Miksi Oliver Stubb -ketjut poistuvat?
On kuitenkin yhteiskunnallisesti merkittävä keskustelunaihe. Liittyy maamme korruptioon.
Kommentit (124)
Huomaa, että nämä spämmärit eivät ole olleet päivääkään korkeakoulussa. Silloin voi toki syntyä harhainen mielikuva, että harjoittelua ei saa suorittaa 1. opiskeluvuoden jälkeen. Oikeassa elämässä hyvin moni suorittaa ensimmäisen harjoittelun jo siinä vaiheessa, koska siellä on se 2. ja 3. harjoittelukin vielä tulossa. Osalla enemmänkin. Ei niitä kaikkia voi jättää vasta siihen kohtaa, kun on jo melkein valmis maisteri. Moni on siinä kohtaa jo ihan oikeissa töissä eikä enää minään harkkapoikana/tyttönä.
Presidentin kanslia on ohjeistanut sisäministeriötä poistamaan kaikki arvostelu stubidon perheestä. Tämä korruptio-valinta UPIin oli alkusoittoa, lisää on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan kahteen ylempään viestiin kerralla.
En ole aloittanut yhtään stubb viestiketjua enkä aio aloittaakaan. Näette mörköjä joka paikassa.
Koetin vääntää rautalangasta miksi viestiketjujen poistaminen on typerää, mutta näköjään turhaan. Ette edes halua ymmärtää asiaa.
Mistä tunnistaa 100% varmuudella spämmääjän? Hän spämmää oman ketjunsa täyteen "en mä mitään ole tehnyt, mutta silti vaan taivastelen tätä asiaa" viestejä. Ja loppuun pikku-uhriutumiset sinetiksi sille, että ehta spämmäritrollihan se siellä parkuu.
Olet toivoton. Koeta ymmärtää että, täällä käy paljon keskustelijoita eikä vain yksi joka on sinua vastaan. Entä jos vain lopetat palstailun ja lähdet tekemään jotain muuta? Etkö huomaa itse omaa tilaasi? Miksi aiheutat itsellesi pahaa oloa
Kyllä minä sen ymmärrän. Mutta sinut on helppo tunnistaa, koska olet ainut, joka on kehittänyt Oliverin kesätyöstä itselleen pakkomielteen. Turhaan projisoit. Kyse on ihan vain oman pääsi sisällä olevasta ongelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Spämmääminen on kielletty palstan säännöissä. Olet spännyt jo ainakin 20 ketjua samasta aiheesta alle tunnissa. Hankipa elämä välillä ja anna teinipojan harkkaipaikan olla.
Kuolemantapaukset Stubbin lähipiirissä olisivat eri tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos työtön Ap saa työkkäriltä Tet-harjoittelupaikan, pitäisikö meidän muiden valittaa siitä? Ja syyttää AP:tä. Kuten Ap syyttää nyt harjoittelupaikan saanutta viatonta koululaista!
Kaikki eivät ajattele mitä kirjoittavat. Älykkyys ei riitä. Ei ole kapasiteettia ymmärtää, että myös pressan poika voi olla pätevä. Ainakin 3 kuukauden harjoitteluun.
Kuten UPI:n johtaja, valtiotieteen tohtori Haukkala sanoi, paras hakija valittiin. Ja perustelut on luettavissa Iltalehdessä.
Ilta-Sanomissa on kerrottu perustelut. Vakuuttavaa tietoa, toisin kuin neukkutrollien pahoinvointiavaukset.:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aloittanut yhtään stubb viestiketjua enkä aio aloittaakaan. Näette mörköjä joka paikassa.
Koetin vääntää rautalangasta miksi viestiketjujen poistaminen on typerää, mutta näköjään turhaan. Ette edes halua ymmärtää asiaa.
Mistä tunnistaa 100% varmuudella spämmääjän? Hän spämmää oman ketjunsa täyteen "en mä mitään ole tehnyt, mutta silti vaan taivastelen tätä asiaa" viestejä. Ja loppuun pikku-uhriutumiset sinetiksi sille, että ehta spämmäritrollihan se siellä parkuu.
Olet toivoton. Koeta ymmärtää että, täällä käy paljon keskustelijoita eikä vain yksi joka on sinua vastaan. Entä jos vain lopetat palstailun ja lähdet tekemään jotain muuta? Etkö huomaa itse omaa tilaasi? Miksi aiheutat itsellesi pahaa oloa
Sinullehan tämä palsta tuntuu aiheuttavan pahaa oloa ja agressioita kun olet aina ihan känkkäränkkänä täällä jankuttamassa. Sinulle tekisi tosiaan hyvää joskus poistua sieltä betonikuutiostasi.
Oikeistomedia Suomessa on hyväveliverkoston tärkein tukija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet toivoton. Koeta ymmärtää että, täällä käy paljon keskustelijoita eikä vain yksi joka on sinua vastaan. Entä jos vain lopetat palstailun ja lähdet tekemään jotain muuta? Etkö huomaa its
Kyllä minä sen ymmärrän. Mutta sinut on helppo tunnistaa, koska olet ainut, joka on kehittänyt Oliverin kesätyöstä itselleen pakkomielteen. Turhaan projisoit. Kyse on ihan vain oman pääsi sisällä olevasta ongelmasta.
