Miksi Oliver Stubb -ketjut poistuvat?
On kuitenkin yhteiskunnallisesti merkittävä keskustelunaihe. Liittyy maamme korruptioon.
Kommentit (124)
Siis mietitäänp nyt asiaa UPI:nkin kannalta. Eikö pressanpoika ole aika herkku työntekijä niillekin? Suora yhteys pressaan. Aika vaikea on keksiä jotain parempaa. Ehkä Barron Trump voisi olla. Mutta se ei älynnyt hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei se UPI voi antaa harkkapaikkaa niille 4 muullekin, jos ne saa kerran kaiken rahoituksen koulustaan? Mun korkeakoulusta ei saanut aikoinaan rahoitusta harkkapaikkaan lainkaan, joten olin sitten ihan tavanomaisesti palkkatöissä harjoittelun sijaan ja kilpailin samoista työtunneista ilmaisten harjoittelijoiden kanssa. Sen verran pitkälle mun sisu kuitenkin kantoi, että olen sittemmin ollut saman työnantajan palveluksessa koulun jälkeenkin muutaman muun työnantajan lisäksi. Työnantajien kannattaisi satsata nimenomaan muuhunkin kuin vain kaikkeen ilmaiseen. Nuorille pitää maksaa palkkaa, ilmaisella harjoittelulla saa vain pappabetalar-väkeä ja koulussavetelehtijöitä.
Miksi sen pitäisi antaa, jos niillä ei ollut tarvetta kuin yhdelle harjoittelijalle? Palkkaahan tästä paikasta maksetaan 1500€/kk, joten sen puoleen turha ulista.
Harjoittelijoitahan voi ottaa muutoinkin kuin tarpeeseen...
Harjoittelijan ei kuulukaan tehdä kenenkään lomansijaisuuksia tai viedä keltään työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mietitäänp nyt asiaa UPI:nkin kannalta. Eikö pressanpoika ole aika herkku työntekijä niillekin? Suora yhteys pressaan. Aika vaikea on keksiä jotain parempaa. Ehkä Barron Trump voisi olla. Mutta se ei älynnyt hakea.
Olen erittäin huolissani, jos UPI:lla ei ole yhteyttä Suomen Tasavallan Presidenttiin ilman tämän poikaa.
Joo todellakin 40 aloituksen arvoinen asia ja jokaisesta apn uudesta aivopierusta pitää tehdä oma ketju eikä millään voi jatkaa siihen yhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei se UPI voi antaa harkkapaikkaa niille 4 muullekin, jos ne saa kerran kaiken rahoituksen koulustaan? Mun korkeakoulusta ei saanut aikoinaan rahoitusta harkkapaikkaan lainkaan, joten olin sitten ihan tavanomaisesti palkkatöissä harjoittelun sijaan ja kilpailin samoista työtunneista ilmaisten harjoittelijoiden kanssa. Sen verran pitkälle mun sisu kuitenkin kantoi, että olen sittemmin ollut saman työnantajan palveluksessa koulun jälkeenkin muutaman muun työnantajan lisäksi. Työnantajien kannattaisi satsata nimenomaan muuhunkin kuin vain kaikkeen ilmaiseen. Nuorille pitää maksaa palkkaa, ilmaisella harjoittelulla saa vain pappabetalar-väkeä ja koulussavetelehtijöitä.
Miksi sen pitäisi antaa, jos niillä ei ollut tarvetta kuin yhdelle harjoittelijalle? Palkkaahan tästä paikasta maksetaan 1500€/kk, joten sen puoleen turha ulista.
No sinä voit toki ottaa puuhastelupajaasi harjoittelijoita vaikka 70kpl pyörittelemään käsiään. UPI:lla ei liene mielenkiintoa käyttää aikaa turhien pyöriskelijöiden ohjaamiseen. Jokaisella harkkarillahan pitää olla nimetty ohjaaja, joka on vastuussa harkkarin tekemisistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten pieni lapsi pitää olla, jos kuvittelee, että pressalla ja UPI:lla ei ole suoraa yhteyttä ilman mitään nippa nappa täysi-ikäisiä välikäsiä? :D
Rahalla saa ja hevosella pääsee, onko tämä jollekulle muka jotakin uutta tietoa? Aika silmät ummessa on kuljettu.
Miksi kukaan ei meuhkaa siitä, että minä pääsin vuonna 1988 työharjoitteluun kaupungin sosiaalitoimeen, vaikka en ollut siinä vaiheessa edes peruskoulua käynyt loppuun. Äiti vain sattui olemaan sosiaalitoimenjohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei meuhkaa siitä, että minä pääsin vuonna 1988 työharjoitteluun kaupungin sosiaalitoimeen, vaikka en ollut siinä vaiheessa edes peruskoulua käynyt loppuun. Äiti vain sattui olemaan sosiaalitoimenjohtaja.
Koska 80-luvulla oli muutenkin paskaa ja syrjintää joka paikassa. Kaikki lasikatot oli rikkomatta. Härskit hyväveliverkostot sai porskuttaa ja kuten itsekin totesit, kukaan ei viitsinyt puuttua kun toiminta oli niin räikeää muutenkin. Tasa-arvo oli kehittymättömämpää kuin nykyisin ja ainoa paikka vaatia parempaa kohtelua oli joku Karpolla on asiaa.
mutta nyt ollaankin jo vuodessa 2025 joten mikään 80-luvun paskameininki ei enää mene läpi. Ihmiset on ihan todella paljon valveutuneempia ja hyvä niin.
