Jos juot pe ja la yhden viinipullon illan mittaan naisena niin PEth raja-arvot ylittyvät
Nyt ihmiset! Käsittäkö ettette voi juoda lomalla kuin yhden viinipullon viikon aikana 0,75 L tai raja-arvot ylittyvät PEth testeissä jos olet siis nainen, et voi viikonloppuisin juoda yhtä viinipulloa per pe ja la.
Kommentit (190)
Toki voin. Ei noita testejä nyt alvariinsa oteta
Ei saatana. Minä olisin yhdestä viinipullosta aivan varmasti vatsahuuhtelussa. Ikää on 52, enkä todellakaan ole absolutisti. Kuinka helvetisti ihmiset juo? Loputon toleranssi?
Vierailija kirjoitti:
Paljolta viinipullo kuulostaa per ilta.
Yksi viinipullo on jotain 6 annosta alkoholia, eihän tuo ole mitään, mulla menee vähintään se 25-30 annosta joka perjantai ja lauantai.
Eipä meillä testata. Juon jos huvittaa (usein ei huvita)
Yllätys että tästä testistä nousee kauhee haloo suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa mummoista juo joka viikonloppu yhden viinipullollisen naamariinsa. Hyvin yleinen menekki
Vierailija kirjoitti:
Ei saatana. Minä olisin yhdestä viinipullosta aivan varmasti vatsahuuhtelussa. Ikää on 52, enkä todellakaan ole absolutisti. Kuinka helvetisti ihmiset juo? Loputon toleranssi?
Tuossa kunnossa hakeutuisin lääkärin tutkimuksiin.
Harvoissa paikoissa mitään testejä on! Nyt jäitä hattuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi viinipullo on jotain 6 annosta alkoholia, eihän tuo ole mitään, mulla menee vähintään se 25-30 annosta joka perjantai ja lauantai.
Ihan järkyttävä määrä alkoholia. Miksi?
HIENOA HIENOA nyt ALKO menee konkkaan eikä valtio saa rahaa. On se kumma että valtio estää itseltään rahaa. Hullu Suomi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa mummoista juo joka viikonloppu yhden viinipullollisen naamariinsa. Hyvin yleinen menekki
Ja miehet juo kirkasta pullon. Vakka ja kansi.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin mieluummin kuinka huonosti ihmiset nykyään ymmärtävät lukemaansa.
Se raja arvo naisilla on viikossa 4 lasia 2,4 cl (eli viinilasillinen) jos sen ylittää, ylittää raja-arvon
Vierailija kirjoitti:
Jos 60-kiloinen nainen juo pullollisen 11,5-prosenttista viiniä neljän tunnin aikana, on hänen verensä alkoholipitoisuus korkeimmillaankin alle 1 promille. Sulla on varmaan alkoholistitausta, kun ajattelet, että se pullo on pakko vetää alas niin nopeasti kuin mahdollista?
Joo muistakaa kesälomalla käydä festareilla,häissä,muissa juhlissa,rantasauna saa yms. selvinpäin, ettei tule soo soo, olet siis käynyt lomalla Alkossa. Tai olit Thaimaassa rantatuolilla nauttimassa Pina coladaa, ai kamala.
Kaksi pulloa peräkkäisinä päivinä! Valtava määrä ja tulee aiheuttamaan ongelmia väistämättä.
Pilkkuvirhe; siis 24 CL x 4 lasia on riskiraja viikossa viiniä naisilla
Höpö höpö. Annoksia pitää juoda pidempään vähintään viisi päivässä, jotta testi värähtää. Ihmiset ovat paitsi tyhmiä, myös vauhkoja.
Eli siis 1 viinipullo / viikonloppu? Ei siis 1 viinipullo / päivä kuten moni kommentoijista näyttää olettavan.
Eli se on n. 2,5 lasillista viiniä / päivä.