Kuten olen kirjoittanut monta kertaa. Minua ei häiritse Oliverin kesätyöt. Oikeasti, lopeta palstaillu ja keksi elämällesi järkevämpää sisältöä. Mielenterveytesi ei tule kestämään tuollaista kovinkaan pitkään.
"Valtio olen minä." Alexander Stubb
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että nämä spämmärit eivät ole olleet päivääkään korkeakoulussa. Silloin voi toki syntyä harhainen mielikuva, että harjoittelua ei saa suorittaa 1. opiskeluvuoden jälkeen. Oikeassa elämässä hyvin moni suorittaa ensimmäisen harjoittelun jo siinä vaiheessa, koska siellä on se 2. ja 3. harjoittelukin vielä tulossa. Osalla enemmänkin. Ei niitä kaikkia voi jättää vasta siihen kohtaa, kun on jo melkein valmis maisteri. Moni on siinä kohtaa jo ihan oikeissa töissä eikä enää minään harkkapoikana/tyttönä.
Hoitsuilla on joka vuosi harkat. Tässä on kyse yliopisto-opiskelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet toivoton. Koeta ymmärtää että, täällä käy paljon keskustelijoita eikä vain yksi joka on sinua vastaan. Entä jos vain lopetat palstailun
JankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankuti
UPI mokasi, mutta kaikkihan niin tekevät. Mennään elämässä eteenpäin eli get over it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet toivoton. Koeta ymmärtää että, täällä käy paljon keskustelijoita eikä vain yksi joka
JankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankutiJankuti
'
Kuten sinua on neuvottu jo monesti. Lähde kävelylle ja unohda vauvapalsta.
Vierailija kirjoitti:
Ai harjoittelijan valinta on yhteiskunnallisesti merkittävä keskustelunaihe :D
PS. googlaa mitä korruptio tarkoittaa.
1. Viime vuonna Upi ilmoitti, että ei valitse brittiläisistä yliopistoista ainuttakaan harjoittelijaa. Nyt kuitenkin presidentin poika valittiin vaikka opiskelee brittiläisessä yliopistossa. Miksi?
2. Muiden hakijoiden joukossa oli paljon kokeneempia ja pätevämpiä vaihtoehtoja, mutta valinta kohdistui presidentin poikaan, joka on vasta ensimmäisen vuoden opiskelia. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopisto-opinnoissakin on hyvin monilla aloilla enemmän kuin yksi harkkapaikka. Ja kuten todettua: ne harkat on hyvä suorittaa ajoissa alta pois, koska maisterivaiheessa voi olla jo oikeitakin töitä tarjolla. Harkkapaikka voi jopa poikia sellaisen.
Voi haista pska ap joka ensin spämmää sitten valitat ja haukut moden ja kun sulle usea ihminen asiallisesti perustelee että sun käytös on asiatonta alatkin - ohohoho - syyttelemään muita palstalla mielenterveysongelmista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sun lukutaito on? Ei tuossa mistään jokavuotisista harkoista puhuttu. Ja ihan tiedoksi elämämkouluun: yliopisto=korkeakoulu ja maisteriksi voi valmistua vain yliopistosta.
Miksei se UPI voi antaa harkkapaikkaa niille 4 muullekin, jos ne saa kerran kaiken rahoituksen koulustaan? Mun korkeakoulusta ei saanut aikoinaan rahoitusta harkkapaikkaan lainkaan, joten olin sitten ihan tavanomaisesti palkkatöissä harjoittelun sijaan ja kilpailin samoista työtunneista ilmaisten harjoittelijoiden kanssa. Sen verran pitkälle mun sisu kuitenkin kantoi, että olen sittemmin ollut saman työnantajan palveluksessa koulun jälkeenkin muutaman muun työnantajan lisäksi. Työnantajien kannattaisi satsata nimenomaan muuhunkin kuin vain kaikkeen ilmaiseen. Nuorille pitää maksaa palkkaa, ilmaisella harjoittelulla saa vain pappabetalar-väkeä ja koulussavetelehtijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai harjoittelijan valinta on yhteiskunnallisesti merkittävä keskustelunaihe :D
PS. googlaa mitä korruptio tarkoittaa.
1. Viime vuonna Upi ilmoitti, että ei valitse brittiläisistä yliopistoista ainuttakaan harjoittelijaa. Nyt kuitenkin presidentin poika valittiin vaikka opiskelee brittiläisessä yliopistossa. Miksi?
2. Muiden hakijoiden joukossa oli paljon kokeneempia ja pätevämpiä vaihtoehtoja, mutta valinta kohdistui presidentin poikaan, joka on vasta ensimmäisen vuoden opiskelia. Miksi?
Kohtaan 2 vastaus voi olla vaikka tämä: Työtä tarjoava taho arvio Oliverin pätevämmäksi. Mammaraadin arvioilla ei ole merkitystä, koska mammaraati ei tiedä hakijoiden todellisesta pätevyydestä hevon vttuakaan.
Olet toivoton. Koeta ymmärtää että, täällä käy paljon keskustelijoita eikä vain yksi joka on sinua vastaan. Entä jos vain lopetat palstailun ja lähdet tekemään jotain muuta? Etkö huomaa itse omaa tilaasi? Miksi aiheutat itsellesi pahaa oloa notkumalla täällä? Jos ja kun palsta saa sinut agressiiviseksi, niin tee asialle jotain. Lopeta palstailu.