KOrkeampi taho on niin määrännyt.
Sellanen fiba että täällä miehet, jotka on tottuneet saamaan ansiotonta huomiota ja etuja ja paljon asioita ilmaiseksi eivät ymmärrä mistä tässä on kyse ja kirjoittelevat nyt puolustelevia kommentteja tunnekuohun vallassa.
Naiset jotka eivät saa mitään tässä elämässä ilmaiseksi ja saavat jokaiseen saavutetun edun eteen taistella ymmärtävät tämän keissin ongelman ja korruptioyhteyden ja osaavat analysoida tätäkin asiaa ilman mitään sen suurempaa tunteenpurkausta puoleen tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin huolissani, jos UPI:lla ei ole yhteyttä Suomen Tasavallan Presidenttiin ilman tämän poikaa.
SUORA yhteys. Poika laittaa tekstaria, isän pakko lukea, kun ei tiedä, kuinka vakavasta on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa ja hevosella pääsee, onko tämä jollekulle muka jotakin uutta tietoa? Aika silmät ummessa on kuljettu.
Ei ole ihan hetkeen tämmöistä pokkaa nähty. Onko ajat muuttuneet.
Ihan aiheesta tätä ihmetellään. Olisi huolestuttavaa jos ei herättäisi minkäänlaisia tuntemuksia. Nyt sentään tajutaan ettei sen noin pitäisi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Sellanen fiba että täällä miehet, jotka on tottuneet saamaan ansiotonta huomiota ja etuja ja paljon asioita ilmaiseksi eivät ymmärrä mistä tässä on kyse ja kirjoittelevat nyt puolustelevia kommentteja tunnekuohun vallassa.
Naiset jotka eivät saa mitään tässä elämässä ilmaiseksi ja saavat jokaiseen saavutetun edun eteen taistella ymmärtävät tämän keissin ongelman ja korruptioyhteyden ja osaavat analysoida tätäkin asiaa ilman mitään sen suurempaa tunteenpurkausta puoleen tai toiseen.
Jep. Jopa vähän huumorilla jaksamme ottaa tämän sovinistisen perinteen. Iskä järkkää upseeriksi, sitten harkkapaikan suoraan huipulle ja loppu onkin sitten menestystarinaa - yllätys, yllätys.
Tämähän olisi oikein herkku aihe ulkolaisiin medioihin...
Tää on malliesimerkki siitä "mahdollisuuksien tasa-arvosta". Hah. Hah. Hah.
Korruptiota?
Tässä on kyse harjoittelupaikasta. Valituksi tuli nuori mies, joka on varmaan koko pienen elämänsä joutunut kahvipöydässä kuuntelemaan erilaisia ulkopolitiikan kiemuroita, ja jolla on sellainen vanhempi, joka on hänen omaa kiinnostustaan aihepiiriin voinut ruokkia mitä perusteellisimmin.
Hän on todennäköisesti jo lukiolaisena ollut osaamiseltaan pätevämpi hakija, mitä jokusen hassun vuoden aihetta opiskellut yliopisto-opiskelija. Nyt onnekseen täytti sen ainoan muodollisen kriteerin, eli on korkeakouluopiskelija.
SÄÄNTÖJEN VASTAINEN JANKUTUS POISTOON.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska 80-luvulla oli muutenkin paskaa ja syrjintää joka paikassa. Kaikki lasikatot oli rikkomatta. Härskit hyväveliverkostot sai porskuttaa ja kuten itsekin totesit, kukaan ei viitsinyt puuttua kun toiminta oli niin räikeää muutenkin. Tasa-arvo oli kehittymättömämpää kuin nykyisin ja ainoa paikka vaatia parempaa kohtelua oli joku Karpolla on asiaa.
mutta nyt ollaankin jo vuodessa 2025 joten mikään 80-luvun paskameininki ei enää mene läpi. Ihmiset on ihan todella paljon valveutuneempia ja hyvä niin.
Tavallan ja tavallan taas ei. Iso osa kansasta nukkuu kyllä ihan pienen lapsen sikiunta mitä tulee luottamukseen vallankäyttäjiä kohtaan. Ei sattumalta pidetä suomalaisia hyvin nöyrinä ja miellyttämishaluisina, viimeiseen asti katsovat sivuun ja järkeilevät. Eivät halua luottaa aisteihinsa, ymmärrykseensä, muistiin joka mahdollistaa vertailun.
Tietenkin pahaa ja väärää on ollut aina mutta nyt näyttää että paha ja väärä on saamassa uudenlaisia, pelottavia muotoja kuten vaientamisen- ja kontrollinhalun. Ja miten kauniisti nämäkin selitetään "meidän parhaaksemme". Pelottaa miten moni tämän nykyään nielaisee. Halutaan luoda ilmapiiri jossa kehotetaan jättämään oma arviointi ja luovuttamaan tämä jokaisen sisäsyntyinen kyky ja oikeus jollekin mukamas tietävämmälle. Noin se valta otetaan - viekkaasti. Niin että ojennat sen ihan itse pois. Tätä halutaan.