Mielipiteitä miehen kommentista: Nykyään naiset kuvittelee että he ansaitsee kaiken.
Meillä ollut suhteessa vaikeaa jo pidempää. Riitatilanteessa mies möläytti tuollaista. On välillä muutenkin möläytellyt misogynistisiä kommentteja, ja se tapa miten on minua kohdellut, pitänyt pitkälti itsestäänselvyytenä puhuu myös omaa kieltään. Mitä mies tuolla mahtaa tarkoittaa?
Kommentit (426)
Melko huolestuttavaa, että koko ketju on taas täynnä miehiä kertomassa, että naisten nyt vaan täytyy tyytyä huonoon elämään ja huonoon kohteluun ja on typerää toivoa enempää.
Onneksi ei todellisuudessa tarvitse, eikä tarvitse alentua tuohonkaan, että kampitetaan muita, ettei itse tarvitsisi olla edes kohtuullista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta seuraavaksi herää kysymys, mitä tuo helmiparka on itselleen saanut?"
No on saanut naisen joka arvostaa ja rakastaa miestään ja sen takia jaksaa panostaa vaikkapa suhteen fyysiseen puoleen lapsiperhearjenkin keskellä. Lisäksi on saanut hienot lapset joiden kanssa saa touhuta paljon ja luoda heihin läheisen suhteen. Ja saa laittaa heille ruoaksi vaikka uunimakkaraa juuri silloin kuin haluaa kun sen itse tekee ;)
...
Eli seksiä palkaksi ja saa tehdä ruokaa, jonka on itse jopa saanut valita! Hellurei.
Palkaksi? En minä sitä anna palkaksi vaan juuri se, että arvostan suuresti sitä millainen mieheni on, saa minut haluamaan miestäni.
Sitäpaitsi mieheni on sen verran aikuinen että hän ei tee kotitöitä tai hoida lapsia minkään palkan toivossa vaan koska se on mitä isäksi ja puolisoksi ryhtyneen pitää elämäsä tehdä. Hän siis vain hoitaa vel
No siltähän tuo kuulosti. Kysyin mitä helmiparka saa ja vastasit tuolla tavalla ihan itse, ikään kuin se olisi palkinto.
Miksi hänen velvollisuutensa isänä on suurempi kuin sinun äitinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on saanut naisen joka arvostaa ja rakastaa miestään ja sen takia jaksaa panostaa vaikkapa suhteen fyysiseen puoleen lapsiperhearjenkin keskellä. Lisäksi on saanut hienot lapset joiden kanssa saa touhuta paljon ja luoda heihin läheisen suhteen. Ja saa laittaa heille ruoaksi vaikka uunimakkaraa juuri silloin kuin haluaa kun sen itse tekee ;)
...
Eli seksiä palkaksi ja saa tehdä ruokaa, jonka on itse jopa saanut valita! Hellurei.
Palkaksi? En minä sitä anna palkaksi vaan juuri se, että arvostan suuresti sitä millainen mieheni on, saa minut haluamaan miestäni.
Sitäpaitsi mieheni on sen verran aikuinen että hän ei tee kotitöitä tai hoida lapsia minkään palkan toivossa vaan koska se on mitä isäksi ja puolisoksi ryhtyneen pitää elämäsä tehdä. Hän siis vain hoitaa vel
Jos seksi olisi tasa-arvoinen asia suhteessanne, et olisi vastannut tuolla tavalla. Teidän suhde ei muutenkaan vaikuta kovin tasa-arvoiselta. Nauti nyt vielä niin kauan kuin se kestää. Minäkään en usko tämän jatkuvan
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan fakta on, että naisilla on kysyntää ja se mahdollistaa korkeat odotukset. Jos miehet olisivat samassa asemassa, niin touhu saattaisi olla vielä törkeämpää. Lisäksi ne parhaat naiset (ja miehet jos edes parisuhdetta haluavat) on jo parisuhteessa, eikä vapailla markkinoilla.
Joo ja siis ihan se, että nykyään sinkkuus on sosiaalisesti hyväksytympää kuin kenties koskaan. Kynnys lähteä parisuhteeseen joka ei tee elämästä selkeästi parempaan on korkea.
Juu, nainen saa tietenkin kaiken, kun ukko joskus joutuu huolehtimaan omista lapsistaan, siivoamaan yhteisessä kodissa omia sotkujaan, tuomaan likaiset pyykkinsä pestäviksi koneeseen, jättämään ne kaljat kauppaan jokailtaisen vetämisen sijaan, lomailemaan yhdessä perheen kanssa (äiti hoitaa lapset)...jne.
Miesten tarkoitus on heidän mielestään kulkea vapaana kuin kulkukoira, tehdä mitä lystää ja siittää mahdollisimman monta naarasta. Suihinottoon pitää naisen olla aina valmiina, kun käsky käy.
