Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
20341/35297 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa..-Anneli

Vierailija
20342/35297 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dippiä ja vihanneksia. 

Yök. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20343/35297 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤯

Vierailija
20344/35297 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa päiväunelleni

Vierailija
20345/35297 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on niitä päiviä kun sanonta 'viisaat istuvat varjossa' pitää paikkansa

Ei ikinä! Kesä on lyhyt ja hyvät päivät harvassa, ehdin istua varjossa sitten taas marraskuussa. 

Vierailija
20346/35297 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kesä on joillekin se viimeinen. 

Vierailija
20347/35297 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L***u kiinnostaa henkisesti ja fyysisesti. Olisin kiinnostunut tutustumaan molemmilla tavoilla lähemmin, mutta toinen ei käsittääkseni ole lainkaan mahdollista ja koska käsitykset sen verran toisistaan poikkeavat, viisaampaa olla sotkematta toistakaan millään tapaa. Näin ollen minä olen aivan väärä mies hänelle, mutta silti toivoisin, että hän ymmärtää arvonsa, eikä ainakaan siksi himmailisi käsijarru päällä.

Mitä tarkoitat sanoa?

Sitä, että omasta puolestani hänen persoonansa ja olettamani tapa elää on kiinnostava. Sitä, että rehellisen karkeasti ilmaistuna viettäisin mielelläni tuntikausia pää hänen jalkovälissään. Ja sitä, että hänen maailmansa tuntien sellainen ei tulisi kuuloonkaan, hän ehkä pitää ajatusta täysin vääränä ja mahdollisesti vastenmielisenä ylipäätään. Ja tä

Taas kerran mies, haluaa just sen naisen, jota ei voi saada. Mä olen ollut monille tuo nainen, ja tosiaan aivan pelkästään siksi kiinnostava, että en ole ollut saatavilla. Jos saisit tuon naisen, ei se olis sulle lainkaan ihmeellinen tapaus. Sivusta

Vierailija
20348/35297 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L***u kiinnostaa henkisesti ja fyysisesti. Olisin kiinnostunut tutustumaan molemmilla tavoilla lähemmin, mutta toinen ei käsittääkseni ole lainkaan mahdollista ja koska käsitykset sen verran toisistaan poikkeavat, viisaampaa olla sotkematta toistakaan millään tapaa. Näin ollen minä olen aivan väärä mies hänelle, mutta silti toivoisin, että hän ymmärtää arvonsa, eikä ainakaan siksi himmailisi käsijarru päällä.

Mitä tarkoitat sanoa?

Sitä, että omasta puolestani hänen persoonansa ja olettamani tapa elää on kiinnostava. Sitä, että rehellisen karkeasti ilmaistuna viettäisin mielelläni tuntikausia pää hänen jalkovälissään. Ja sitä, että hänen maailmansa tuntien sellainen ei tulisi kuuloonkaan, hän ehkä pitää ajatusta täysin vääränä ja m

feel you bro! Ketjun vanhoilliset muorit ovat jumittuneet ajatukseen, että cunnilingus on väärin ja siksi inhottavaa. Eikä sitä jumittunutta kelaa muuta miksikään se tosiasia, että kyseisen aktiviteetin tarkoitus on tuottaa molemminpuolista mielihyvää. Sääli, mutta moni kieltää onnea tuovia asioita itseltään vain siksi, että vanhat sadut sen kieltää.

Miten ketjun kirjoittelijat aloittajan kaivattuun mitenkään liittyvät? 

Vierailija
20349/35297 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat sanoa?

Sitä, että omasta puolestani hänen persoonansa ja olettamani tapa elää on kiinnostava. Sitä, että rehellisen karkeasti ilmaistuna viettäisin mielelläni tuntikausia pää hänen jalkovälissään. Ja sitä, että hänen maailmansa tuntien sellainen ei tulisi kuuloonkaan, hän ehkä pitää ajatusta täysin vääränä ja m

Eli olet feikki ja nautit miesten huomiosta. Tyypillinen naistyyppi. 

Vierailija
20350/35297 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😮💨🌡

😘

Vierailija
20351/35297 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseltaisiinko yhdessä kaikenlaisia dokumentteja. Olisi kiva keskustella niistä. 

