Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitan olla välittämättä teistä jotka kiusaavat ja maalittavat. Ihan hyvin onnistuu jo nykyisin. Toivottavasti varattu kaivattuni ei ole yksikään heistä.
No varmasti on.
Sitä luulen valitettavasti.
Älä luule ja mene noiden ansaan.
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle 30km ja rajain auvoisamnelle puolelle mieheltä. Huomiseen.
Tahdon tanssia kanssasi. Katsoa sua läheltä. Nähdä taas hymysi...
Viitoitan unihiekkaa silmillesi.
Jos tunnet unessa silityksen, minä se vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. On ikävä. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Keksitkö vähitellen oman tunnisteesi, etkä käytä tätä minun. Pikkuvaaleani ei kaipaa sua sen enempää kuin muakaan, on varattu nainen.
Sinä se jaksat kirjoitella itsellesi.:D
-Ylläpitäjän apulainen
Jos olisin itse tuo risuleuka, en kyllä kehtaisi pölliä toisten tunnisteita saati jatkaa niiden käyttöä kun asiasta on jo ainakin vuoden ajan mainittu.
Ohista
Eipäs ole, pikkuvaalea on ihan elävän elämän olemassa oleva
Ala itse käyttää risuleuka-tunnistetta, jos hän on pöllinyt sulta pikkuvaalea-tunnisteen? Ehkä ymmärtää itsekin siitä. Toi on muuten ihan pyllystä.
Olen nainen :D
Se oli sitten siinä, poistuit omaan suuntaasi. Vaikeneminen oli minulle liian raskasta. Kaipaan silti, sanoistani huolimatta.
Pidit liian kauan epätietoisuudessa. Ohi on.
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Nähäänkö tänä kesänä? Olisko jo aika vaihtaa tää palstayhteydenpito oikeaan elämään? Miehelle
Meinasin jo viikolla kysyä sun työkaverilta, että vieläkö oot töissä siellä. En löydä.
Huomenta, missä lienetkin. Ehkä olet jossakin kauempana, vaikka kotimaassa kesä on kauneimmillaan. Mietin vain, kun olet kovin hiljaa.
Operakas hellät huomenet <3
Vierailija kirjoitti:
Operakas hellät huomenet <3
Jaag mää vai?
Ehkä juuri siellä Italiassa.
Totta vain täällä. Siihen totuttelen.
Olet kova leikkimään naisten kanssa. Se ei onnistu minun kanssani. Jokaista naista on kunnioitettava. Me emme ole teidän miesten leluja. Pidin sinusta, kunnes näytit todellisen minäsi. Oikein hyvää kesää sinulle!
Tulkinta on sun, ei mun.