Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä miehen kommentista: Nykyään naiset kuvittelee että he ansaitsee kaiken.

Vierailija
11.06.2025 |

Meillä ollut suhteessa vaikeaa jo pidempää. Riitatilanteessa mies möläytti tuollaista. On välillä muutenkin möläytellyt misogynistisiä kommentteja, ja se tapa miten on minua kohdellut, pitänyt pitkälti itsestäänselvyytenä puhuu myös omaa kieltään. Mitä mies tuolla mahtaa tarkoittaa?

Kommentit (426)

Vierailija
201/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole misogyniaa vaan ihan fakta. Naisista on tullut uskomattomia minä-minä-minä mulkkuja.

Heh. Naisista vain on ihan tutkitustikin tullut samanlaisia kuin miehistä, jotka siis ovat kaiken aikaa olleet niitä mulkkuja. :D

Hyvä lähtökohta ihmissuhteessa on pitää kiinni aiemmin sovitusta, pitää sanansa, olla luottamuksen arvoinen ja olla rehellinen.

Sille pohjalle on kiva virittää parisuhdetta,  leipoa, siivota, ottaa suikkiin ja syliin, olla kiltti ja viehättää puolisoa. Muuten ei välttis ole motivaatiota tai se loppuu seinään kuin kanan lento.

Vierailija
202/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat mitä muut naiset haluavat. Jos joku nainen on käynyt ulkomailla, kaikki naiset haluavat käydä ulkomailla ja saada sen kokemuksen. Ap taas ei välttämättä ole tehnyt mitään miehensä eteen, että mies haluaisi jakaa resurssejaan ja aikaansa ap:lle kyseisen toiveen toteuttamisessa.

Parisuhde on jossain määrin transaktionaalista: nainen ei ole ansainnut yhtään mitään pelkällä olemisella.

Tätä varmaan miehesi tarkoitti.

Niin, uskon että tässä on jotain pointtia. Naiset usein odottaa, että se on miehen tehtävä tehdä hänet onnelliseksi ja sitten syyttää miestä kaikesta, mikäli on onneton.

Ei, kyllä se on lähtökohtaisesti minun tehtävä tehdä itseni onnelliseksi, mutta kyllä kannustava puoliso on bo

Höpö höpö. Mulla on ollut ottajia vaikka joka sormelle koko ikäni. En vaan ole koskaan ollut niin miehenkipeä, että mulle kelpaisi kuka tahansa. Monelle naiselle tuntuu kuitenkin sekin olevan ihan ok - kaikki kaksijalkaiset kelpaa tikasta tikapuihin. En ole koskaan haaveillut tahdottomasta reppanasta, kuten asian ilmaiset enkä ole koskaan kohdellut ketään muutoin kuin asiallisesti, mikä lienee yksi syy siihen minkä vuoksi edes olen johtavassa asemassa. Muuten, kuka tahansa voi olla toimitusjohtaja vaikka pöytälaatikkofirman - harvemmin ne oikeat johtajat titteleillä koreilee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan naiset oikeasti kuvittelee olevansa etuoikeutettuja, koska niillä on tissit ja  v i t t u.

Onneksi vanhuus palauttelee prinsessat pilvilinnoistaan maanpäälle meidän muiden kuolevaisten joukkoon.

Niin mitä se naisten saama prinsessakohtelu on? Anna muutama esimerkki.

En ole tuo, jolta kysyt. Mutta vaikuttaa siltä, että edelleen nimenomaan miehiltä odotetaan sitä perinteistä miehen roolia silloin kun se naisia hyödyttää. Näin olen sen käsittänyt. Ja se ärsyttää (oikeutetusti) monia miehiä. En ole mies, mutta tällaista olen kuullut.

Jos on transsukupuolinen niin sittenhän voi olla vaikka toisen miehen kanssa.

Niinhän ne monet onkin, vaikka julkisesti olisivat heterosuhteessa.

Vierailija
204/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja saa laittaa heille ruoaksi vaikka uunimakkaraa juuri silloin kuin haluaa kun sen itse tekee ;) "

Siis VAU MITÄ MIEHEN ELÄMÄÄ!!! Saa laittaa lapsille itse valitsemaansa ruokaa! 

Tuo sama kommentti mieheltä naisesta ja paskamyrsky olis taattu. Mutta voimaantunut uranainen on nyt ollut armollinen. 

Vierailija
205/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismin edellisissä aalloissa yritettiin saada maailma ymmärtämään, että naiset ovat yhtä hyviä kuin miehet. Seuraavaksi pitäisi saada se vakuutettua siitä, että he voivat olla myös yhtä perseestä kuin miehet.

Tämä. Niin tämä. 😂

Vierailija
206/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan naiset oikeasti kuvittelee olevansa etuoikeutettuja, koska niillä on tissit ja  v i t t u.

