Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä miehen kommentista: Nykyään naiset kuvittelee että he ansaitsee kaiken.

Vierailija
11.06.2025 |

Meillä ollut suhteessa vaikeaa jo pidempää. Riitatilanteessa mies möläytti tuollaista. On välillä muutenkin möläytellyt misogynistisiä kommentteja, ja se tapa miten on minua kohdellut, pitänyt pitkälti itsestäänselvyytenä puhuu myös omaa kieltään. Mitä mies tuolla mahtaa tarkoittaa?

Kommentit (426)

Vierailija
1/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole misogyniaa vaan ihan fakta. Naisista on tullut uskomattomia minä-minä-minä mulkkuja.

Mutta miehet olleet sitä aina? Yksin miesten oikeus? (Siis osa miehistä, kaikki ei todellakaan onneks ole!)

Vierailija
2/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa sitä, ettäme miehet alamme saada tarpeeksemme emmekä suostu enää olemaan naisten sylkykuppeja.

Mitä tarkoitat olla sylkykuppi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole misogyniaa vaan ihan fakta. Naisista on tullut uskomattomia minä-minä-minä mulkkuja.

Heh. Naisista vain on ihan tutkitustikin tullut samanlaisia kuin miehistä, jotka siis ovat kaiken aikaa olleet niitä mulkkuja. :D

Vierailija
4/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat mitä muut naiset haluavat. Jos joku nainen on käynyt ulkomailla, kaikki naiset haluavat käydä ulkomailla ja saada sen kokemuksen. Ap taas ei välttämättä ole tehnyt mitään miehensä eteen, että mies haluaisi jakaa resurssejaan ja aikaansa ap:lle kyseisen toiveen toteuttamisessa.

Parisuhde on jossain määrin transaktionaalista: nainen ei ole ansainnut yhtään mitään pelkällä olemisella.

Tätä varmaan miehesi tarkoitti.

Vierailija
5/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Naisista vain on ihan tutkitustikin tullut samanlaisia kuin miehistä, jotka siis ovat kaiken aikaa olleet niitä mulkkuja. :D

Sitä se tasa-arvoi teettää.

Vierailija
6/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa sukupuolissa on niitä jotka vaativat kaiken. 

Miehet kokevat usein perheestä johtuvat muutokset naisten vaatimuksina. Eli se että lapsia pitää herätä hoitamaan yöllä, herätä lasten kanssa aamusta ylös, ulkoilla lasten kanssa, tarjota lapsille säännöllisesti kunnollista ruokaa, kuljettaa lapsia harrastuksiin ym. Jotenkin monet miehet kokevat että nämä ovat naisten turhia vaatimuksia heille. En ymmärrä miten nämä miehet voivat kuvitella että heillä olisi oikeus jatkaa sinkkuelämää samalla kun naisen kuuluisi toimia äitinä sekä lapsille että miehelle ja lisäksi naisen kuuluisi olla vielä kuuma rakastaja tälle sinkun tavoin elävälle miehelle. 

Vierailija
7/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpompi tulkita ko. heittoa, jos se ei olisi irrallaan kontekstista. Mihin asiaan tämä siis liittyi?

Vierailija
8/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se tasa-arvoi teettää.

On paljon mukavampaa olla se mulkku kuin saada kohtelua mulkulta. Tosin sellainen yhteiskunta ei ole kenellekään mukava, jossa kaikki ovat mulkkuja.

Vierailija
9/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa että naiset haluavat saman minkä miehetkin. Hänen maailmankuvansa mukaan naisilla pitäisi olla enemmän rajoitteita elämässään sukupuolensa vuoksi ja tietysti olla miehen määräysvallan alla

Vierailija
10/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin on. Naiset ovat huomanneet että heidän ei ole mikään pakko palvella miehiä. Hirveän itsekästä sellainen. 

Miesten on nyt ihan pakko mennä lakkoon ja lakattava vaatimasta seksipalveluita naisilta. Se on varppina paras kosto itsekkäille naisille.

Vierailija
11/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat mitä muut naiset haluavat. Jos joku nainen on käynyt ulkomailla, kaikki naiset haluavat käydä ulkomailla ja saada sen kokemuksen. Ap taas ei välttämättä ole tehnyt mitään miehensä eteen, että mies haluaisi jakaa resurssejaan ja aikaansa ap:lle kyseisen toiveen toteuttamisessa.

Parisuhde on jossain määrin transaktionaalista: nainen ei ole ansainnut yhtään mitään pelkällä olemisella.

Tätä varmaan miehesi tarkoitti.

Eihän se ole pelkkää olemista jos huolehtii kodista, omasta ulkonäöstään, suunnittelee ja tekee hyviä ruokia, huolehtii lapsista (jotka tietty on ensin kantanut ja synnyttänytkin!) luo tunnelmaa, kivoja hetkiä jne ja toki nykynainen käy myös töissä siinä missä mieskin. Nuo on feminiinisiä asioita joita nainen tuo suhteeseen.

