Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttyisikö työyhteisösi, jos huomenaamuna ilmoittaisit kahvipöydässä irtisanoutuneesi töistä?

Vierailija
11.06.2025 |

Vai olisiko ihan se ja sama?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olisi varmasti vaikeaa saada joku tilalle.

Vierailija
2/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, irtisanouduin pari vuotta sitten paskan esihenkilön takia ja työpaikalla meni lähes vuosi ennen kuin siellä oli selvinnyt, mitä kaikkea olinkaan tehnyt työkseni, mitkä olivat käyttämäni järjestelmät, mitkä sidosryhmiäni. Olin tehnyt paljon enemmän kuin esihenkilö oli ymmärtänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan toipuisi koskaan. 

Vierailija
4/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisivat odottaa jo sitä, koska mun ei tarvitse käydä töissä elantoni eteen vaan tykkään muuten vaan.

Vierailija
5/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että sitä iloa heille suon? Nevö

Vierailija
6/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä järkyttyisivät. Saa nähdä milloin pääsen sen tekemään.

Vierailija
7/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buah hah haa. Se on niin mukava katsoa naamojen ilmeitä kun sanoo, että huomenna en tule töihin vaan menen muualle töihin. Yleensä aina naama venähtää, että Ai, en tiennytkään että sinä pääsisit muualle töihin/Ai, mä luulin että sä jatkat täällä, ethän sä muualle pääsiskään töihin.

Vierailija
8/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työkaverit iloitsisi, jos lopettaisin työt. Olen sen verran ilkeä ja pahantahtoinen ihminen. 

Vierailija
9/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku järkyttyisi, joku varmaan hurraisi. T: HR

Vierailija
10/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytin kaikkia viime vuoden heinäkuussa koska sanoin että otan loparit. Kukaan e muka tajunnut huonoa työyhteisöä josta kerroin avoimesti irtisanomishetkellä. Sanoin pomoille että ne on pelkureita ja teeskentelijöitä jotka pelkää ottaa vastuuta. Koska minä otin loparit niin firma kuulemma menetti 60% asiakkaista jälkeenpäin sain tietää.

Vierailija
11/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Jokainen siellä on vain omaan napaan tuijottava i d i oo T ti. 

Vierailija
12/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri ketään minun lähtö kiinnostanut vaikka monta vuotta siellä olin. Jos heille ei tule ikävä niin ei sitten minullekaan. 

Vierailija
13/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilmoittanut kenellekään. Irtisanoin itseni sairausloman aikana ja poistuin sanomatta sanaakaan.

Vierailija
14/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat enemmän järkyttyneitä siitä, että miksi olen kahvipöydässä, kun olen etänä 99 % ajasta ja onnellisesti.

Vierailija
15/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole korvaamaton.

Vaikka kuinka kuvittelee olevansa yritykselle hirvittävän tärkeä, puolen vuoden kuluttua on vain etäinen muisto ja juna jatkaa menoaan.

Vierailija
16/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten irtisanoutuisin huomenna, mutta se tekisi yhden narsistisen sarjavalittajan onnelliseksi, joten ei vaan pysty.

Vierailija
17/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavimpia ovat ne esihenkilöt ja heidän pomonsa, jotka eivät yhtään ole tilannetta osanneet lukea ja yllättyvät aina lähtijän ilmoittaessa irtisanoutumisesta. Oletetaan, ettei ihminen mihinkään lähde. En tajua, miten ovat niin sokeita. 

Vierailija
18/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja firma ottaisi taloudellisesti isosti takkiin pitkän ajan (ei helppo toimi rekrytä pätevää). 

Ja he joutuis pakosta tekemään kanssani extra-diilin joksikin aikaa koska olen ainoa koko konsernissa jossa tiettyjä valtuuksia asioida yhtiön nimissä eräissä palveluissa. Enkä olis halpa diili 😄 Asiat on siis ihan hyvin, bäkkuppi löytyy itselle vaikka mikä kävis. 

Vierailija
19/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole korvaamaton.

Vaikka kuinka kuvittelee olevansa yritykselle hirvittävän tärkeä, puolen vuoden kuluttua on vain etäinen muisto ja juna jatkaa menoaan.

En mä sano olevani korvaamaton. Sanon, että olisi vaikea saada joku tilalle. Kaksi eri asiaa.

Vierailija
20/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä järkyttyisivät. Saa nähdä milloin pääsen sen tekemään.