Järkyttyisikö työyhteisösi, jos huomenaamuna ilmoittaisit kahvipöydässä irtisanoutuneesi töistä?
Kommentit (67)
En tiedä, irtisanouduin pari vuotta sitten paskan esihenkilön takia ja työpaikalla meni lähes vuosi ennen kuin siellä oli selvinnyt, mitä kaikkea olinkaan tehnyt työkseni, mitkä olivat käyttämäni järjestelmät, mitkä sidosryhmiäni. Olin tehnyt paljon enemmän kuin esihenkilö oli ymmärtänyt.
Osaisivat odottaa jo sitä, koska mun ei tarvitse käydä töissä elantoni eteen vaan tykkään muuten vaan.
Meinaatko, että sitä iloa heille suon? Nevö
Kyllä järkyttyisivät. Saa nähdä milloin pääsen sen tekemään.
Buah hah haa. Se on niin mukava katsoa naamojen ilmeitä kun sanoo, että huomenna en tule töihin vaan menen muualle töihin. Yleensä aina naama venähtää, että Ai, en tiennytkään että sinä pääsisit muualle töihin/Ai, mä luulin että sä jatkat täällä, ethän sä muualle pääsiskään töihin.
Kyllä työkaverit iloitsisi, jos lopettaisin työt. Olen sen verran ilkeä ja pahantahtoinen ihminen.
Joku järkyttyisi, joku varmaan hurraisi. T: HR
Järkytin kaikkia viime vuoden heinäkuussa koska sanoin että otan loparit. Kukaan e muka tajunnut huonoa työyhteisöä josta kerroin avoimesti irtisanomishetkellä. Sanoin pomoille että ne on pelkureita ja teeskentelijöitä jotka pelkää ottaa vastuuta. Koska minä otin loparit niin firma kuulemma menetti 60% asiakkaista jälkeenpäin sain tietää.
Tuskin. Jokainen siellä on vain omaan napaan tuijottava i d i oo T ti.
Eipä juuri ketään minun lähtö kiinnostanut vaikka monta vuotta siellä olin. Jos heille ei tule ikävä niin ei sitten minullekaan.
En ilmoittanut kenellekään. Irtisanoin itseni sairausloman aikana ja poistuin sanomatta sanaakaan.
Olisivat enemmän järkyttyneitä siitä, että miksi olen kahvipöydässä, kun olen etänä 99 % ajasta ja onnellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Olisi varmasti vaikeaa saada joku tilalle.
Kukaan ei ole korvaamaton.
Vaikka kuinka kuvittelee olevansa yritykselle hirvittävän tärkeä, puolen vuoden kuluttua on vain etäinen muisto ja juna jatkaa menoaan.
Muuten irtisanoutuisin huomenna, mutta se tekisi yhden narsistisen sarjavalittajan onnelliseksi, joten ei vaan pysty.
Huvittavimpia ovat ne esihenkilöt ja heidän pomonsa, jotka eivät yhtään ole tilannetta osanneet lukea ja yllättyvät aina lähtijän ilmoittaessa irtisanoutumisesta. Oletetaan, ettei ihminen mihinkään lähde. En tajua, miten ovat niin sokeita.
Joo ja firma ottaisi taloudellisesti isosti takkiin pitkän ajan (ei helppo toimi rekrytä pätevää).
Ja he joutuis pakosta tekemään kanssani extra-diilin joksikin aikaa koska olen ainoa koko konsernissa jossa tiettyjä valtuuksia asioida yhtiön nimissä eräissä palveluissa. Enkä olis halpa diili 😄 Asiat on siis ihan hyvin, bäkkuppi löytyy itselle vaikka mikä kävis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole korvaamaton.
Vaikka kuinka kuvittelee olevansa yritykselle hirvittävän tärkeä, puolen vuoden kuluttua on vain etäinen muisto ja juna jatkaa menoaan.
En mä sano olevani korvaamaton. Sanon, että olisi vaikea saada joku tilalle. Kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä järkyttyisivät. Saa nähdä milloin pääsen sen tekemään.