Järkyttyisikö työyhteisösi, jos huomenaamuna ilmoittaisit kahvipöydässä irtisanoutuneesi töistä?
Kommentit (67)
Se ja sama, kukaan tuskin korvaansa lotkauttaisi.
Ei. Pomo ainakin huutaisi hurraata.
Näin tein. 39 vuotta ja sitten aamukahvilla nousin ja pieraista porottelin päälle.
duunari has left the building.
Työnantajani (Pirha) pusertaa meistä kaikista niin mehut irti, että kaikki vain onnittelisivat ja ilmoittaisivat kuinka kateellisia ovat minulle :D
Tuskin. Järkytys tulisi vasta myöhemmin kun työpanoksen puuttuminen alkaisi vaikuttaa.
Kyllä. Muutenkin ollut iso vaihtuvuus.
Ns. työkaverit pelkäsivät sitä päivää kun irtisanoutuisin, kun sitten he joutuisi niihin ikävimpiin paskahommiin missä minä jouduin raatamaan...
En usko että järkyttyisi. Niin moni muukin suunnittelee samaa.
Eivät yllättyisi, koska olen kertonut etsiväni parempaa työtä. Moni kyllä pettyisi, niin luulen.
Järkyttyisi ja olisi pulassa. Omaan työhön on sen verran pitkä perehdytys ja pieni työyhteisö, että näin kesäloma-aikaan jo yhden kollegan lähes 2kk etukäteen ilmoittama irtisanoutuminen oli iso ongelma ja lomia piti siirtää.
Vierailija kirjoitti:
Olisivat enemmän järkyttyneitä siitä, että miksi olen kahvipöydässä, kun olen etänä 99 % ajasta ja onnellisesti.
Tämä!
Tuskin ihmettelisivät.. sen verran huono työhyvinvointi meillä on ja se ei ole mikään salaisuus.
Huonosta työpaikasta tietysti kaikki pyrkivät pois, mutta suomalainen työelämä on pilattu jo kaikenkaikkiaan läpikotaisin, niin paraneeko se edes vaihtamalla?
Järkyttyisivät. Minulla on vastuutehtävä tiimissämme ja olen yksi parhaimmista työntekijöistä.
Kyl ne varmaan ku ylihuomenna on firman bileet
Vierailija kirjoitti:
Huonosta työpaikasta tietysti kaikki pyrkivät pois, mutta suomalainen työelämä on pilattu jo kaikenkaikkiaan läpikotaisin, niin paraneeko se edes vaihtamalla?
Niinpä, jospa se onkin sitten vielä pahempi suo edessä..
En ole irtisanoutunut, mutta olen useamman kerran etsinyt määräaikaisen aikana seuraavan työpaikan muualta. Ilmeet ja raivarit ovat olleet mahtavia. Jos haluaa varmistaa käytettävyyteni määräaikaisen sopimuksen päättymisen jälkeen, työnantaja on hyvä ja alkaa puuhata uutta sopimusta hyvissä ajoin eikä viimeisellä viikolla tai viimeisenä päivänä tai tekee toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen. Osalle tuntuu olevan suorastaan henkilökohtainen loukkaus, kun kehtaa ajatella elämäänsä pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttyisivät. Minulla on vastuutehtävä tiimissämme ja olen yksi parhaimmista työntekijöistä.
Kukaan ei ole korvaamaton.
Kyllä koska en ole antanut ymmärtää mitään sen suuntaista eli tieto tulisi niinku salama kirkkaalta taivaalta. Toisekseen pulassa ne olis sillä mulla on osaamista jota muilla ei ole.