Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ketju hiljentynyt näin kesällä.
Kaikki tseisaa pusia ja dikkiä. Paitsi minä, joka nautin elämästä ja kesästä aivan muilla keinoin. Rakastan tätä maailmaa.
Eikai sentään. Mutta kai muilla on enempi sit ohjelmaa, kun eivät ehdi täällä olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotta 😘
Lotta who?
Niinpä! Tarvitaan lisätieto ja täsmätunniste.
Ei täällä voi mitään tunnisteita antaa. Kohta joku trolli käyttää sitä omanaan.
Voi antaa. Tiedon voi antaa erillisenä ja sellaisena, että vain kaivattu ymmärtää sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tseisaa pusia ja dikkiä. Paitsi minä, joka nautin elämästä ja kesästä aivan muilla keinoin. Rakastan tätä maailmaa.
Sama juttu ja rakastan myös lapsiani. Rakastan ehkä nyt myös lastensuojelua. Kiitos vapaudestani ja kiitos siitä että lapset saivat vihdoin isän. Nyt heillä on kaikki kokemus rakkaudesta.
Tulin vaan kertomaan, että rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt vielä, ketä rakastat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotta 😘
Lotta who?
Voi antaa. Tiedon voi antaa erillisenä ja sellaisena, että vain kaivattu ymmärtää sen.
Mun kaivattu on hiukan, miten sen nyt sanois, hidas. 😊
Kauneimpia unia kultaseni.. kaipaan kovin.
Minä, sinua, niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt vielä, ketä rakastat?
Miehelle on.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mulla ainakaan kesästä johdu, hengaan vain tämän sijaan muissa ketjuissa ja muilla sivustoilla aina kun on tyhjä hetki. Ketju on mennyt niin ala-arvoiseksi ohisteluksi ja riitelyksi, ettei tätä ole enää mitään mieltä seurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotta 😘
Lotta who?
Ei voi, kun tällaiset viestit poistetaan ohiksena 😊 eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L***u kiinnostaa henkisesti ja fyysisesti. Olisin kiinnostunut tutustumaan molemmilla tavoilla lähemmin, mutta toinen ei käsittääkseni ole lainkaan mahdollista ja koska käsitykset sen verran toisistaan poikkeavat, viisaampaa olla sotkematta toistakaan millään tapaa. Näin ollen minä olen aivan väärä mies hänelle, mutta silti toivoisin, että hän ymmärtää arvonsa, eikä ainakaan siksi himmailisi käsijarru päällä.
Mitä tarkoitat sanoa?
Sitä, että omasta puolestani hänen persoonansa ja olettamani tapa elää on kiinnostava. Sitä, että rehellisen karkeasti ilmaistuna viettäisin mielelläni tuntikausia pää hänen jalkovälissään. Ja sitä, että hänen maailmansa tuntien sellainen ei tulisi kuuloonkaan, hän ehkä pitää ajatusta täysin vääränä ja m
Taas kerran mies, haluaa just sen naisen, jota ei voi saada. Mä olen ollut monille tuo nainen, ja tosiaan aivan pelkästään siksi kiinnostava, että en ole ollut saatavilla. Jos saisit tuon naisen, ei se olis sulle lainkaan ihmeellinen tapaus. Sivusta
Höpöhöpö taas näitä pöhköjä yleistyksiä. On ihan yksilökohtaista tuo eikä kaikki todellakaan toimi noin. Mikä on sun kohdalla totta ei ole automaattisesti totta tai todennäköistä muilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L***u kiinnostaa henkisesti ja fyysisesti. Olisin kiinnostunut tutustumaan molemmilla tavoilla lähemmin, mutta toinen ei käsittääkseni ole lainkaan mahdollista ja koska käsitykset sen verran toisistaan poikkeavat, viisaampaa olla sotkematta toistakaan millään tapaa. Näin ollen minä olen aivan väärä mies hänelle, mutta silti toivoisin, että hän ymmärtää arvonsa, eikä ainakaan siksi himmailisi käsijarru päällä.
Mitä tarkoitat sanoa?
Sitä, että omasta puolestani hänen persoonansa ja olettamani tapa elää on kiinnostava. Sitä, että rehellisen karkeasti ilmaistuna viettäisin mielelläni tuntikausia pää hänen jalkovälissään. Ja sitä, että hänen maailmansa tuntien sellainen ei tulisi kuuloonkaan,
Taas kerran mies, haluaa just sen naisen, jota ei voi saada. Mä olen ollut monille tuo nainen, ja tosiaan aivan pelkästään siksi kiinnostava, että en ole ollut saatavilla. Jos saisit tuon naisen, ei se olis sulle lainkaan ihmeellinen tapaus. Sivusta
Höpöhöpö taas näitä pöhköjä yleistyksiä. On ihan yksilökohtaista tuo eikä kaikki todellakaan toimi noin. Mikä on sun kohdalla totta ei ole automaattisesti totta tai todennäköistä muilla.
Etpä sinäkään välttämättä sen enempää oikeassa ole, pelkkä mielipide kuten mullakin.
Vierailija kirjoitti:
En juurikaan pidä naisista koska minulla ei ole heistä hyviä kokemuksia.
Jos tapaisit minut, pitäisit. Kaikki pitää. Ei minusta voi olla pitämättä. Enkä puhu ulkonäöstä. Sydämestä.
Vierailija kirjoitti:
Etsi mut käsiisi ja tule sanomaan päin naamaa. Mitähän vastaisin?
Kesän kuluessa olen alkanut unohtaa sinut. Tunteeni sinua kohtaan olivat perusteettomia ja käytökseni naurettavaa. E
Musta on erikoista, että monet kavereistakin on sellaisia, ettei ihastu juuri koskaan. Sitten itse koko ajan joku ihastus mielessä. Ja vuosia vielä samakin tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
En juurikaan pidä naisista koska minulla ei ole heistä hyviä kokemuksia.
Minä pidän siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Ostetaan viimeistään perjantaina Nordean osakkeita, ihana.
Passaan Nordean.Katsoin perjantaille muutaman muun kiinnostavamman sijoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi mut käsiisi ja tule sanomaan päin naamaa. Mitähän vastaisin?
Kyllähän mäkin susta tykkään, en vaan sillä tavalla.. -sivusta
Täällä saa vain kiusata ja olla ylimielinen narsisti. Olen hävennyt tätä ketjua ja jopa lapsien dissaamista. Eipä ihme että lastensuojelukin menee ihan jumiin, onneksi lapseni pääsivät isälleen eivätkä joutuneet laitokseen vaikka silläkin uhkailivat isää jotta ottaisi lapset hyvältä äidiltä.
Sairas Suomi. Pitäkää ketjunne ja mielisairautenne.