Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttyisikö työyhteisösi, jos huomenaamuna ilmoittaisit kahvipöydässä irtisanoutuneesi töistä?

Vierailija
11.06.2025 |

Vai olisiko ihan se ja sama?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koska en ole antanut ymmärtää mitään sen suuntaista eli tieto tulisi niinku salama kirkkaalta taivaalta.  Toisekseen pulassa ne olis sillä mulla on osaamista jota muilla ei ole. 

Vierailija
22/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ja sama, kukaan tuskin korvaansa lotkauttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pomo ainakin huutaisi hurraata.

Vierailija
24/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tein. 39 vuotta ja sitten aamukahvilla nousin ja pieraista porottelin päälle.

duunari has left the building.

Vierailija
25/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajani (Pirha) pusertaa meistä kaikista niin mehut irti, että kaikki vain onnittelisivat ja ilmoittaisivat kuinka kateellisia ovat minulle :D 

Vierailija
26/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Järkytys tulisi vasta myöhemmin kun työpanoksen puuttuminen alkaisi vaikuttaa.

Vierailija
27/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Muutenkin ollut iso vaihtuvuus.

Vierailija
28/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. työkaverit pelkäsivät sitä päivää kun irtisanoutuisin, kun sitten he joutuisi niihin ikävimpiin paskahommiin missä minä jouduin raatamaan...

Vierailija
29/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että järkyttyisi. Niin moni muukin suunnittelee samaa.

Vierailija
30/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät yllättyisi, koska olen kertonut etsiväni parempaa työtä. Moni kyllä pettyisi, niin luulen. 

Vierailija
31/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttyisi ja olisi pulassa. Omaan työhön on sen verran pitkä perehdytys ja pieni työyhteisö, että näin kesäloma-aikaan jo yhden kollegan lähes 2kk etukäteen ilmoittama irtisanoutuminen oli iso ongelma ja lomia piti siirtää.

Vierailija
32/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivat enemmän järkyttyneitä siitä, että miksi olen kahvipöydässä, kun olen etänä 99 % ajasta ja onnellisesti.

Tämä!

Vierailija
33/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ihmettelisivät.. sen verran huono työhyvinvointi meillä on ja se ei ole mikään salaisuus.

Vierailija
34/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosta työpaikasta tietysti kaikki pyrkivät pois, mutta suomalainen työelämä on pilattu jo kaikenkaikkiaan läpikotaisin, niin paraneeko se edes vaihtamalla?

Vierailija
35/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
36/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttyisivät. Minulla on vastuutehtävä tiimissämme ja olen yksi parhaimmista työntekijöistä. 

Vierailija
37/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl ne varmaan ku ylihuomenna on firman bileet

Vierailija
38/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosta työpaikasta tietysti kaikki pyrkivät pois, mutta suomalainen työelämä on pilattu jo kaikenkaikkiaan läpikotaisin, niin paraneeko se edes vaihtamalla?

Niinpä, jospa se onkin sitten vielä pahempi suo edessä.. 

Vierailija
39/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole irtisanoutunut, mutta olen useamman kerran etsinyt määräaikaisen aikana seuraavan työpaikan muualta. Ilmeet ja raivarit ovat olleet mahtavia. Jos haluaa varmistaa käytettävyyteni määräaikaisen sopimuksen päättymisen jälkeen, työnantaja on hyvä ja alkaa puuhata uutta sopimusta hyvissä ajoin eikä viimeisellä viikolla tai viimeisenä päivänä tai tekee toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen. Osalle tuntuu olevan suorastaan henkilökohtainen loukkaus, kun kehtaa ajatella elämäänsä pidemmälle. 

Vierailija
40/67 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttyisivät. Minulla on vastuutehtävä tiimissämme ja olen yksi parhaimmista työntekijöistä. 

Kukaan ei ole korvaamaton.