Pitääkö naisen olla pieni ja siro?
Millainen naiskroppa puhuttelee?
Pitääkö naisen olla ns. sopivan pieni, eli ei lihava, ei roteva, ei liian pitkä, ei leveät hartiat eikä isot kädet? Vai sopiiko vähän isompikin nainen?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset ovat kaukana naisellisesta. 165 cm on maksimi naiselle
Missit ja supermallitkaan eivät siis enää ole naisellisia?
Vierailija kirjoitti:
Olet siis pieni mies ja kaunottaret pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis pieni mies ja kaunottaret pelottaa.
Se ei tarkoita, että tuo kommentoija olisi pieni mies, jos pitää pienestä ja sirosta, siis en sano että ei olisi, mutta voihan hän olla isokin...
Pieni ja siro on ainoa oikea valinta puolisoksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä: kyllä ainakin minulla on yksi ja ainoa vartalo tyyppi, jota haluan, eli pieni ja siro. Naisen kuuluu olla naisellinen, joten pieni ja siro on nainen. Amazonit miehiä. Pulleat saavat voimaan pahoin... Olen pahoillani ja totuus satuttaa, mutta hei, jokaiselle on omat oikeat mieltymykset. Osa tykkää possuista ja osa pienistä ja siroista... siksi tämä onkin hauskaa, että emme ole samanlaisia... hyvää juhannusta, lähden savusaunaan!
Ole vaan pahoillasi ja sattunut, ja vaikka suuttunutkin, siitä totuudesta, että sukupuoli ei ole riippuvainen henkilön koosta tai muistakaan ulkoisista asioista, vaan geeneistä. Saat tietysti tykätä juuri sellaisista naisista joista tykkäät, mutta se ei tarkoita, että kaikki tuon sinun henkilökohtaisen mieltymyksesi ulkopuolella olevat eivät olisi naisia tai olisivat jotenkin vähempiarvoisia ihmisinä.
En ole, niin sanonutkaan. Possu loukkaantui, anteeksi. Kuten jo aiemmin olen sanonut. Jokaiselle löytyy se oikea ja jokainen tykkää erilaisista ja se on hieno asia, että emme ole samasta puusta veistettyjä. Itse en vaan tykkää löysistä possuista.
Hoikkuus on äärimmäisen helppo tapa lisätä viehätysvoimaansa.
Toki pulskillekin naisille löytyy ottajansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mallit ovat pitkälle homomiesten tuotteita. Vielä Armi Kuuselan aikana kaikki missit olivat omaan aikaansa nähden lyhyitä naisia. Pitkä nainen on homomiehen muotisuunnittelijan visio, ei heteromiehen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kai ne olla naisellisia jossain mielessä, mutta en ole kyllä koskaan heitä pitänyt erityisen seksikkäinä tai hyvännäköisinä.
Kyllä toi 165 cm on minunkin mielestä maksimi.
Eikä saa olla kuitenkaan mikään luuranko niinkuin monet mallit ja missit ovat.
Rinnat maksimi B-kuppi ja hieman pyllyä saisi löytyä. Jota ei useinkaan löydy misseiltä ja malleilta.
Mielellään vielä ilman törrö huulia ja kummallisen näköisiä ripsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä: kyllä ainakin minulla on yksi ja ainoa vartalo tyyppi, jota haluan, eli pieni ja siro. Naisen kuuluu olla naisellinen, joten pieni ja siro on nainen. Amazonit miehiä. Pulleat saavat voimaan pahoin... Olen pahoillani ja totuus satuttaa, mutta hei, jokaiselle on omat oikeat mieltymykset. Osa tykkää possuista ja osa pienistä ja siroista... siksi tämä onkin hauskaa, että emme ole samanlaisia... hyvää juhannusta, lähden savusaunaan!
Ole vaan pahoillasi ja sattunut, ja vaikka suuttunutkin, siitä totuudesta, että sukupuoli ei ole riippuvainen henkilön koosta tai muistakaan ulkoisista asioista, vaan geeneistä. Saat tietysti tykätä juuri sellaisista naisista joista tykkäät, mutta se ei tarkoita, että kaikki tuon sinun henkilökohtaisen mieltymyksesi ulkopuolella olevat eivät olisi naisia tai olisivat jotenkin vähempiarvoisia ihmisinä.
En ole, niin sanonutkaan. Possu loukkaantui, anteeksi. Kuten jo aiemmin olen sanonut. Jokaiselle löytyy se oikea ja jokainen tykkää erilaisista ja se on hieno asia, että emme ole samasta puusta veistettyjä. Itse en vaan tykkää löysistä possuista.
Sanoit "Naisen kuuluu olla naisellinen, joten pieni ja siro on nainen. Amazonit miehiä." Kukaan ei ole kieltänyt sinua tykkäämästä pienistä ja siroista naisista, tietenkin saat kuten kaikki muutkin saavat tykätä. Miksi eivät tykkäisi. Mutta väität, että kaikki ne naiset jotka eivät ole pieniä ja siroja, eli eivät sovi sinun naisihanteeseen, eivät olekaan naisia ollenkaan. Se on se asenne ongelmasi, joka tuskin viehättää kovin montaa sinunkaan mittapuun naista. Tuo possuksi haukkuminenkin viittaa siihen, että murrosikä on sinulla vasta alussa tai vielä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä makuskaala on laaja ja toiveiden tynnyrissä päällimmäisenä on linnunluinen tai muuten pienehkö karatea harrastava nainen.
Arvaako kukaan syytä harrastetoiveelle?
---------
Pätee varmaan moneen muuhun lajiin myös, mutta oman kokemuksen mukaan karatetytöt ovat aivain uskomattoman notkeita! Voisi sanoa, että ihan täysi vastakohta naismaratoonarin suhteen. Molemmat ovat ihania ja ylensä timmejä, bodotytöillä kuitenkin extra plussana on uskomaton notkeus!
Mielestäni 148cm, 158cm ja 168cm ovat kaikki hyviä, mutta 178cm ei enää ole
Ei tarvi. Maailman ihanin nainen on Jenny Lehtinen.
Kyllä Se Ariana Grande on kaunis.
Oma 155cm/40kg ydinfyysikkoni on juuri sopiva <3
Vaimo on 168/95, sopiva ja ihanan kiihottava.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on 168/95, sopiva ja ihanan kiihottava.
Aika läski se on.
Ei pidä, mutta siitä on huomattavaa etua. Kuten myös hyvin pienistä rinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vajaa 100kg, lähemmäs 180 pitkä ja voin sanoa et miehet tykkää vaikka ikääkin ihan kiitettävästi. Ei ole vastaan tullut miestä joka ei haluaisi ja kehuisi maasta taivaisiin. Toki kauniit kasvot ja aktiivinen. Usein miehet olleet pienempiä, nyt jonkin verran isompi tämä nykyinen.
Kuulostaa muuten hyvältä, mutta se vähän ihmetyttää ettei aikuinen nainen tiedä omaa pituuttaan.
Lähemmäs 180 sanoi olevansa, ei se nyt niin sentin päälle ole.
Mieluimmin pieni ja siro (niillä on kaikki paikat pieniä) kuin valtava amatsoni jolla kaikki paikatkin isoja kuin hevosella.
Onko vaginan koko suhteessa naisen kokoon? Pidän lyhyistä naisista, mutten ole varma, onko se noin