Pitääkö naisen olla pieni ja siro?
Millainen naiskroppa puhuttelee?
Pitääkö naisen olla ns. sopivan pieni, eli ei lihava, ei roteva, ei liian pitkä, ei leveät hartiat eikä isot kädet? Vai sopiiko vähän isompikin nainen?
Kommentit (126)
Musta ois ihana sellainen 10 cm pitempi nainen mutta naisilla ei taida itsetunto riittää. No ei vais, ei se itsetunnosta ole kiinni. Tiedän, että turvallisuuden tunne on naisilla kaiken aa ja oo.
Naisen on oltava siro ja kaunis ja puhuttava heleällä äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt nainen on todella kaunis ja suloinen
Sellainen: 156-156-156 ( pituus - paino -vyötärö )
t. peräkylän Joorma
Vierailija kirjoitti:
Pieni ja siro on ainoa oikea valinta puolisoksi!
Silloin tulee pieniä lapsia ja he menestyvät työelämässä pitkiä huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Onko vaginan koko suhteessa naisen kokoon? Pidän lyhyistä naisista, mutten ole varma, onko se noin
Yhtä paljon kuin miehillä peniksen koko korreloi pituuden kanssa.
pieni ja siro vai läski ja löysä,tätä on hyvä mammojen miettiä omista mitoistaan
Pitkän hujopit voivat olla hyvinkin viehättäviä, mutta heistä puuttuu se tietynlainen feminiininen hehku, joka on lyhyen ja keskipituisen daamin olemus. Pieni nainen hukkuu itseään suuremman miehen hellään syleilyyn. Pieni nainen on pehmeä, kurvikas ja naisellinen taikka hoikka, siro ja linnunluinen neito, jonka luo prinssi rientää ratsullaan. Pienen naisen koko viestittää loppupeleissä sukupuolieroavaisuutta. Toisin kuin aikamme opit petkuttavat, mies ja nainen ovat erilaisia. Jos kaukaa katsottuna ei voi olla (lähes) varma, onko henkilö mies vai nainen, nainen on liian pitkä. Jos kyseessä on sirorakenteinen 160 cm tyttönen, erehtymisen vaara on pieni. Ja miehet totta kai tykkäävät niistä, joiden naismaisuus on huipussaan, mikä tarkoittaa pienen pituuden ohella pehmeää ihoa ja muita naismaisia piirteitä, ääntä myöten.
Ei pidä, mutta totta kai preferoin pieniä ja siroja naisia. Heissä on jotain vastustamatonta viehkeyttä ja naisellisuutta. Rinnat saavat myös olla pienet ja peppu pieni tai keskikokoinen.
Itse olen paljon keskivertomiestä pidempi, mutta silti en pidä pitkiä naisia kovinkaan viehättävinä. Mistä lie johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Naisen on oltava siro ja kaunis ja puhuttava heleällä äänellä.
Sekä riittävän nuori. Minä olen jo siinä iässä että voin hyväksyä jopa 29 vuotta vanhan naisen, kunhan hän on siro, kaunis ja heleä-ääninen, eikä ihoaan ole pilattu tatuoinneilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä, mutta totta kai preferoin pieniä ja siroja naisia. Heissä on jotain vastustamatonta viehkeyttä ja naisellisuutta. Rinnat saavat myös olla pienet ja peppu pieni tai keskikokoinen.
Itse olen paljon keskivertomiestä pidempi, mutta silti en pidä pitkiä naisia kovinkaan viehättävinä. Mistä lie johtuu.
Kuinka pitkä oot? Täällä ois 159cm nainen. Kelpaanko? : )
Vierailija kirjoitti:
Preferoin voi v'ittu preferoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos..mutta ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pieni sinun BMI on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta käsitteen haluttava nainen, siis millainen naisen pitää olla, määrittää lähtökohtaisesti nuori ikä sekä pieni BMI. Pituus on paljon sallivampi kriteeri - ei minua pitempi, mutta saa jopa olla kääpíö jos hänessä ei ole muuta vikaa lyhyyden lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta käsitteen haluttava nainen, siis millainen naisen pitää olla, määrittää lähtökohtaisesti nuori ikä sekä pieni BMI. Pituus on paljon sallivampi kriteeri - ei minua pitempi, mutta saa jopa olla kääpíö jos hänessä ei ole muuta vikaa lyhyyden lisäksi.
No ei tosiaan tarvitse olla edes nuori, siis mikä parempaa kuin 40-55 v hoikka ja siro, lyhyt nainen, uuh. Ei mua näin 50-vuotiaana todellakaan kiinnosta mitkään nuoret naiset oli ne sitten miten siroja tai lyhyitä hyvänsä.
Mitä lyhyempi, sen parempi. Aina 150cm asti
Kyllä pidempikin nainen voi olla kaunotar. Mutta kurvit ovat paremmassa rakenteessa lyhyillä naisilla. Peppu ja tissit suhteessa varteen erottuvat hyvin ja kokonaisuus on täydellinen. Pitkällä naisella tiimalasikaan ei näytä samalta kuin lyhyellä, sillä kurvit on ikään kuin venytetty. Siksi pitkällä naisella ei ole keinoja kilpailla lyhyen naisen kanssa kehon seksikkyydessä. Mutta kasvot ja hiukset voivat olla yhtä kauniit.
Kyllähän se paras olisi joku 155+-5 pitkä, sopivasti rintoja ja takapuolta (eli ei mikään keskenkasvuisen runko..). Ikääkin saisi olla enemmän, elämänkokemusta ja tiettyä rentoutta asenteessa. Ei liian pieni "sieltä", että voisi isommallakin aseella laittaa menemään kaikissa asennoissa 🤭
Miehen on hyvä olla keskipituista pidempi, naisen keskipituista lyhyempi. Niin se vaan on