Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos juot pe ja la yhden viinipullon illan mittaan naisena niin PEth raja-arvot ylittyvät

Vierailija
11.06.2025 |

Nyt ihmiset! Käsittäkö ettette voi juoda lomalla kuin yhden viinipullon viikon aikana 0,75 L tai raja-arvot ylittyvät PEth testeissä jos olet siis nainen, et voi viikonloppuisin juoda yhtä viinipulloa per pe ja la. 

Kommentit (190)

Vierailija
181/190 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi tissuttelu lomalla, kuin huumeiden, rauhoittavien ja piristävien napostelu työaikana, joiden johdosta osa työntekijöistä täysin uneliaita ja toiset lähes hysteerisen riehakkaita. Tissuttelu jää monelta lomalle, mutta huumeet ja lääkkeet ovat mukana joka päivä. 

Myös huumetestit ovat käytössä monilla työpaikoilla. 

Vierailija
182/190 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saatana. Minä olisin yhdestä viinipullosta aivan varmasti vatsahuuhtelussa. Ikää on 52, enkä todellakaan ole absolutisti. Kuinka helvetisti ihmiset juo? Loputon toleranssi?

No aika heikko olet sitten sen suhteen. "En todellakaan ole absolutisti" eli paljonko sitten juot? Jonkun yhden siiderin? Mä puhalsin 4.1 ja kävelin omin jaloin kun mut vietiin ambulanssilla sairaalaan toisten huolen takia kun join viinapullon ja puolet viinipullosta.   ihan itse kävelin lääkärin luokse ja kävin tupakalla  eivätkä päästäneet pois vaan jouduin tuon promille määrän takia pötköttämään vuodeosastolle tarkkailuun että ei elintoiminnot lakkaa. Siihen sit sammuin ja aamulla lähin kotiin. 26 v nainen 55 kiloa. Vtun amatööri oot. 

Harva kehuu alkoholismillaan. Mitä hienoa siinä on? Alkoholidementia iskee jo nuorella iällä, ulkonäkö kuin 70+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/190 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voi. ylittyy jos ylittyy. perustuslaki ei anna mahdollisuuksia testata ilman suostumusta. näille mittauksille ei ole lainsäädäntöä. eli voit kieltäytyä, varmista mitä testataan ja kiellä. emeritusprofessori on nyt tarpeeksi lausunut asiasta. ja se, että kieltäytyy, se ei saa aiheuttaa sanktioita.

riittää, että olet täysin, täysin selvinpäin töissä,et rajoilla. et mene krapulaisenakaan töihin, eli ei tule kiistoja. vapaaaika on omaa.

laki ei mahdollista hiv testejä, ei sokerarvoja jne. laki ei mahdollista puhalluttamista työnantajan toimesta. jos epäselvyys kunnosta, ainoa tapa ohjata heti työterveyteen. mutta sinä voit puhalluuttaa itse itsei siinä ja nyt jolla todistat työkykyisyytesi. onhan mittarit keksitty omaan käyttöön jo autoilua silmälläpitäen. todista, se riittää, olet työaikana reilusti yli rajapinnan raittiina.

älkää vöyhöttäkö ja lietsoko 

Vierailija
184/190 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia. 👍

Vierailija
185/190 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes pystyy juomaan pullollista viiniä yhdessä illassa? Ja vielä seuraavana päivänä toista pullollista..

Itse en ole edes puolison kanssa yhdessä saanut juotua kokonaista viinipullollista yhden illan aikana.

Vierailija
186/190 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljolta viinipullo kuulostaa per ilta.

Yksi viinipullo on jotain 6 annosta alkoholia, eihän tuo ole mitään, mulla menee vähintään se 25-30 annosta joka perjantai ja lauantai.

Olet siis alkoholisti. Ei auta selitteltyt.

Vierailija
187/190 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajalle ei kuulu työntekijän vapaa-ajan juominen, jos se ei vaikuta työn tekemiseen. Tässä on kyse ihmisen yksityisyydestä. Ihan hyvä jos lääkäri huomauttaa kohonneesta arvosta henkilölle itselleen ja kysyy juomatavoista, mutta työnantajalle se ei kuulu.

Ja mainittakoon vielä, että puolustan tässä ihmisen yksityisyyttä, en juomista.

Vierailija
188/190 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo alkoholia. 👍

Sulta meni ohi, että viuhahti. Mutta ei se mitään.

Vierailija
189/190 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes pystyy juomaan pullollista viiniä yhdessä illassa? Ja vielä seuraavana päivänä toista pullollista..

Itse en ole edes puolison kanssa yhdessä saanut juotua kokonaista viinipullollista yhden illan aikana.

Kiviäkin kiinnostaa. Tämä nyt ei ole se pointti kuka pystyy juomaan pullollisen viiniä ja kuka vain puolikkaan ja kuka ei puolisonsakaan kanssa saa tyhjennettyä viinipulloa. Joten perustakaa vaikka oma ketju aiheesta kuinka paljon kukakin pystyy juomaan viinipullosta. 

Vierailija
190/190 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join eilen pullollisen, aikaa siihen meni 7 tuntia kun otin aurinkoa, tein pihahommia, tein ruokaa, söin ja katselin televisiota. Minusta ei mikään iso määrä mutta minä huolehdinkin vain omista juomisista