Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö naisen olla pieni ja siro?

Vierailija
10.06.2025 |

Millainen naiskroppa puhuttelee?

Pitääkö naisen olla ns. sopivan pieni, eli ei lihava, ei roteva, ei liian pitkä, ei leveät hartiat eikä isot kädet? Vai sopiiko vähän isompikin nainen? 

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni lyhyys on feminiinistä

Vierailija
102/126 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Anna Abreun ja thai-naisten kokoisista haaveilevat ovat piilopedofiilejä. Itse olen 168 cm ja painan 75 kg. Olen kurvikas, kuppikoko D. Koen itseni tosi naiselliseksi enkä missään nimessä tunne olevani mikään hevosenpuolikas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä Anna Abreun ja thai-naisten kokoisista haaveilevat ovat piilopedofiilejä. Itse olen 168 cm ja painan 75 kg. Olen kurvikas, kuppikoko D. Koen itseni tosi naiselliseksi enkä missään nimessä tunne olevani mikään hevosenpuolikas.

BMI = 26.6 onkin ryhävalas.

Se ei ole lainkaan pedofílíaa, kun mies hímoítsee teínínaísta tai rakastelee teíníkaunottaren kanssa. "Pedofílía eli lapsíkohteínen seksuaalíhäíríö on parafílía, jossa pedofíílíksi kutsutun yksilön seksuaalísuus kohdistuu ensisijaisesti lapsíín eli esímurrosíkäísíín, yleensä 8-10 -vuotísíín tyttöíhín tai 10-13 -vuotísíín poíkíín". Lähde: https://fi.wikipedia.org/wiki/Pedofilia

Vierailija
104/126 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMI = 26.6 onkin ryhävalas.

Se ei ole lainkaan pedofílíaa, kun mies hímoítsee teínínaísta tai rakastelee teíníkaunottaren kanssa. "Pedofílía eli lapsíkohteínen seksuaalíhäíríö on parafílía, jossa pedofíílíksi kutsutun yksilön seksuaalísuus kohdistuu ensisijaisesti lapsíín eli esímurrosíkäísíín, yleensä 8-10 -vuotísíín tyttöíhín tai 10-13 -vuotísíín poíkíín". Lähde: https://fi.wikipedia.org/wiki/Pedofilia

Katsoppas vain,  kun kalikka kolahti pikkuruiseen setään, joka haluaa tuntea itsensä miehiseksi mieheksi haaveilemalla pikkutytön kokoisista naisista. Tämä ryhävalas ei katsoisi sinulaistasi pikkumiestä paskavarpaan läpikään.

Vierailija
105/126 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot hartiat ovat kyllä haastavat pukujakin ajatellen ja esteettisesti.

Vierailija
106/126 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei tarvitse olla pieni ja siro muualta kuin pillusta. Niin että vasta kunnon kieli- ja sormityöskentelyn jälkeen on sen verran kostunut ja avautunut, että kullini mahtuu sisään. Silloin on kiva nussia. Kroppa voi olla muutoin ihan millainen vain. 

Tässä asian ydin. 

Vierailija
107/126 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittasit KH ny olla änkeemättä kaikkiin ketjuihin...

Vierailija
108/126 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt ihannekokoinen nainen. Hän on noin 15 senttiä minua lyhyempi ja normaalipainoinen. Löytyy sekä kiinteitä lihaksia, että pehmeyttä ja muotoja. Itsekin olen liikunnallisen näköinen, mutten mikään steroidikörmy.

Vierailija
109/126 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 184cm ja 75kg mies. En halua saman painoista naista kuin itse olen. En ymmärrä, miksi ei saisi haaveilla pienikokoisesta naisesta. Eikö kukaan mies sitten saisi olla pienikokoisten naisten kanssa missään tekemisissä, muuten kuin vastentahtoisesti?

Vierailija
110/126 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes kysyt täältä? mitä odotat vastaukseksi,jotai kaunista ja positiivista? 😁

Vierailija
111/126 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus on ok, mutta painoa on kyllä liikaa. Olen 190 cm mies ja painoa 97 kg. Vaikka olen lihaksikas, niin siinä on kymmmenen kiloa liikaa minullakin. Tuommoinen 168/65 olisi sopiva sinullekin.

