Kerro salaiset vinkkisi miksi olet niin nuorekas että moni luulee jopa 10-20 vuotta nuoremmaksi?!
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Te otatte tosissanne vitsillä annetut "kehut" :D
Ei ne kommentit ole olleet kehuja, vaan hämmästelyä lähinnä. Kommentteja olen saanut yleensä n. 20-vuotialta naisilta, joskus myös vanhemmilta. Itse olen nelikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te otatte tosissanne vitsillä annetut "kehut" :D
Mikä sinua vaivaa? Onko sinun paha olla, koska sinua luullaan vanhemmaksi kuin olet? Samaa jankkausta esiintyy viestistä toiseen. Olemme lukeneet mielipiteesi, mutta todenneet sen omiin kokemuksiin perustuen vääräksi. Asian pitäisi olla tällä selvä. Mutta ei.... Jankuti jankuti...
Tämä on vakiolyttääjä. Ei ole koskaan kehuttu eikä kannustettu. Ei voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu. Empatiakyky on nolla ja sosiaaliset taidot vähäiset.
Varmaan geenit. Olen 45 nainen, tyypillisesti luullaan 30-35 -vuotiaaksi. Elämäntavoista löytyy terveellistä ja epäterveellistä.
Olen hoikka/laiha, meikkaan harvoin ja kevyesti, pukeudun klassisesti/sporttisesti, kasvissyöjä, perso makealle (karkkia ja/tai jäätelöä päivittäin), olen tupakoinut 16-vuotiaasta saakka, mutta viimeiset n. 5 vuotta käyttänyt sähkötupakkaa. Alkoholia käytän hyvin vähän. Liikun säännöllisesti, mutta kevyesti. Lähinnä kävelyä ja pyöräilyä. En viihdy auringossa, joten ihoni on erityisesti dekolteen alueelta kuin lapsella. Unentarpeeni on pieni ja nukun lyhyitä yöunia (n. 5h).
50-v täytettyäni kysyttiin papereita, kun yritin ostaa alkoholia (nyt 60-v ei kysytä enää). Vielä tuolloin iho oli liki täysin rypytön ja olin hoikka, oletettiin yleensä 3-kymppiseksi eikä kyse ollut kohteliaisuudesta. En tiedä muuta erityistä syytä kuin kasvisruoka ja vaihdevuosien hormonihoito.
Vierailija kirjoitti:
Farmarit, tennarit ja tyköistuva paita
M55+
Et näytä päivääkään yli 60-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itseäni on aina kutsuttu tytöksi. Ikää jo33v
Tuo ei sinänsä ole mitenkään mairittelevaa.
Ei todellakaan. Tuo on alentavaa ja väheksyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55+
Et näytä päivääkään yli 60-vuotiaalta.
Tiedätkö toisen ulkonäön viestin perusteella?
Ei ole mitään vinkkejä....geenit määrittää 90 prosenttia näistä ominaisuuksista
Vierailija kirjoitti:
itseäni on aina kutsuttu tytöksi. Ikää jo33v
Minua on viimeksi tytötelty, kun olin täyttänyt 51 v.
Vierailija kirjoitti:
Pieni koko ja sirous, hoikkuus, leveä aito hymy, huoliteltu olemus (hiukset aina puhtaat ja laitetut, ihmisten ilmoilla vähän meikkiä, kivat vaatteet).
50v:nä luultiin alle 40v:ksi. Päivänvalossa, töissä. Nyt 60+v ja vasta vähän ryppyjä, ihossa paljon kollageenia. Hyvä ryhti nuorentaa myös
Noin käyttäytyvä nähdään ikäistään vanhempana.
Mies 46v. Geenejä veikkaan.. Yksi mitä ajatellut on se etten pese naamaa juurikaan. Käyn 2pv välein suihkussa ja siinä pesen naaman vedellä. En käytä ikinä mitään kemikaaleja kasvoille.. toinen mitä mietin niin en juo. Syön terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen muutaman viikon kuluttua 61 ja moni ihmettelee kun kerron että muutama vuosi eläkeikään. Viimeisin arvio oli 45. Minä en koe sitä kehuna sillä en ole kaunis ja mielestäni ihminen saa näyttää ikäiseltään. Mutta on tähän syinä geenit, se etten ole koskaan käyttänyt voimakasta kosmetiikkaa tai tupakoinut ja liikun paljon sekä syön paljon hevi-osaston tuotteita. Paino on normaalin puolella, mutten ole kuitenkaan laiha.
Lähes minun kokemukseni. Olen 59 ja yleensä arvio on alle 50. Yksi tärkeä tekijä nuorekkuuteen on vielä säännöllinen seksi. Munanjohtimet solmittiin 30 -vuotiaana ja sen jälkeen en ole mitään hormoneita käyttänyt en ehkäisyyn enkä menopaussin. Paljaalla kullilla 4-5 kertaa viikossa pitää vireänä.
Väitän olevani 15 vuotta vanhempi kuin olen. Kyllä porukka ihmettelee, että näytät korkeintaan päälle viiskymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
M55+
Toimii varmasti
Mulle on kolmikymppisenä meinattu myydä lastenlippu bussissa ja nelikymppisenäkin vielä kysellään silloin tällöin papereita alkossa.
Luultavasti syy on pyöreissä kasvoissa, ehkä ujo olemuskin vaikuttaa. Ryppyjä ei vielä ole, kiitos siitä rasvaiselle iholle ja auringolta suojautumiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni koko ja sirous, hoikkuus, leveä aito hymy, huoliteltu olemus (hiukset aina puhtaat ja laitetut, ihmisten ilmoilla vähän meikkiä, kivat vaatteet).
50v:nä luultiin alle 40v:ksi. Päivänvalossa, töissä. Nyt 60+v ja vasta vähän ryppyjä, ihossa paljon kollageenia. Hyvä ryhti nuorentaa myös
Noin käyttäytyvä nähdään ikäistään vanhempana.
Käyttäytyvä?
Tuli valittua sellaiset vanhemmat sellaisista suvuista, että baby face kulkee suvussa molempien puolelta ja molemmat vanhemmat ovat itsekin baby face-tyyppejä.
Ei kukaan ole kehumut ainakaan minua. Ovat vain todenneet asian. En itsekään ota niitä kehuna, vaan toteamisena. Olet todella kyyninen ihminen. Oletko oikeastikin vai onko tämä vain palstalla esiintyvää käytöstä?