Oletteko käyneet yksinäisten miesten kämpissä ja nähneet miten likaisia ja ankeita ne on? Toki ei kaikkien, mutta monesti on näin. Nainen tuo paljon suhteeseen jo olemalla nainen. Perinteisestä heterosuhteesta mies saa paljon enemmän kuin nainen. Kyllä naisella on oikeus myös vaatia mieheltä jotain vastineeksi.

Vierailija
12/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on misogynisti. Muita kysymyksiä?

Vierailija
13/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut mielenkiintoisen piirteen nykynaisten maailmankatsomuksessa ja siinä miten he käsittävät miehen ja naisen välisen suhteen, mitä he yleensäkin mieheltä kaipaavat ja mikä on miehen tai naisen rooli heidän keskinäisessä suhteessaan. Nämä huomioni olen tehnyt pääpiirteissään sosiaalisen median sekä lähipiirin tuttavanaisia tarkkaillen. Tämä ei tietenkään koske kaikkia naisia jotka olen tavannut mutta olen huomannut sen että, mitä enemmän henkilö määrittää itsensä juuri naiseksi eikä niinkään vain ihmiseksi, sitä enemmän hän toteuttaa tällaista huomioni kiinnittänyttä piirrettä.

Minusta joillakin naisilla itsenäisyys on noussut päähän ja hänestä on tullut itsekäs. Hän luulee että voi vahvana vaatia muilta paljon mutta hänen ei itsensä tarvitse tehdä mitään. Itse käsitän tasa-arvon siten, että seistään rintarinnan ja saadaan tukea toistemme vahvuuksista mutta jotkut käsittää asian ilmeisesti niin, että tasa-arvo on sitä, että nainen seisoo miehen takana piiska kourassa ja käyttää tämän vahvuuksia hyväkseen osallistumatta itse mitenkään. 

Ei siinä ole mitään pahaa, että on ylpeä omasta naiseudestaan mutta ei sitä ylpeyttä kannata sinne hattuun nostaa. Se, että olet ylpeä siitä mitä olet, ei silti tarkoita että olisit yhtään sen parempi kuin kukaan muu, sukupuoleen katsomatta!

Vierailija
14/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista miehet sanoo järkytyttyään siitä, että naiset eivät enää elä vain heitä varten.

Vierailija
15/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittanet, että nykynainen ei enää alistu? Miehet niitä minä-minä-mulkkuja on olleet kautta aikojen.

Vierailija
16/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa että naiset haluavat saman minkä miehetkin. Hänen maailmankuvansa mukaan naisilla pitäisi olla enemmän rajoitteita elämässään sukupuolensa vuoksi ja tietysti olla miehen määräysvallan alla

No mitäs ne miehet haluaa? Kun kerran alat yleistämään niin kerro ihmeessä. 

Vierailija
17/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismin edellisissä aalloissa yritettiin saada maailma ymmärtämään, että naiset ovat yhtä hyviä kuin miehet. Seuraavaksi pitäisi saada se vakuutettua siitä, että he voivat olla myös yhtä perseestä kuin miehet.

Vierailija
18/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä harkitsen esim. sitä, mitä lapseni saa jos sellaisen synnytän. Randon miesten miellyttäminen taas ei kuulu intresseihini yhtään sen enempää kuin miehilläkään kuuluu random naisten.

Homoseksuaalisuus on lisäksi ihan ok. Jos pidät enemmän miehistä niin suuntaa katseesi heihin.

Vierailija
19/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap. Teki muksuja tolle pojulle. Way to go!

Vierailija
20/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut mielenkiintoisen piirteen nykynaisten maailmankatsomuksessa ja siinä miten he käsittävät miehen ja naisen välisen suhteen, mitä he yleensäkin mieheltä kaipaavat ja mikä on miehen tai naisen rooli heidän keskinäisessä suhteessaan. Nämä huomioni olen tehnyt pääpiirteissään sosiaalisen median sekä lähipiirin tuttavanaisia tarkkaillen. Tämä ei tietenkään koske kaikkia naisia jotka olen tavannut mutta olen huomannut sen että, mitä enemmän henkilö määrittää itsensä juuri naiseksi eikä niinkään vain ihmiseksi, sitä enemmän hän toteuttaa tällaista huomioni kiinnittänyttä piirrettä.

Minusta joillakin naisilla itsenäisyys on noussut päähän ja hänestä on tullut itsekäs. Hän luulee että voi vahvana vaatia muilta paljon mutta hänen ei itsensä tarvitse tehdä mitään. Itse käsitän tasa-arvon siten, että seistään rintarinnan ja saadaan tukea toistemme vahvuuksista mutta jotkut käsittää asian ilmeisesti niin,

Blaablaa. Millaisia miehet sitten ovat? Miehen käsitys tasa-arvosta on edelleen sitä, että nainen on heikompi ja miehen näkemys naisellisuudesta on aina se heikompi miellyttäjä pullantuoksuinen kotiäiti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan