Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
15521/35297 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen haave, että olis ollut aika kiehtovaa purkaa tää meidän juttu livenä. Molemmat kertois, miten tän on kokenut. Ei mitään rooleja, ei selittelyjä, vaan rehellisesti ja rennosti. Mä ainakin olisin ollut siihen valmis.n

Ohista

Vierailija
15522/35297 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen haave, että olis ollut aika kiehtovaa purkaa tää meidän juttu livenä. Molemmat kertois, miten tän on kokenut. Ei mitään rooleja, ei selittelyjä, vaan rehellisesti ja rennosti. Mä ainakin olisin ollut siihen valmis.n

Tässä on kai se hiljainen "mutta se toinen ei nostanut kissaa pöydälle"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15523/35297 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisimpa tumtenut itseni rakkauden arvoiseksi

Sinä olet. 

Vierailija
15524/35297 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämme mielenkiintoisia iltoja...

Ai niinkö? Millaista on tuloillaan? 

Ei mitään. Meen kotiin nukkumaan ja unelmoin kaivatustani !

Vierailija
15525/35297 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä J.

En ole ehtinyt ja jaksanut muuta kirjoitella.

Ehkä mietit minuakin tänään.

Miehelle.

Vierailija
15526/35297 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohista

Vierailija
15527/35297 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä selittele vaan pura sitten hänelle. Se tuskin onnistuu täällä.

Vierailija
15528/35297 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on raukea laine

ja laajalla maine

🌊

Ohista

Vierailija
15529/35297 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää viikonloppua ja yötä naiselle lounaaseen, toivottavasti siulla oli tänään hauska päivä, itelläin varsin kiva. Nukuin melko hyvin, heräsin päivän paisteeseen ja sinitaivaaseen. Ellen olisi jumittunut askareisiin, oisin saattana lähteä ekskursiolle lounaaseen kulmille, joilla en oo varmaan pyörinä lokakuun jälkeen. Söin pitkään ja hartaasti ja tein pitkähkön lenkin, tosin en niin pitkää mitä olin aikona koska teippauksein eivät onnistuneet ja vaarana oli eräänlainen tukos tai takaisin virtaus, lyhensin talsintaani turvalliseksi. Kävin rismassa ja ostin apetta aamuksi ja iltapalaakin. Nyt kämpällä ratiota kuunnellen ja siua seuraksein kaivaten. Tuisitpa tänne tahi laskisit sinne. Toivottavasti pian jomminkummin päin. Nuku hyvin, rakastan.

Avannekko sulle on operoitu? 

Vierailija
15530/35297 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään hetken, yhden biisin ajan, tavotin kepeyden, tunnistin sen mikä nyt puuttuu elämästä kokonaan, pieni fomo hetki. Sinä sen keskiössä, ansaitusti tai vahingossa. Hyvää yötä ellet kekkuloi lonkeron tai muun alaisuudessa ja tavottele sitä keveyttä aamuun asti.

...ja se biisi oli? 

Vierailija
15531/35297 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

m33 😘

Vierailija
15532/35297 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää viikonloppua ja yötä naiselle lounaaseen, toivottavasti siulla oli tänään hauska päivä, itelläin varsin kiva. Nukuin melko hyvin, heräsin päivän paisteeseen ja sinitaivaaseen. Ellen olisi jumittunut askareisiin, oisin saattana lähteä ekskursiolle lounaaseen kulmille, joilla en oo varmaan pyörinä lokakuun jälkeen. Söin pitkään ja hartaasti ja tein pitkähkön lenkin, tosin en niin pitkää mitä olin aikona koska teippauksein eivät onnistuneet ja vaarana oli eräänlainen tukos tai takaisin virtaus, lyhensin talsintaani turvalliseksi. Kävin rismassa ja ostin apetta aamuksi ja iltapalaakin. Nyt kämpällä ratiota kuunnellen ja siua seuraksein kaivaten. Tuisitpa tänne tahi laskisit sinne. Toivottavasti pian jomminkummin päin. Nuku hyvin, rakastan.

Avannekko sulle on operoitu? 

😂😂😂

Vierailija
15533/35297 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä.

Vierailija
15534/35297 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan olla välittämättä teistä jotka kiusaavat ja maalittavat. Ihan hyvin onnistuu jo nykyisin. Toivottavasti varattu kaivattuni ei ole yksikään heistä.

Vierailija
15535/35297 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohista

Ihan selkeästihän tuo on kohdennettu jollekin, eli ihan ketjuun kuuluu. 

Vierailija
15536/35297 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat mammat. Nyt on mukava meno. sana auttaa.

Vierailija
15537/35297 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähäänkö tänä kesänä? Olisko jo aika vaihtaa tää palstayhteydenpito oikeaan elämään? Miehelle 

Kyllä kiitos. En vastusta mitenkään ja olen avoin ehotuksille ja viestinnälle. Naiselle 

Vierailija
15538/35297 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N42v😘

Vierailija
15539/35297 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden retkelle yöhön, hyvää yötä.

Vierailija
15540/35297 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. On ikävä. Halaus ja suukko.

Terv. risuleuka

Keksitkö vähitellen oman tunnisteesi, etkä käytä tätä minun. Pikkuvaaleani ei kaipaa sua sen enempää kuin muakaan, on varattu nainen.

Sinä se jaksat kirjoitella itsellesi.:D

-Ylläpitäjän apulainen

Jos olisin itse tuo risuleuka, en kyllä kehtaisi pölliä toisten tunnisteita saati jatkaa niiden käyttöä kun asiasta on jo ainakin vuoden ajan mainittu.

Ohista

Eipäs ole, pikkuvaalea on ihan elävän elämän olemassa oleva tunniste kyllä. Ei vain liity risuleukaan mitenkä

Ala itse käyttää risuleuka-tunnistetta, jos hän on pöllinyt sulta pikkuvaalea-tunnisteen? Ehkä ymmärtää itsekin siitä. Toi on muuten ihan pyllystä.

Ketju on lukittu.