Vierailija kirjoitti:
"Toki mies voi kannatella naista pienilläkin tuloilla raskauden ja pikkulapsiajan, ei hänen ole välttämätöntä olla isompituloinen. "
Sinulle on näkäjään ihan uutta että äiti saa vanhempainrahaa silloin kun on vanhempainvapaalla. Ja se on vielä tulosidonnainen eli mitä isommat tulot äidillä on, sen enemmän vanhempainrahaa tulee.
Jos naisen työ ja valtio ovat naisen ja lapsen pääasiasillet elättäjät niin silloin naisn kannattaa ostaa pelkkä sperma, maksaa pari tonnia. Mies ei tuo tuohon yhtälöön lisäarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
Siitähän sinä huutaisit, jos nainen sanoisi että tee makaronilaatikkoa eikä uunimakkaraa. Kyllä huomaa, että sinusta ruuanlaitto ei kuulu miehille. Ei vaikka pitäisi ruokkia omat lapset.
Olen nainen kylläkin. Nämä kaksoisstandardit ovat aikamoiset. Sääliksi käy tuon miehen elämä, mutta jokainen valitsee itse asemansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan naiset oikeasti kuvittelee olevansa etuoikeutettuja, koska niillä on tissit ja v i t t u.
Sen huomaa jo siitä kun mies antaa ne pakit. Naiselta ei saa vaatia mitään ominaisuuksia, sen pitäisi riittää miehelle, että on nainen.
Niin no se on vähän se pointti. Naisella on kohtu jolla pystyy tuottamaan jälkeläisiä sekä nisät, joilla näitä ruokkia.
Jos taas miehellä ei ole muuta kuin tarjota pelkkää siitosta, niin miksi ostaa koko lehmää kun voi ostaa maitoa.
Prostituutio pitäisi laillistaa. Niinkö.
Kaikkien lapsetkin pääsisivät töihin.
Mistäs ihmeestä tämän keksit?
Miehellä on siemen, naisella kohtu. Mies voi halutessaan luovuttaa siemenen, ei koskaan omistaa tai vuokrata kohtua. Eikä tämä omista myöskään lasta. Lainsäädäntö, joka näin määrittää (sukupuoleton huoltajuus, vanhemmuus, isyys) on korruptoitunut. Lapsi on täysin kiintynyt emoonsa luonnostaan ja hyvästä syystä.
Näin on, ja vain sen vuoksi, että ovat syntyneet naisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Melko huolestuttavaa, että koko ketju on taas täynnä miehiä kertomassa, että naisten nyt vaan täytyy tyytyä huonoon elämään ja huonoon kohteluun ja on typerää toivoa enempää.
Onneksi ei todellisuudessa tarvitse, eikä tarvitse alentua tuohonkaan, että kampitetaan muita, ettei itse tarvitsisi olla edes kohtuullista seuraa.
Yhdenkään kirjoittajan sukupuolta et edes sinä pysty todentamaan, jätetään oletukset sikseen. Ja nykyisessä tahallisen väärinymmärtämisen kulttuurissa tavoitteena on tulkita kommentit mahdollisimman pahantahtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
"Kyse oli enemmän siitä, että molemmilla on hommat, joista pitää. Ei ollut tarkoitus saada vaimoa kuulostamaan avuttomalta."
Siis anteeksi mitä, kaveri kirjoitti ei vaan yhtä vaan kymmenisen kohtaa, joissa huudetaan yksinkertaisiin asioihin kirjaimellisesti "apua", etkä kuitenkaan yrittänyt saada vaimoa kuulostamaan avuttomalta :D
Nolasit vaimosi ihan tahallasi nostaaksesi itseäsi.
Kyllä täällä oikein hakemalla haetaan riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toki mies voi kannatella naista pienilläkin tuloilla raskauden ja pikkulapsiajan, ei hänen ole välttämätöntä olla isompituloinen. "
Sinulle on näkäjään ihan uutta että äiti saa vanhempainrahaa silloin kun on vanhempainvapaalla. Ja se on vielä tulosidonnainen eli mitä isommat tulot äidillä on, sen enemmän vanhempainrahaa tulee.
Jos naisen työ ja valtio ovat naisen ja lapsen pääasiasillet elättäjät niin silloin naisn kannattaa ostaa pelkkä sperma, maksaa pari tonnia. Mies ei tuo tuohon yhtälöön lisäarvoa.
Ja edelleen ihmetellään miksi miehet jättäytyvät yhteiskunnan ulkopuolelle ja syrjäytyvät. Miksi vaivautua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan naiset oikeasti kuvittelee olevansa etuoikeutettuja, koska niillä on tissit ja v i t t u.
