Kerro salaiset vinkkisi miksi olet niin nuorekas että moni luulee jopa 10-20 vuotta nuoremmaksi?!
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Te otatte tosissanne vitsillä annetut "kehut" :D
Ei ole kehuttu vitsillä tai tosissaan.
On oikeasti luultu nuoremmaksi.
Olen 55+ mies moni sanoo että menen jopa kolmevutosesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Minua oltiin irtisanomassa töistä. Luottamusmies arvioi ikäni 10 v alakanttiin ja olisi ollut vitsin paikkana ja aikana loukkaava. Kovasti heti pahoitteli, kun totuus kävi ilmi.
Ei ollut eka eikä vika nuoruusarvio minusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen pysynyt samassa painossa lukioiästä lähtien, 170/60. Treenaan keskivartaloa erityisesti, pitää ryhdin hyvänä.
Olen nuoresta lähtien syönyt aika vähän, syönyt kasviksia ja välttänyt hiilihydraatteja. Olen nukkunut hyvin, välttänyt stressiä ja suojautunut auringolta.
Viime aikoina olen alkanut panostaa ihonhoitoon, käytän retinolia ja erittäin laadukkaita voiteita.
Panostan meikkiin ja tyyliin. Joku vuosi sitten huomasin että tumma meikki on liian kova ikäiselleni. Käytän tummanruskeaa ripsaria ja mietin muutenkin tarkasti että meikki on kevyt mutta tyylikäs.
Hiukset ovat tärkeät, ryhdikäs mutta naisellinen leikkaus. Mulla on alkanut tulla vähän harmaita ja laitan vaaleita raitoja niiden peitoksi. Näyttää tosi raikkaalta.
Tietysti kauniit vaatteet, mutta ei yli-nuorekkaat. Kehon rakenne tietysti vaikuttaa, jos on luonnostaan siro niin vaikuttaa nuoremmalta.
Olen 42v nainen jota toi
Eikö ikinä 26-vuotiaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset sanovat niin kohteliaisuuttaan. Ketä edes kiinnostaa.
Kohteliaisuutta minua veikataan säännöllisesti 10-15 vuotta ikäistäni nuoremmaksi ja papereita kysellään kaikkialla, vaikka olen lähes keski-iän kynnyksellä? Riippuu ihan ihmisestä ja tilanteesta luullaanko oikeasti nuoremmaksi/vanhemmaksi vai ei.
Täällä on pakkomielteisiä jankkaajia joiden mielestä kukaan ei voi näyttää 10v nuoremmalta kuin on. Ovatko he itse vanhemman näköisiä vai ovatko he asuneet metsän keskellä. Se olisi mielenkiintoista tietää.
Täällä ainakin kirjoittelee yksi 55+ mies joka menee kolmevitosesta
Oma äitini, 56v. Pukeutuu siististi, hoikka, luonnolliset pitkät hiukset, ei ole koskaan polttanut tupakkaa, alkoholiakin käyttää hyvin vähän. Toki on ryppyjä, mutta yleisilme silti paljon nuorekkaampi kuin monella nelikymppisellä. Hoikkuudesta ja kauniista pukeutumisesta se varmaankin johtuu. Ollut muutenkin kaunis aina. Itse olen ruma ankanpoikanen.
Vierailija kirjoitti:
Krooninen sairaus, joka tekee ihostani joustavan, jolloin rypyt näkyvät vähemmän.
Mikä sairaus vaikuttaa noin?
Tavallista kotiruokaa ja alkoholia ei yhtään+liikuntaa paljon.
Geenit. Mutsi on 73v. Kuvia kun katsoo niin hän ei ole vanhentunut juurikaan 40v jälkeen. On sellainen pieni pyöreähkö nainen. Ei juurikaan ryppyjä. Ainut joka paljastaa on harmaantuvat hiukset.
Ei alkoa, tupakkaa, eikä yletöntä sokerin mussutusta. Rupesin meikkaamaan vasta päälle kolmekymppisenä, mutta edelleen kevyesti pelkkä kajal /ripsari. Kävelen päivittäin reippaaseen tahtiin pari tuntia. En syö lihaa ja olen hoikka. Pukeudun rennosti.
Pieni ja siro. Pyöreät posket olleet aina vaikka olen hoikka. Myös pyöreät silmät. Luullaan aina melkein 10 v. nuoremmaksi. Olen 38 ja saan usein kuulla ihmettelyä kun on luultu, että olen alle 30 v. Olen aina käyttänyt aurinkorasvaa, en juo kauheasti alkoholia. En tupakoi. Syön suht. terveellisesti. Välillä myöa karkkia ja pizzaa.
Yksi vinkki on se, että olen ollut laiska meikkaaja. En vain ole koskaan jaksanut alkaa hifistellä lotioiden, meikkivoiteiden ja muide kanssa. Naamatauluni ei ole joutunut kemikaalien kohteeksi. Nyt olen melkein 60v eikä minulla ole esimerkiksi otsassa minkäänlaisia poikki- tai pystyviivoja. (Älkää tuijottako kaulahelttaani, kiitos.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Minua oltiin irtisanomassa töistä. Luottamusmies arvioi ikäni 10 v alakanttiin ja olisi ollut vitsin paikkana ja aikana loukkaava. Kovasti heti pahoitteli, kun totuus kävi ilmi.
Ei ollut eka eikä vika nuoruusarvio minusta.
Iän vuoksi irtisanominen on laitonta.
Se on ennen kaikkea geenissä. Parikymppisenä luultiin teiniksi, kolmekymppisenä parikymppiseksi, nyt nelikymppisenä 10-15 v nuoremmaksi. Kuulen tätä kaikkialla: terveydenhoidossa, työpaikoilla, bileissä, jopa siskon lapsille tuli ikäni yllätyksenä. Suvussani on muitakin nuoren näköisiä.
Säilyttääkseeni syntymäedun syön vitamiineja, kollageenia ja ubikinonia. Joogaan, liikun, kokkaan monipuolista ruokaa. En stressaa. Iloitsen pienistä asioista ja rakastan jokaista päivää. Nukun paljon. Pidän mielen ja aivot joustavina. Ikäkaverit puhuvat vaihdevuosista ja rypistyvät, minä odotan esikoistani. Kaikki eivät ikäänny samaa tahtia.
Ei ylipainoa, klassinen, rento pukeutumistyyli, suorat, puolipitkät hoidetut hiukset, harrastan paljon liikuntaa, käyn kyllä kasvohoidoissa, (mm. hifu), raikas meikki, hyvä ryhti ja iloinen mieli. Siinä ne kai on, olen 73 ja luulevat noin kuusikymppiseksi. Just yhdessä harrastusryhmässä eräs 65 vuotias sanoi, että taidat olla nuorin täällä. No en ollut. En kyllä yritä olla mitenkään nuorekas, olen vain sellainen kun olen, ehkä enemmän tyttömäinen kuin tätimäinen.
Se johtuu neoteenisestä piirteistä voi googlettaa
Vierailija kirjoitti:
Ubikinonia siis. Sen määrä elimistössä vähenee vanhetessa ja on tärkeää mitokondrioille.
mielummin ubiquinoLia
Provohan tämä, mutta vastaan silti: olin joskus rutkasti ikäistäni nuoremman näköinen. En minä näin reilussa keski-iässäkään ole yhtään vanhan näköinen. Menneiden aikojen resepti oli kuntosali, hyötykävely, kohtuullinen syöminen jne. Ja kyllä nuo vieläkin auttavat.
Läski tasoittaa rypyt naamasta.
N48