En ymmärrä kuka maksaa värianalyysistä
Kaikella sitä ihmisiä rahastetaankin. Uusia värianalyysin tekijöitä tuntuu sikiävän jatkuvasti jollain parin päivän koulutuksella. Ja kouluttajina toimivat aiheesta hiljattain innostuneet ja itseään asiantuntijoiksi tituleeraavat henkilöt. Some on täynnä tätä höyryämistä ja ihmiset menevät lankaan. Loistava business näille asiantuntijoille. Aina löytyy ihmisiä, jotka sokeasti uskovat tarvitsevansa värianalyysiä.
Kommentit (108)
Turha palvelu, jossa sinulle määritellään sopivat värit pukeutumiseen ja hinta about 200€ tästä.
En minäkään, mutta säälittää ihmiset, joille sitä ei ole tehty. Kulkevat koko elämänsä nuutuneen ja kuluneen näköisenä due to vääränväriset yläosat.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään, mutta säälittää ihmiset, joille sitä ei ole tehty. Kulkevat koko elämänsä nuutuneen ja kuluneen näköisenä due to vääränväriset yläosat.
Aikamoinen yleistys :) Luottakaa ihmiset omiin valintoihin! Ei tarvita ketään asiantuntijaa arvuuttelemaan sinulle sopivia värejä. Tosi luotettavaa palvelua, kun eri värianalyytikot antavat samalle ihmiselle eri värivuodenajan hups! halustako niitä arvotaan?
Varmaan kaverit kertoo että toi väri sopii sulle. Siihen muuta tarvita tosin yhden mielipide ei riitä
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää tuo due to.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ehkä vähän säälität minua.
Omistan kirkkaanpinkin paidan, joka on vihoviimeinen väri minun iholleni, ja sen huomaa sokea Reettakin. Silti saan siitä positiivista palautetta useammin kuin mistään muusta vaatteestani. Yleensä palautteen antajat pukeutuvat itse pinkkiin. Huomaan myös itse kehuvani, jos jollakulla on värikkäitä vaatteita, sopivatpa ne tälle tai eivät.
Värianalyysi on hyvä juttu. Ei oma silmä sitä pysty aina sanomaan. Koulutettu, harjaantunut ja taitava värianalyysin tekijä näkee sen paremmin. Itselle sellainen tehtiin ja se oli aivan eri kuin luulin. Nyt olen löytänyt sellaiset värit, jotka sopivat parhaiten. Ei tuhlaannu rahaa huonoihin valintoihin. Jokainen saa käyttää mitä väriä tahtoo, mutta varsinkin silloin kun ikää tulee, niin oikeat värit saavat ihmisen kukoistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistan kirkkaanpinkin paidan, joka on vihoviimeinen väri minun iholleni, ja sen huomaa sokea Reettakin. Silti saan siitä positiivista palautetta useammin kuin mistään muusta vaatteestani. Yleensä palautteen antajat pukeutuvat itse pinkkiin. Huomaan myös itse kehuvani, jos jollakulla on värikkäitä vaatteita, sopivatpa ne tälle tai eivät.
Joo, ei ole mikään pakko näyttää hyvältä, en niin väittänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei ole mikään pakko näyttää hyvältä, en niin väittänytkään.
No jos saan eniten kehuja muilta ei-hyvännäköisenä ja itse en edes näe itseäni, niin lieneekö tuo hyvältä näyttäminen kovinkaan tärkeää?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on värianalyysi?
Osaaja katsoo kangastilkkujen avulla, mitkä värit sulle sopii.
Oletko talvi, kevät, kesä vai syksy.
Kyse ei ole siitä, että uskoo tarvitsevansa sellaista. Vaan ihan vain siitä, että haluaa käydä sellaisessa. Mikä värianalyysista tekee huonomman verrattuna moniin muihin rahankäyttökohteisiin?
Mitä melskaatte? Laittaakoot ihmiset rahansa mihin löytää. Täällä mäkätys ei heti estä. 🤣🤣🤣🤣🤣
Kuka maksaa hypnoosista tai ennustuksesta? Ne, keitä se kiinnostaa. Ja mitä siitä?
Vierailija kirjoitti:
Turha palvelu, jossa sinulle määritellään sopivat värit pukeutumiseen ja hinta about 200€ tästä.
Aborttiin, ei kuulu sulle ekä mulle toisten päätökset eikä rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on värianalyysi?
Osaaja katsoo kangastilkkujen avulla, mitkä värit sulle sopii.
Oletko talvi, kevät, kesä vai syksy.
Osaaja, anna mun kaikki kestää :)
Tuo on jotenkin turhaa hypetystä, että jokaiselle löytyisi se oma vuodenaika.
Osalla ihmisistä on selkeät värit, ja he kyllä yleensä itsekin tietävät, mikä heille sopii. Sitten erikseen ovat ihmiset, jotka ovat vähän siltä väliltä, väritykseltään sameita. Heille ei välttämättä nappiväriä löydy, vaikka apuna olisi kokonaista kolme päivää alaa opiskellut asiantuntija. Tai sitten ne sopivat värit eivät ole itselle mieluisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aborttiin, ei kuulu sulle ekä mulle toisten päätökset eikä rahat.
Korjaan. About..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää tuo due to.
Miksi kulutat energiaasi tosen pukeutumisesta?????
Luottakaa ihmiset itseenne.Älkää ulkoistako itseänne.