Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäs tiktok tulille.
Kenelle?
Hyvälle tanssijalle.
Vierailija kirjoitti:
Mietin sinua, haluan sinut.
Miettiminen nyt yksistään ei edistä asiaa. Tiedät varmaan sen.
Oletko sinä kunnossa? Miten voit? Onko kaikki hyvin?
n>m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut sinulle.
Täällä taitaa olla monta t-miestä. Tämä yksi täällä on kunnossa, suurin piirtein. Juuri nyt olen 200 m pitkässä bussijonossa.
En koskaan saanut tietää tarkoin kun et kertonut.
Odotin että sinulla olisi ollut rohkeutta kertoa omin sanoin mikä vaivasi. En suostu vieläkään uskomaan etten ollut sen arvoinen. Koit ehkä järkytyksen niin kuin minäkin?
n>m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut sinulle.
Jos olisi vastannut "Oi, MINÄ otan yhteyttä, älä sinä laita tikkuakaan ristiin" niin olisiko se sitten ollut oikealle?
Ei, hän on kuollut.
Tuskin olet enää linjoilla, mutta hyvää viikonloppua sulle, huippis (tai pitäiskö sanoa: viettelys?). Sulla on varmaan täydellisyyttä hipova loma.n
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olet enää linjoilla, mutta hyvää viikonloppua sulle, huippis (tai pitäiskö sanoa: viettelys?). Sulla on varmaan täydellisyyttä hipova loma.n
Kaukana täydellisestä, Verrannollisesti Pohjois-Korealaista orjatyö leiriä muistuttaa. *Kokemusta ei tietysti ole, mutta median antaman kuvan perusteella voisi ajatella.
Eihän täällä mainita yleensä kuin Toni ja Tapio. En ole kumpikaan heistä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä mainita yleensä kuin Toni ja Tapio. En ole kumpikaan heistä.
Niin, olet vain "joku T:llä alkava" siihen asti, että joku sanoo kaipaavansa esim. Timoa tai Tuomasta.
Olin toivonut, että ehkä viettäisimme päivän yhdessä. Ei nyt todellakaan jäänyt sellainen kuva, että haluaisit tavata, enkä kerjäämään ala.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi yksi todella salainen tehtävä, jossa kaipasin pikaista apua.
Kerro!
Vierailija kirjoitti:
Olin toivonut, että ehkä viettäisimme päivän yhdessä. Ei nyt todellakaan jäänyt sellainen kuva, että haluaisit tavata, enkä kerjäämään ala.
Mä halusin. Ja haluan.Todellakin olisin halunnut viettää päivän sun kanssa. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Terkkkuja!
Herkkuterkut !
Nainen luotiin miestä varten.