Mä katson joka päivä doku-mentteja ihan irl. Ei jaksa.

Vierailija
20352/35297 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤯

?

Vierailija
20353/35297 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hyvä perse <3

Vierailija
20354/35297 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat sanoa?

Totta. Siksi kaikille yksipuolisesti ihastuneille kannattaisikin antaa seksiä, niin molemmat pääsevät nopeammin toisesta yli ja eroon. Se saavuttamattoman tapauksen lumohan se jää päälle ja vaivaamaan, jopa vuosiksi. Kerran kun menee sänkyyn ja se on huonoa, toinen lahnailee tai piereskelee tai ei ole henkisesti läsnä tmv., niin sitten sitä tajuaa, että eihän se toinen niin erikoinen ollutkaan. Ihmiset eivät yleensä jumiudu sellaisiin, jotka ovat joskus saaneet ja joiden kanssa on ollut huonoa seksiä. Ne jumiutuvat niihin, joita eivät ole saaneet tai joiden kanssa on ollut hyvää seksiä.

Vierailija
20355/35297 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat sanoa?

Sitä, että omasta puolestani hänen persoonansa ja olettamani tapa elää on kiinnostava. Sitä, että rehellisen karkeasti ilmaistuna viettäisin mielelläni tuntikausia pää hänen jalkovälissään. Ja sitä, että hänen maailmansa tuntien sellainen ei tulisi kuuloonkaan,

Eli olet feikki ja nautit miesten huomiosta. Tyypillinen naistyyppi. 

Ap on mies. Sivusta vinkkinä.

Vierailija
20356/35297 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat sanoa?

Sitä, että omasta puolestani hänen persoonansa ja olettamani tapa elää on kiinnostava. Sitä, että rehellisen karkeasti ilmaistuna viettäisin mielelläni tuntikausia pää hänen jalkovälissään. Ja sitä, että hänen maailmansa tuntien sellainen ei tulisi kuuloonkaan,

Totta. Siksi kaikille yksipuolisesti ihastuneille kannattaisikin antaa seksiä, niin molemmat pääsevät nopeammin toisesta yli ja eroon. Se saavuttamattoman tapauksen lumohan se jää päälle ja vaivaamaan, jopa vuosiksi. Kerran kun menee sänkyyn ja se on huonoa, toinen lahnailee tai piereskelee tai ei ole henkisesti läsnä tmv., niin sitten sitä tajuaa, että eihän se toinen niin erikoinen ollutkaan. Ihmiset eivät yleensä jumiudu sellaisiin, jotka ovat joskus saaneet ja joiden kanssa on ollut huonoa seksiä. Ne jumiutuvat niihin, joita eivät ole saaneet tai joiden kanssa on ollut hyvää seksiä.

No eihän se ihastuneen ongelma ole, jos joku jää pakkienkin päälle vielä haikailemaan, joten panna ei tarvitse, mutta noin pohjimmiltaan sun logiikka kyllä on raatorehellinen totuus.

Vierailija
20357/35297 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tähän aikaan yleensä kirjoittele, mutta rakastan sua mai lööv. Sun kanssa jos sais istuskella rannassa ja ujosti pitää susta kiinni. Ainahan mulla sun kanssa alkaa seisoin, mutta kunhan saisin sen pusun ja tyynet kuumaat laineet sun vierelläsi. 

Vierailija
20358/35297 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖🌾

Vierailija
20359/35297 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannu että säkin viihdyt töissä paljon. Ja silti ei tuu koskaan mitään hyvää tilaisuutta, liikaa ristiinmenemistä ja muita ihmisiä ympärillä ihan koko ajan.

Vierailija
20360/35297 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannu että säkin viihdyt töissä paljon. Ja silti ei tuu koskaan mitään hyvää tilaisuutta, liikaa ristiinmenemistä ja muita ihmisiä ympärillä ihan koko ajan.

Niin. Työpaikkaromansseista ei useinkaan tuu mitään. Harmi, oisin ollut kyllä enemmän kuin kiinnostunut.

Ketju on lukittu.