En uskalla matkustaa julkisilla
Julkisilla matkustaminen pelottaa. Ensimmäinen huoli on, kun on alentunut vastustuskyky. Sairastun jos joku on sairaana siis, ja saan helposti keuhkoputkentulehduksen. Ja jos on kylmä sää, ulkona odottaminen tai liikkuminen ei tule kuuloonkaan. Mutta se suurempi on yleinen turvattomuus, on niin paljon kaikennäköisiä rikollisia nykyään ja katujengejä, minutkin on jo ryöstetty kaksi kertaa asemalla ja kukaan ei tee mitään.
Kommentit (21)
Sinun ei missään nimessä kannatakaan. Me muut voimme sitten tehdä tavallamme. Kannattaa myös muistaa, että moni on kotiinsa kuollut.
Julkinen liikenneväline ei ole turvallinen tila!
Vierailija kirjoitti:
Julkinen liikenneväline ei ole turvallinen tila!
Kameroita katto täynnä.
- stadin julkiset
En minäkään tykkää enää julkisilla mennä. Lasten en anna enää iltaisin julkisilla kulkea lainkaan ja itsekin vain jos on pakko. Omalla autolla kyyditsen ja haen harrastuksista. Muutto pienemmälle paikkakunnalle on koko ajan mielessä.
Ja ne sukupuolipuolineutraalit wctkin kiristää. Voi äärioikeiston hätää.
Mä muutin pois pks 20v sitten ja käyn siellä enää tosi harvoin. Joka kerta kun käyn, niin tuntuu että lippusysteemit on aina muuttuneet edellisestä kerrasta. Tällä hetkellä en edes tietäisi mistä ostaa lippu ja minkä vyöhykkeen, kun niitä jatkuvasti muutetaan 🤷
Vierailija kirjoitti:
Eikö p e r su r e tardi kestä kylmää ilmaa? Voi hellanlettas mikset ole jo vetänyt itseäsi narun jatkeeksi?
Haistavittumuslimiperseidennuolijahuoranpaska
Vierailija kirjoitti:
Ja ne sukupuolipuolineutraalit wctkin kiristää. Voi äärioikeiston hätää.
Kyllä ne taitaa akkoja kiristää. Ihan poliittiseen suuntautumiseen katsomatta. Ei tainnu olla miesten aloitetta tämäkään neronleimaus...
Vierailija kirjoitti:
Mä muutin pois pks 20v sitten ja käyn siellä enää tosi harvoin. Joka kerta kun käyn, niin tuntuu että lippusysteemit on aina muuttuneet edellisestä kerrasta. Tällä hetkellä en edes tietäisi mistä ostaa lippu ja minkä vyöhykkeen, kun niitä jatkuvasti muutetaan 🤷
HSL:n sivuille meneminen on ylivoimainen tehtävä, vaikka turpa on kiinni netissä 24/7.
Mites ap kävit peruskoulun. Ja sen koulun, jossa opiskelit ammattasi?
Miten käyt töissä?
Ai niin, et käy töissä.
Olet työkyvyttömyys mt-sairauksien takia.
Joten mitä helvettiä sinä valitat?
Eihän sun tarvitse poistua kämpästäsi, kuin hyvin harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Hesoissa taksikyytikin pelottaa!
Vain lande tai urpo ottaa taksin tolpalta. AINA äpillä.
Ei niillä kunnon ihmiset matkusta! Köyhät, alkoholistit ja narkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HSL:n sivuille meneminen on ylivoimainen tehtävä, vaikka turpa on kiinni netissä 24/7.
Menen sitten, kun se on ajankohtaista. Tällä hetkellä mulla ei sitä tietoa ole, enkä sitä tarvitse. Sä voisit mennä ulos vähän ottamaan happea, ettei sulla poksahda suoni otsasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä kunnon ihmiset matkusta! Köyhät, alkoholistit ja narkit.
Stadissa on yks maailman toimivimmista julkisista liikenteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen sitten, kun se on ajankohtaista. Tällä hetkellä mulla ei sitä tietoa ole, enkä sitä tarvitse. Sä voisit mennä ulos vähän ottamaan happea, ettei sulla poksahda suoni otsasta.
Mitä sä sitten mussutat ettet tiedä mistä lipun saa? Tiedäthän sä jos tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sitten mussutat ettet tiedä mistä lipun saa? Tiedäthän sä jos tarvii.
Otahan lääkkeesi. Olet selvästikin jättänyt aamupillerit väliin 💊💊💊💊💊💊💊
Ei oikein houkuttele minuakaan enää nykyään jostain syystä.
Eipä ole tullut kohdattua rikollisia tai jengejä tässä viime aikoina.