Sen huomaa jo siitä kun mies antaa ne pakit. Naiselta ei saa vaatia mitään ominaisuuksia, sen pitäisi riittää miehelle, että on nainen.
Niin no se on vähän se pointti. Naisella on kohtu jolla pystyy tuottamaan jälkeläisiä sekä nisät, joilla näitä ruokkia.
Jos taas miehellä ei ole muuta kuin tarjota pelkkää siitosta, niin miksi ostaa koko lehmää kun voi ostaa maitoa.
Olet oikeassa: prostituutio on hyväksi sekä miehille että naisille! 😁
-eri
Miten prostituutio tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
Siitähän sinä huutaisit, jos nainen sanoisi että tee makaronilaatikkoa eikä uunimakkaraa. Kyllä huomaa, että sinusta ruuanlaitto ei kuulu miehille. Ei vaikka pitäisi ruokkia omat lapset.
Olen nainen kylläkin. Nämä kaksoisstandardit ovat aikamoiset. Sääliksi käy
Missä kohtaa oletin sinut mieheksi?
Tarkoittaa, että naiset miettivät turhan paljon ja turhaan sitä, mitä miehet tarkoittavat.
"No siltähän tuo kuulosti."
Kuulosti sinusta koska haluat ajatella asiat negatiivisen kautta ja että mieheni ei vain voi olla oikeasti tyytyväinen.
"Kysyin mitä helmiparka saa ja vastasit tuolla tavalla ihan itse, ikään kuin se olisi palkinto."
Kerroin aika selvästi että kun minä saan tehdä työelämässä sitä mitkä tekee minut tyytyväiseksi, siitä seuraa samalla tyytyväinen vaimo ja tyytyväinen vaimo taas yleensä haluaa myös enemmän seksiä miehensä kanssa kuin tyytymätön vaimo. Mikä tässä logiikassa on sinulle epäselvää saati jotenkin epäreilua?
"Miksi hänen velvollisuutensa isänä on suurempi kuin sinun äitinä?"
Koska olemme ihan vapaasta tahdostamme niin valinneet. Mies ei niin välitä urasta vaikka hänellä ihan hyvä keskituloinen työ onkin. Ja hän viihtyy isänä joka saa touhuta lasten kanssa. Joten miksi meidän olisi jotenkin pakko jakaa kotityöt täysin tasan jos tämä sopii kummallekin paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prostituutio pitäisi laillistaa. Niinkö.
Kaikkien lapsetkin pääsisivät töihin.
Mistäs ihmeestä tämän keksit?
Miehellä on siemen, naisella kohtu. Mies voi halutessaan luovuttaa siemenen, ei koskaan omistaa tai vuokrata kohtua. Eikä tämä omista myöskään lasta. Lainsäädäntö, joka näin määrittää (sukupuoleton huoltajuus, vanhemmuus, isyys) on korruptoitunut. Lapsi on täysin kiintynyt emoonsa luonnostaan ja hyvästä syystä.
Olet autistinen? Ihan vain ohihuomio.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyse oli enemmän siitä, että molemmilla on hommat, joista pitää. Ei ollut tarkoitus saada vaimoa kuulostamaan avuttomalta."
Siis anteeksi mitä, kaveri kirjoitti ei vaan yhtä vaan kymmenisen kohtaa, joissa huudetaan yksinkertaisiin asioihin kirjaimellisesti "apua", etkä kuitenkaan yrittänyt saada vaimoa kuulostamaan avuttomalta :D
Nolasit vaimosi ihan tahallasi nostaaksesi itseäsi.
Kyllä täällä oikein hakemalla haetaan riitaa.
Kerron nyt faktan. Provokaatio on oikein oivallinen tapa ajankuluksi testata mielipidettään muilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
Sitäpaitsi mieheni on sen verran aikuinen että hän ei tee kotitöitä tai hoida lapsia minkään palkan toivossa vaan koska se on mitä isäksi ja puolisoksi ryhtyneen
"Seksi" voi olla tasapäistä vain homoseksuaalisissa suhteissa. Heteroseksuaalisissa suhteissa ei koskaan, sillä naisen ja miehen seksuaalisuus on niin erilainen. Joko tämän hyväksyy ja elää sen kanssa tai sitten menee tasapuoliseen homosuhteeseen ja vastaanottaa saman määrän spermaa omaan kehoonsa mitä antaa toisenkin. Ja naiset välttyvät spermoilta.
Kun minulla on mennyt elämässä kaikki päin persettä eniten minua ovat auttaneet miehet, joiden kuva kuuluisi tietosanakirjassa kohtaan toksinen maskuliinisuus. Juuri ne tunnemykät mörököllit, jotka eivät jauha OMISTA tunteista miten heistä tuntuu pahalta, kuten naiset. He ovat antaneet konkreettista täsmäapua.
N48