Sen huomaa jo siitä kun mies antaa ne pakit. Naiselta ei saa vaatia mitään ominaisuuksia, sen pitäisi riittää miehelle, että on nainen. 

Niin no se on vähän se pointti. Naisella on kohtu jolla pystyy tuottamaan jälkeläisiä sekä nisät, joilla näitä ruokkia. 

Jos taas miehellä ei ole muuta kuin tarjota pelkkää siitosta, niin miksi ostaa koko lehmää kun voi ostaa maitoa.

Prostituutio pitäisi laillistaa. Niinkö.

Kaikkien lapsetkin pääsisivät töihin.

Vierailija
207/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valtaosa täälläkin kailottavista jättää miehelle nuo hommat eikä osaa niitä hoitaa."

Ihminen osaa ne hommat jotka on joutunut opettelemaan. Siinä ei ratkaise jalkoväli yhtään.

Mies on useammin joutunut jo nuorena opettelemaan "miesten hommat" joten hän ne usein osaa naista paremmin kun suhteeseen mennään. Ja siksi on luontevaa että hän tekee ne jatkossakin. Ja sama usein "naisten hommienkin" kanssa.

Pesukoneen käyttö tuskin on miehellekään mitään rakettitiedettä mutta niin vain sen käyttö on usein jäänyt opettelematta.

Vierailija
208/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta naista miehellä on ollut?

Siirtäisin miehen välittömästi ulkoruokintaan.

Vierailija
209/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Uranaisena on kyllä saanut huomata, miten ennen pitkää miehellä kuin miehellä menee tunteisiin se, että nainen tienaa huomattavasti enemmän. Ensin niin ihana ajatus uranaisesta murenee myös turhautumiseen siitä, ettei kotona odotakaan pullantuoksuinen puoliso, joka on kuurannut nurkat ja silittänyt paidat miestä kaikenpalvova hymy kasvoillaan. "

Noin se varmaan liian usein menee. Syynä on vain ja ainoastaan näiden miesten heikko itsetunto.

Onneksi olen itse löytänyt miehen jota ei häiritse tipan tippaa että minä ansaitsen häntä enemmän. On ihan ilman ongelmia hoitanut ison osan arjesta ja lapset kun minä olen tehnyt pidempää päivää. Kokee että on päinvastoin saanut paljon kun lapset ovat hänelle tosi läheisiä ja on saanut muokata arjesta ja kodista sellaisen kun on halunnut. Eikä se ole hänen miehisyyttään vähentänyt. On m

Kyllä.

Helmi on näköjään  "tasa-arvoinen" mies, joka hoitaa yhteiset työt ja ne perinteiset miesten työt, joihin naiset ei koske. Tätähän tilastot kertoo: on yhteiset työt ja miesten työt.

Mutta seuraavaksi herää kysymys, mitä tuo helmiparka on itselleen saanut? 

Ironisti nämä kommentit vastaa avauksen kysymykseen täydellisesti. Mitähän mies tosiaan mahtoi tarkoittaa...

Ihmettelen myös mikä on se miehen maskuliinisuus (ja jännät elementit) mikä tuollaisessa "miehessä" viehättää uranaista? En usko tämän olevan elinikäinen liitto vaan kaatuu viimeistään lasten kasvamisen jälkeiseen tylsyyteen.

Vierailija
210/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitatilanteissa sanotaan mitä sylki suuhun tuo. Ja tuohan on selkeä asia jota mediassa ja somessa nyt hoetaan yhtenä mantroista. 

Vierailija
211/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Helmi on näköjään  "tasa-arvoinen" mies, joka hoitaa yhteiset työt ja ne perinteiset miesten työt, joihin naiset ei koske. Tätähän tilastot kertoo: on yhteiset työt ja miesten työt."

Se ei ollut se pointti vaan odotin että joku tulisi kuitenkin kertomaan mikä naismainen reppana minulla on miehenä joten halusin kertoa että mieheltä onnistuu myös perinteisesti miehisinä pidetyt hommat.

Ja meillä tekee hommat aina se jolle ne luontevimmin sopivat. Ei ole miesten ja naisten töitä.

"Mutta seuraavaksi herää kysymys, mitä tuo helmiparka on itselleen saanut?"

No on saanut naisen joka arvostaa ja rakastaa miestään ja sen takia jaksaa panostaa vaikkapa suhteen fyysiseen puoleen lapsiperhearjenkin keskellä. Lisäksi on saanut hienot lapset joiden kanssa saa touhuta paljon ja luoda heihin läheisen suhteen. Ja saa laittaa heille ruoaksi vaikka uunimakkaraa juuri silloin kuin haluaa kun sen itse tekee ;)

🤭🤩🤗

Vierailija
212/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Prostituutio pitäisi laillistaa. Niinkö."

Se on laillista jo nyt. Vain osto sellaiselta joka on ihmiskaupan uhri on kiellettyä. Myyminen on aina sallittua.

