Pitääkö naisen olla pieni ja siro?
Millainen naiskroppa puhuttelee?
Pitääkö naisen olla ns. sopivan pieni, eli ei lihava, ei roteva, ei liian pitkä, ei leveät hartiat eikä isot kädet? Vai sopiiko vähän isompikin nainen?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Iän ja sitoutuneen suhteen myötä ne sirot läskistyy.
Meinaatko että olisi parempi ottaa sellainen joka on jo valmiiksi läski?
Vierailija kirjoitti:
Muuten pieni, siro ja tiukassa kunnossa, mutta isot rinnat ja pylly. Harvemmin näkee noin geneettisesti "lahjakkaita".
Sanos muuta, onnistuin löytämään fuckbuddyksi juuri tällaisen harvinaisuuden, ai että! Monenlaista kivaa tämän kanssa.
Vastapainoksi on myös hoikka ja pitempi, voisi sanoa siro nainen, mutta aika harvakseltaan ehdimme tavata.
Ei tarvitse, koska itsensä voi määritellä naiseksi, vaikka olisi aivan hirveä gorilla!
Kunhan on pienempi ja sirompi kuin mies. Samanpitoinen vielä menee, mutta juurikaan pitempi. Itselle siis max 175 cm ja max 75 kg.
Pitää olla ehdottomasti pieni ja siro, kuten vaimoni on. Unelmieni nainen. Kävipäs tuuri. Yli 60kg turn off. Siro pitää olla myös rinnoista ja takapuolesta. Mielellään myös normaali liikunta harrastukset, kiitos. Ei laiha, löysä l_ski, mutta jokainen löytää varmasti itselleen sopivan. Toiset tykkää lihavista ja löysistä. Siksi tämä maailma on hauska, että emme ole samanlaisia ja halua samoja asioita. Pitkät ja luisevat ovat minun mielestä yhtä hassun näköisiä, kuin pulleat, oli sitten lyhyt ja pullea tai pitkä ja pullea. En vaan tajua miksi pitää syödä, syödä, syödä, juoda alkoholia ja kaiken kukkuraksi ei liikuntaa...
Nainen ei saa olla miesmäisen suuri korsto esim käsiensä koon tai hartioiden osalta. Myös pienet jalat ovat ok. Pieni nainen on kaunis
Mä oon pieni mutta kurvikas. Kelpaako?
160cm, 66kg, F/G-kupin rinnat.
Olen itse isokokoinen ikämies. Ehkä juuri siksi pienet ja sirot nuoret naiset kiinnostavat todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pieni mutta kurvikas. Kelpaako?
160cm, 66kg, F/G-kupin rinnat.
Todellakin kelpaa. M60+
Taskuvenukset on ihania <3
Mut isot naiset on monesti näyttäviä. En oo väärän kokoiseen törmännyt. Väärällä luonteella varustettuja on löytynyt kaikissa kokoluokissa. :)
Sanoisin, että naisen on hyvä olla melko lyhyt, hoikka ja tyttömäisen femiini
Ei tarvitse olla.
Riittää, ettei ole kuspää ja kohtelee ihmisiä ihmisinä.
Tykkään jos nainen on vaaleaihoinen, heikko, lihakset vähäiset, pitkähiuksinen, kurvikas, lyhyt tai keskipituinen, nuorekkaan ihon kantaja, pienikätinen, kengän kooltaan alle 40, ja ruskettumaton, karvaton, hoikka ja tautoimaton
Vierailija kirjoitti: Tykkään jos nainen on vaaleaihoinen, heikko, lihakset vähäiset, pitkähiuksinen, kurvikas, lyhyt tai keskipituinen, nuorekkaan ihon kantaja, pienikätinen, kengän kooltaan alle 40, ja ruskettumaton, karvaton, hoikka ja tautoimaton
Kenkäkoko 40 on yhtä kuin lapio, 36 on vielä feminiini koko.
Ok, olisi pitäny sanoo kenkä alle 37
Vaimoni oli siro ja lyhyt. Nykyisin hän on lyhyt. Silloin muinoin kaverimme oli nähnyt unta vaimostani.