassa ja sopivan kepeä sekä iloinen elämänasenne, se on se juttu! 😎 

Vierailija
198/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit jo 3.polvessa

Vierailija
199/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt ihan 10-20 vuotta mutta ehkä joku 4-8 v uotta . Harmi vaan että en usko että se on enää ulkonäöstä kiinni koska olen jo kohta 35v, vaan siitä olen vieläkin aika "naiivi" ja mulle ei kehittynyt hyviä sosiaalisia taitoja koskaan. Vastaan kysymyksiin kuin teini. Lisäksi olen pälyilevä ja arka, tuo vaikutuksen etten ole 35 vuotias. Ihmiset suhtautuu muhun joskus "suojelevaisesti" koska luulevat, etten pärjää itse. Laittavat käden olalle jne. 

Mulla sama, vaikka olen sua vanhempi. Olen arka ja ujo, joten mua luullaan jonkun verran nuoremmaksi, mutta ei nyt yli kymmentä vuotta. Olen lisäksi lyhyt ja pienikokoinen ja on pyöreät posket. Nuoremmaksi luuleminen oli hauskaa jossain vaiheessa mutta ei ole ollut enää vuosiin. 

Vierailija
200/230 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset sanovat niin kohteliaisuuttaan. Ketä edes kiinnostaa.

Kohteliaisuutta minua veikataan säännöllisesti 10-15 vuotta ikäistäni nuoremmaksi ja papereita kysellään kaikkialla, vaikka olen lähes keski-iän kynnyksellä? Riippuu ihan ihmisestä ja tilanteesta luullaanko oikeasti nuoremmaksi/vanhemmaksi vai ei. 

Täällä on pakkomielteisiä jankkaajia joiden mielestä kukaan ei voi näyttää 10v nuoremmalta kuin on. Ovatko he itse vanhemman näköisiä vai ovatko he asuneet metsän keskellä. Se olisi mielenkiintoista tietää.

Itse uskon, että ihmiset voivat näyttää 10  vuotta nuoremmilta tai vanhemmilta kuin ovat. En ainakaan itse osaa päätellä ihmisen ulkonäöstä ja olemusta ikää oikein. Joskus arvaukseni on heittänyt todella paljon.

Itse olen mielestäni ihan ikäiseni näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi