Kerro salaiset vinkkisi miksi olet niin nuorekas että moni luulee jopa 10-20 vuotta nuoremmaksi?!
Kommentit (156)
En ole koskaan yrittänyt olla nuorekas, mutta jostain syytä harva veikkaa mua 10 vuotta nuoremmaksi. Se on kuulemma mun vaatetus, musiikkinmakuni ja juttuni (typerä huumorintaju)
Katotaan tekeekö nää vaihdevuodet mulle kummosia. Rankat on muutokset, mutta edelleen meinaan mennä ilosaareen ja tuskaan. Vaikka tenan vaippahousuissa, mutta EC on nähtävä!
Purjehduskengät, varmarihousut ja pusakka auttaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Liikunta 5 kertaa viikossa. Auringon välttäminen. Ei tupakkkaa, alkoholia. Terveellinen ruokavalio, paljon vihanneksia ja marjoja, kalaa, rahkaa. Ei tatuointeja, ei hiusvärejä. Ajaton yksinkertainen tyyli; farkut ja t-paita.
Olitpa tosissasi tämän kieli poskessa tehdyn aloituksen, tosiasiassa ikä näkyy aina, se näkyy ennenkaikkea ryhdissä a liikkumistavassa.
Geeneistä se on kiinni. Kun pitkä 198 cm ja vielä 45v kaikki hiukset päässä tekemättä mitään sen eteen. Olen luonnostaan hyvin hoikka ja painan 82 kg, joten kasvojen luusto erottuu minulla selvästi. Samoin lihakset. Naisseuraa olen aina saanut vaivatta.
T. Hyvät geenit saanut mies.
Poikamaiset kasvot ja hoikka kroppa. Toisin sanoen geenit ja itsestään huolen pitäminen.
Naisena harrastamalla peppuseksiä. 😊
Aina syönyt liikaa ja epäterveellisesti. Liikkunut vähän ja olen liki sohvaperuna. Huonot geenit ja lättäjalat. Hiuksetkin harmaantuneet liki yhdessä yössä. Silti oletetaan etten päivääkään ole alle 70-vuotias.😂
Voi elämä näitä itsekehuja.😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset sanovat niin kohteliaisuuttaan. Ketä edes kiinnostaa.
Kohteliaisuutta minua veikataan säännöllisesti 10-15 vuotta ikäistäni nuoremmaksi ja papereita kysellään kaikkialla, vaikka olen lähes keski-iän kynnyksellä? Riippuu ihan ihmisestä ja tilanteesta luullaanko oikeasti nuoremmaksi/vanhemmaksi vai ei.
Täällä on pakkomielteisiä jankkaajia joiden mielestä kukaan ei voi näyttää 10v nuoremmalta kuin on. Ovatko he itse vanhemman näköisiä vai ovatko he asuneet metsän keskellä. Se olisi mielenkiintoista tietää.
Täällä ainakin kirjoittelee yksi 55+ mies joka menee kolmevitosesta
Katselee nuoria naisia parisuhteeseen
Minä en näytä nuoremmalta niinkään, mutta nuorekkaalta ja ilmeisesti ennen kaikkea hyvältä, päätellen seuratarjonnasta ja ennen kaikkea 18-vuotiaan tyttären sekä tyttö- että poikapuolisten kavereiden palautteesta (joka tulee tyttären kautta). Pidän treenaamalla ja ruokavaliolla kropan siinä kunnossa että voin pitää niitä vaatteita joita haluan eikö niitä mitkä mahtuu päälle. Hoidan säännöllisesti kasvojen, decolleteen ja käsien ihoa. Meikkaan huolella ja kokeilen uusia juttuja, mutta maltilla ja taiten. Vaatteet on nuorekkaat mutta ei teinit eikä tyrkyt. Koruja maltilla, hiukset ei tädit. Ja vedän maasta enemmän kuin ne tyttären poikapuoliset kaverit, sillä niitataan loput pisteet kotiin.
En ole ulkonäöltä nuorekas, mutta olen hyväkuntoinen 55-vuotias. Järkyttävää, miten huonossa fyysisessä kunnossa osa tuttavistani on. Osa ei pääse kyykkyyn tai sieltä ylös, eivät jaksa/pysty kävelemään tuntia putkeen tai hengästyvät portaissa kohtuuttomasti.
Äitini on 64v, mutta monet luulevat enintään 50-vuotiaaksi. Hän on aina pitänyt ihostaan huolta, kasvot ovat kirkkaat ja sileät. Hiuksissa olisi jo harmaata mutta hän yhä värjää ne ruskeaksi. Ryhti ja kunto säilyy tanssiharrastuksella ja hänellä on iloinen ja hymyilevä luonne. Äiti on löytänyt omanlaisen vaatetyylin joka imartelee. En olisi itse nuorempana uskonut että värianalyysilla voi olla niin suuri vaikutus, mutta äiti kävi siinä aikoinaan ja alkoi hankkia vain oman väripaletin vaatteita. Juuri omaa ihonsävyä imartelevat vaatesävyt antaa kantajalleen sellaista lisäpilkettä :)
Onnistuin keplottelemaan itselleni hyvät geenit.
Pitkäikäinen suku, vaheneminen hitaampaa.(geenit vaikuttaa)
Ikäistään nuoremmalta näyttävät ei ole yleensä hyvännäköisiä vaan oudon näköisiä. Mutta kieltämättä nuorekkaan näköisiä. Oikea ikä näkyy aina jostakin, kävelytyylistä tms. Aika on sama kaikille.
Isot rinnat keski-iässä vahentaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ulkonäöltä nuorekas, mutta olen hyväkuntoinen 55-vuotias ex-rouva. Järkyttävää, miten huonossa fyysisessä kunnossa osa tuttavistani on. Osa ei pääse kyykkyyn tai sieltä ylös, eivät jaksa/pysty kävelemään tuntia putkeen tai hengästyvät portaissa kohtuuttomasti.
Sama täällä ja säännöllinen seksi nuorten miesten kanssa pitää paikat kunnossa. Geishakuulat ja liukkari ovat salaisuuteni.
Geeneillä on vaikutusta tottakai, mutta jos elintavat ovat huonot, niin jossakin vaiheessa se näkyy. Liikunta ja ylipainon välttely ovat tärkeitä ja liikunta myös siinä mielessä, että askel ja ryhti pysyvät kepeänä.
Olen hoikka, hyväkuntoinen ja hiukset on hyvin leikattu ja laitettu. Siinä se.