Vierailija
213/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on saanut naisen joka arvostaa ja rakastaa miestään ja sen takia jaksaa panostaa vaikkapa suhteen fyysiseen puoleen lapsiperhearjenkin keskellä. Lisäksi on saanut hienot lapset joiden kanssa saa touhuta paljon ja luoda heihin läheisen suhteen. Ja saa laittaa heille ruoaksi vaikka uunimakkaraa juuri silloin kuin haluaa kun sen itse tekee ;)

...

Eli seksiä palkaksi ja saa tehdä ruokaa, jonka on itse jopa saanut valita! Hellurei.

Vierailija
214/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vanhuus palauttelee prinsessat pilvilinnoistaan maanpäälle meidän muiden kuolevaisten joukkoon.

Niin mitä se naisten saama prinsessakohtelu on? Anna muutama esimerkki.

En ole tuo, jolta kysyt. Mutta vaikuttaa siltä, että edelleen nimenomaan miehiltä odotetaan sitä perinteistä miehen roolia silloin kun se naisia hyödyttää. Näin olen sen käsittänyt. Ja se ärsyttää (oikeutetusti) monia miehiä. En ole mies, mutta tällaista olen kuullut.

Tämä! Naiset haluavat sekä perinteistä miehen mallia että tasa-arvoista kohtelua silloin kun itse näkevät sen itselle sopivan parhaaksi! Ei ymmärretä haluamisen sulkevan toisia ominaisuuksia pois!

Vierailija
215/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmettelen myös mikä on se miehen maskuliinisuus (ja jännät elementit) mikä tuollaisessa "miehessä" viehättää uranaista?"

Eri naisia viehättää eri asiat. Miksi naista ei voisi viehättää mies joka hoitaa luontevasti kaiken kotona, myös siis lapset?

"En usko tämän olevan elinikäinen liitto vaan kaatuu viimeistään lasten kasvamisen jälkeiseen tylsyyteen."

Tylsyyteen kaatuu yleensä liitto joka on perustunut lähinnä himoon ja joka himon hälvettyä paljastuu kahden toisilleen sopimattoman ihmisen liitoksi. Ei siis sellainen joka perustuu molemminpuoliseen kunnioitukseen ja rakkauteen.

Vierailija
216/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen huomaa jo siitä kun mies antaa ne pakit. Naiselta ei saa vaatia mitään ominaisuuksia, sen pitäisi riittää miehelle, että on nainen. 

Niin no se on vähän se pointti. Naisella on kohtu jolla pystyy tuottamaan jälkeläisiä sekä nisät, joilla näitä ruokkia. 

Jos taas miehellä ei ole muuta kuin tarjota pelkkää siitosta, niin miksi ostaa koko lehmää kun voi ostaa maitoa.

Olet oikeassa: prostituutio on hyväksi sekä miehille että naisille! 😁

-eri

Vierailija
217/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmettelen myös mikä on se miehen maskuliinisuus (ja jännät elementit) mikä tuollaisessa "miehessä" viehättää uranaista?"

Jos minulta kysyt niin minä kyllä valitsin alunperin mieheni ihan sen saman puoleensavetävyyden perusteella kuin ne miehet yleensä valitaan. Se että minusta tuli myöhemmin uraorintoituneempi tapahtui ihan tuosta riippumatta.

Se alkuperäinen vetovoima on siis luonnollisestikin tallella ihan riippumatta siitä lukeeko mieheni lapsille iltasadun nykyisen useammin kuin minä.

Vierailija
218/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan fakta on, että naisilla on kysyntää ja se mahdollistaa korkeat odotukset. Jos miehet olisivat samassa asemassa, niin touhu saattaisi olla vielä törkeämpää. Lisäksi ne parhaat naiset (ja miehet jos edes parisuhdetta haluavat) on jo parisuhteessa, eikä vapailla markkinoilla.

Vierailija
219/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Eli seksiä palkaksi ja saa tehdä ruokaa, jonka on itse jopa saanut valita! Hellurei.

Palkaksi? En minä sitä anna palkaksi vaan juuri se, että arvostan suuresti sitä millainen mieheni on, saa minut haluamaan miestäni.

Sitäpaitsi mieheni on sen verran aikuinen että hän ei tee kotitöitä tai hoida lapsia minkään palkan toivossa vaan koska se on mitä isäksi ja puolisoksi ryhtyneen pitää elämäsä tehdä. Hän siis vain hoitaa velvollisuutensa isänä kuten minä hoidan velvollisuuteni äitinä. 

Vierailija
220/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Siitähän sinä huutaisit, jos nainen sanoisi että tee makaronilaatikkoa eikä uunimakkaraa. Kyllä huomaa, että sinusta ruuanlaitto ei kuulu miehille. Ei vaikka pitäisi ruokkia omat lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän