Järkyttyisikö työyhteisösi, jos huomenaamuna ilmoittaisit kahvipöydässä irtisanoutuneesi töistä?
Kommentit (67)
Olen tehnytkin noin. Otin loparit, vaikka ei ollut edes tietoa uudesta työpaikasta. En tiedä järkyttyivätkö, mutta yllättyivät ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnytkin noin. Otin loparit, vaikka ei ollut edes tietoa uudesta työpaikasta. En tiedä järkyttyivätkö, mutta yllättyivät ainakin.
Haha, tein saman niin että loma oli edessä siten etten enää palannut lomalta takaisin, enkä kertonut kuin viimeisenä työpäivänä joillekin harvoille ketä nyt sattui kohdalle ja suunnitteli loman jälkeisiä töitä, sanoin etten ole tulossa enää lomilta töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Olisi varmasti vaikeaa saada joku tilalle.
Kukaan ei ole korvaamaton.
Vaikka kuinka kuvittelee olevansa yritykselle hirvittävän tärkeä, puolen vuoden kuluttua on vain etäinen muisto ja juna jatkaa menoaan.
Myin yrityksen pois ja toivotin onnea matkaan perseilkööt nyt uuden omistajan kanssa ne vastarannankiiskit,hyville kädestä pitäen toivotin onnea,ja pärjäämistä.T ex yrittäjä huoleton
Hautausmaat on täynnä korvaamattomia työntekijöitä...
Vierailija kirjoitti:
Hautausmaat on täynnä korvaamattomia työntekijöitä...
Korvaamattomuudestahan tässä ei ollutkaan kyse. Jokainen on korvattavissa, osassa työtehtävistä heti huomenna, toisissa taasen sen uuden perehtymisessä kestää jopa vuosia.
Viikko sitten teinkin noin, mutta en kahvipöydässä vaan sähköpostitse. Ei ollut kenellekään järkytys eikä edes yllätys. Johan mä olen tässä yli 2 vuotta tehnyt lähtöä eli siirtänyt omia töitäni muille ja lyhentänyt omaa työaikaani. Eläkeikä lähestyy ja olen saanut jo kaiken siihen pisteeseen, että voinkin lähteä melkein vuotta aikaisemmin. Jos olisin odottanut alimpaan eläkeikään asti, olisi tullut päivälleen 20 vuotta täyteen tässä firmassa. Nyt tulee 19 vuotta ja 1 kuukausi. Lupauduin kuitenkin siihen, että jos niiden 11 kuukauden aikana tulee jotain, missä aivan välttämättä tarvitaan mua, niin voin tuntipalkalla tehdä. En kuitenkaan usko, että sellaista tulee. Hyvillä mielin voin siirtyä oloneuvokseksi.
On minua kaivattu. Esimies alkoi itkeä kun kävin irtosanoutumassa.