Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Koitan olla välittämättä teistä jotka kiusaavat ja maalittavat. Ihan hyvin onnistuu jo nykyisin. Toivottavasti varattu kaivattuni ei ole yksikään heistä.
No varmasti on.
Vierailija kirjoitti:
Mammat mammat. Nyt on mukava meno. sana auttaa.
Ohista
En ollut tänään ihan omalla vahvuusalueellani mutta selvisin. Ois ollut hauska nähdä, miten sä olisit hoitanut sen. Tai oppia sulta, miten tällaisissa tilanteissa toimitaan. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Koitan olla välittämättä teistä jotka kiusaavat ja maalittavat. Ihan hyvin onnistuu jo nykyisin. Toivottavasti varattu kaivattuni ei ole yksikään heistä.
Ei ole. Ne on trolleja jotka haluavat saada hämmennystä aikaan
Vierailija kirjoitti:
Lähden retkelle yöhön, hyvää yötä.
Öitä, niin minäkin. Ehkä törmätään...
Mieleni niin pahoitin jos luultiin sihahduksen näiltä sunnilta suhahtavan. Minä aion autoilla huomenna ennen 11:11 aikaa.
Entäpä jos olenkin pikku vaalea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti on.
Sitä luulen valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen haave, että olis ollut aika kiehtovaa purkaa tää meidän juttu livenä. Molemmat kertois, miten tän on kokenut. Ei mitään rooleja, ei selittelyjä, vaan rehellisesti ja rennosti. Mä ainakin olisin ollut siihen valmis.n
Ohista
Pöyröö, nuo palstan koijarit löytää sun yöllä ja lyö kikkiä suun täyteen. Lopeta!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä J.
En ole ehtinyt ja jaksanut muuta kirjoitella.
Ehkä mietit minuakin tänään.
Miehelle.
Aina. Tiedät sen.
Sinua. Hyvää yötä, ihana hymyilijä. Salavan luona...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähäänkö tänä kesänä? Olisko jo aika vaihtaa tää palstayhteydenpito oikeaan elämään? Miehelle
Kyllä kiitos. En vastusta mitenkään ja olen avoin ehotuksille ja viestinnälle. Naiselle
En minäkään vastusta jos hän ottaa yhteyttä. En yhtään pyristele vastaan
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Mammat mammat. Nyt on mukava meno. sana auttaa.
Ei nyt. Särkee päätä.
Aiempi poistui, joten: Gn. Gn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä J.
En ole ehtinyt ja jaksanut muuta kirjoitella.
Ehkä mietit minuakin tänään.
Miehelle.
Aina. Tiedät sen.
<3
Haleja kultaseni. Hipsutellen hyvää yötä.. 🤍💤