Vierailija
112/126 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabriana Carpenter, Kylie Minogue, Ariana Grande ja Jojo ovat esimerkkejä superkuumista lyhyistä poplaulajista

Vierailija
113/126 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä Anna Abreun ja thai-naisten kokoisista haaveilevat ovat piilopedofiilejä. 

Tottakai ovat. Ihan jokainen mies joka ei tunne himoa ainoastaan elämänhallinnan menettäneeseen keski-ikäiseen av-karvamammaan on ilmiselvä petoviili.

Kaikki nisäkäslajin urokset on ohjelmoitu biologisesti tuntemaan syvää vastenmielisyyttä parhaassa lisääntymisiässä olevia nuoria ja hyväkuntoisia saman lajin naaraita kohtaan.

Vierailija
114/126 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä Anna Abreun ja thai-naisten kokoisista haaveilevat ovat piilopedofiilejä. 

Tottakai ovat. Ihan jokainen mies joka ei tunne himoa ainoastaan elämänhallinnan menettäneeseen keski-ikäiseen av-karvamammaan on ilmiselvä petoviili.

Kaikki nisäkäslajin urokset on ohjelmoitu biologisesti tuntemaan syvää vastenmielisyyttä parhaassa lisääntymisiässä olevia nuoria ja hyväkuntoisia saman lajin naaraita kohtaan.

Voihan petoviili sentään😂😂😂

Vierailija
115/126 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua puhuttelee klassinen ja sopusuhtainen kroppa, eli selkeät rinnat, kapeahko vyötärö ja leveä lantio. Kovin pyylevistä en pidä, mutta laihuudessakin tulee raja vastaan. Itseäni pitempien kanssa en ole ollut, ajatus ei kiehdo. Jonkun pitkän kanssa halin, tuntui äidilliseltä. Pienuus on kiva johonkin pisteeseen asti, mutta jos ei seisaallaan yllä suutelemaan, on jo liian pieni.

Siis terve sopusuhtaisuus. Se, että on "fit", sopiva, niinkuin sanotaan.

Lopulta se, mikä naisessa kiehtoo, on kuitenkin tosi yksilöllistä ja kiinni monesta asiasta: miten nainen kantaa itsensä, miten on läsnä, ääni ja kehonkieli ovat mielettömän tärkeitä.

Kasvoissa klassinen symmetrisyys, sirous ja kauniit hiukset ovat eduksi, mutta edes sillä ei ole mitään väliä, jos on persoonallinen, fiksu, hauska ja halukas.

Vierailija
116/126 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnin painoinen paras siitä saa pikkumies hyvän henkivartian, muita tyhmiä kysymyksiä voi lähettää trumpille.

Vierailija
117/126 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Tykkään jos nainen on vaaleaihoinen, heikko, lihakset vähäiset, pitkähiuksinen, kurvikas, lyhyt tai keskipituinen, nuorekkaan ihon kantaja, pienikätinen, kengän kooltaan alle 40, ja ruskettumaton, karvaton, hoikka ja tautoimaton

Kenkäkoko 40 on yhtä kuin lapio, 36 on vielä feminiini koko.

Niin, feikkinaisilla (kirurgisin ja hormonaalisin menetelmin naisen näköiseksi muokatut miehet) on suuri kenkäkoko. Feikkinaisten jalkoja kirurgit eivät vielä osaa kutistaa biologisen naisen kokoisiksi.

Jännä että yhteiskunnalla riittää panoksia näihin mielenoikkuihin. Samaan aikaan oikeasti leikkausta tarvitsevat ovat jonossa jopa henkensä kaupalla. 

Vierailija
118/126 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleatukkainen 160cm nainen on ehdottomasti paras

Vierailija
119/126 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän 150 kg palstamammoista!

Vierailija
120/126 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan Tiktakin Nean? Muistan ihailleeni häntä teininä. Söpö, hoikka, lyhyt Tiktakin pianisti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi