Pitääkö naisen olla pieni ja siro?
Millainen naiskroppa puhuttelee?
Pitääkö naisen olla ns. sopivan pieni, eli ei lihava, ei roteva, ei liian pitkä, ei leveät hartiat eikä isot kädet? Vai sopiiko vähän isompikin nainen?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tykkään jos nainen on vaaleaihoinen, heikko, lihakset vähäiset, pitkähiuksinen, kurvikas, lyhyt tai keskipituinen, nuorekkaan ihon kantaja, pienikätinen, kengän kooltaan alle 40, ja ruskettumaton, karvaton, hoikka ja tautoimaton
Kenkäkoko 40 on yhtä kuin lapio, 36 on vielä feminiini koko.
Niin, feikkinaisilla (kirurgisin ja hormonaalisin menetelmin naisen näköiseksi muokatut miehet) on suuri kenkäkoko. Feikkinaisten jalkoja kirurgit eivät vielä osaa kutistaa biologisen naisen kokoisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tykkään jos nainen on vaaleaihoinen, heikko, lihakset vähäiset, pitkähiuksinen, kurvikas, lyhyt tai keskipituinen, nuorekkaan ihon kantaja, pienikätinen, kengän kooltaan alle 40, ja ruskettumaton, karvaton, hoikka ja tautoimaton
Niin, feikkinaisilla (kirurgisin ja hormonaalisin menetelmin naisen näköiseksi muokatut miehet) on suuri kenkäkoko. Feikkinaisten jalkoja kirurgit eivät vielä osaa kutistaa biologisen naisen kokoisiksi.
Ihan oikeilla biologisilla naisillakin kengänkoko voi olla 40 ja ylikin, itselläni on 42-43 mallista riippuen. Naisten kengät kyllä yleensä loppuu kokoon 40-42, sitten pitää siirtyä miesten- tai erityismalleihin. Ja naisten kengissä on usein kapeampi lesti kuin miesten malleissa. Onneksi koko tai vaatetus ei katso sukupuolta.
Ei tietenkään pidä olla, mutta onhan se iso plussa kiinnostukseen, jos nainen on siro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeilla biologisilla naisillakin kengänkoko voi olla 40 ja ylikin, itselläni on 42-43 mallista riippuen. Naisten kengät kyllä yleensä loppuu kokoon 40-42, sitten pitää siirtyä miesten- tai erityismalleihin. Ja naisten kengissä on usein kapeampi lesti ku
Kamalan painavilla naisilla jalat tietenkin ovat suurikokoisemmat kuin feminiinillä naisella koska jalkakaari litistyy suuren painon alla. Lisäksi naisen suuri paino aiheuttaa tämän jalkoihin suurikokoisia känsäpaakkuja sekä turvonneita kantapäitä.
"Kamalan painavilla naisilla jalat tietenkin ovat suurikokoisemmat kuin feminiinillä naisella koska jalkakaari litistyy suuren painon alla. Lisäksi naisen suuri paino aiheuttaa tämän jalkoihin suurikokoisia känsäpaakkuja sekä turvonneita kantapäitä."
Puhut lienee omasta henkilökohtaisesta kokemuksestasi, "kantapääsi kautta". Henkilön paino voi toki vaikuttaa jalan kokoon jossain määrin, mutta ei ole lähellekään ainoa tekijä. Kuten kaikkiin muihinkin yksilön ominaisuuksiin, geenit vaikuttavat myös jalkojen kokoon ja rakenteeseen.
Ei tarvitse olla pieni ja siro.Mutta kiimainen ja halukas pitää olla.
Liian pitkä ei saa olla, vaan pitää olla alle 168cm, mieluusti alle 160cm, ja käsien ja jalkaterien tulisi olla somat, ja lihavuus ei ole hyvä. Vaaleus ja terveys ovat plussaa, sekä 21 ikä
Olen itse pitkä ja raskasrakenteinen nainen ja ainakin tähän asti eletyn elämän perusteella sanoisin, että valitettavasti naisen "pitää" olla pieni ja siro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen biologinen nainen ja kengänkokoni on 43. En oikein ymmärrä, mitä iloa kukaan saa toisen jalkojen mollaamisesta. Eivät nämä ole muuttuneet yhtään tämän pienemmiksi, vaikka minua on pilkattu näistä jo vuosikymmeniä.
Kyllä mä tykkään esim. Kylie Minoguesta ja Anna Abreusta, jotka on sellasia tosi pieniä ja feminiinisiä
Isollekin löytyy oma kannattajakuntansa n. 10%
Vierailija kirjoitti:
Isollekin löytyy oma kannattajakuntansa n. 10%
Jälleen kerran. On täysin älyvapaata ruikuttaa siitä miten "miehet" (tai "naiset") muka pitävät tai suosivat sitä tai tätä.
Vaikka ainoastaan yksi promille miehistä haluaisi juuri sinua niin sekin tekee globaalisti neljä miljoonaa ja normaalille naiselle riittää että löytää parisuhteeseen yhden.
Jos taas haluaa jakaa tinderissä joka ilta uudelle äijälle ilman kumia niin sitten kannattaa hankkia ne gallonan kumitissit, duckface ja kimittää pikkutytön äänellä "daddya". Se vetää puoleensa juuri sen älykkyystason miehiä jotka ovat valmiita tyhjentämään pussinsa jokaiseen reikään jolla on pulssi.
Mitä ihmettä: kyllä ainakin minulla on yksi ja ainoa vartalo tyyppi, jota haluan, eli pieni ja siro. Naisen kuuluu olla naisellinen, joten pieni ja siro on nainen. Amazonit miehiä. Pulleat saavat voimaan pahoin... Olen pahoillani ja totuus satuttaa, mutta hei, jokaiselle on omat oikeat mieltymykset. Osa tykkää possuista ja osa pienistä ja siroista... siksi tämä onkin hauskaa, että emme ole samanlaisia... hyvää juhannusta, lähden savusaunaan!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pieni mutta kurvikas. Kelpaako?
160cm, 66kg, F/G-kupin rinnat.
Olen pahoillani, mutta tuolla paino / pituus suhteella, et ole pieni ja siro tai edes pieni!
Rinnatkin ovat minun makuun liian suuret. Joten ei kiitos! Ei roikkuvia isoja rintoja, kiitos!
On sellainen kivempi kuin jättiräysäinen metriperse.
Itsellä makuskaala on laaja ja toiveiden tynnyrissä päällimmäisenä on linnunluinen tai muuten pienehkö karatea harrastava nainen.
Arvaako kukaan syytä harrastetoiveelle?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä: kyllä ainakin minulla on yksi ja ainoa vartalo tyyppi, jota haluan, eli pieni ja siro. Naisen kuuluu olla naisellinen, joten pieni ja siro on nainen. Amazonit miehiä. Pulleat saavat voimaan pahoin... Olen pahoillani ja totuus satuttaa, mutta hei, jokaiselle on omat oikeat mieltymykset. Osa tykkää possuista ja osa pienistä ja siroista... siksi tämä onkin hauskaa, että emme ole samanlaisia... hyvää juhannusta, lähden savusaunaan!
Ole vaan pahoillasi ja sattunut, ja vaikka suuttunutkin, siitä totuudesta, että sukupuoli ei ole riippuvainen henkilön koosta tai muistakaan ulkoisista asioista, vaan geeneistä. Saat tietysti tykätä juuri sellaisista naisista joista tykkäät, mutta se ei tarkoita, että kaikki tuon sinun henkilökohtaisen mieltymyksesi ulkopuolella olevat eivät olisi naisia tai olisivat jotenkin vähempiarvoisia ihmisinä.
Mistä ihmeestä nämä kyselijät ovat saaneet päähänsä että jokaisella miehellä olisi vain yksi "oikea" vartalotyyppi joka niitä kiihottaa?
Pieni ja hoikahko mutta kuitenkin naisellisen muotoinen vartalo eli pyöreä pikkupeppu ja kiinteät vartalon kokoon nähden sopusuhtaiset rinnat on toki yksi todella kiihottava vaihtoehto mutta vain yksi monista aina uhkeaan harteikkaiseen amatsoniin saakka.