Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L***u kiinnostaa henkisesti ja fyysisesti. Olisin kiinnostunut tutustumaan molemmilla tavoilla lähemmin, mutta toinen ei käsittääkseni ole lainkaan mahdollista ja koska käsitykset sen verran toisistaan poikkeavat, viisaampaa olla sotkematta toistakaan millään tapaa. Näin ollen minä olen aivan väärä mies hänelle, mutta silti toivoisin, että hän ymmärtää arvonsa, eikä ainakaan siksi himmailisi käsijarru päällä.
Mitä tarkoitat sanoa?
Sitä, että omasta puolestani hänen persoonansa ja olettamani tapa elää on kiinnostava. Sitä, että rehellisen karkeasti ilmaistuna viettäisin mielelläni tuntikausia pää hänen jalkovälissään. Ja sitä, että hänen
Pitäisikö sen kaivatun antaa sitä seksiä vai käykö kuka tahansa? -täysin sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotta 😘
Lotta who?
Niinpä! Tarvitaan lisätieto ja täsmätunniste.
Ei täällä voi mitään tunnisteita antaa. Kohta joku trolli käyttää sitä omanaan.
Oli kiva päivä tänään pitkästä aikaa. Terveisiä pikkumiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva päivä tänään pitkästä aikaa. Terveisiä pikkumiehelle.
Katsottiin Autoliiton videoita Youtubesta ja opiskeltiin liikennesääntöjä. Katsottiin netistä myös liikennemerkkejä ja pidettiin toisillemme kokeita niistä. Poika taisi olla fiksumpi näissä asioissa. Hyvin pyyhkii.
Hyvää yötä Johanna.
Kauniita unia, kauniille naiselle.
Juha
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltaa..-Anneli
Samoin sinulle.
Ehkä joskus meillä on kaivattuni kanssa sellainen yhteys, että voisin laittaa vilpittömän viestin mitä kuuluu suoraan puhelimeen. Tällä hetkellä emme ole siinä. Jotenkin alkoi mietityttämään koko juttu, että kokeeko kaivattu mun kirjoitukset jotenkin ikäviksi. Kun ei tiedä, ei voi kuin arvata. Huokaus.
Voinko missään hengittää vapaasti.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Omassa kodissa silloin kun siellä ei ole muita.
hellä hipaisu poskellesi, nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
Tule tänne hengittelemään.
Onpa ketju hiljentynyt näin kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ketju hiljentynyt näin kesällä.
Kaikki tseisaa pusia ja dikkiä. Paitsi minä, joka nautin elämästä ja kesästä aivan muilla keinoin. Rakastan tätä maailmaa.
Ikävä. Olisinpa sylissäsi. Tai istuisitpa vieressäni ulkona kuuntelemassa illan ääniä ja nauttimassa lempeästä kesäillasta. Rakastan.
Hyvää yötä, tärkeä<3
En juurikaan pidä naisista koska minulla ei ole heistä hyviä kokemuksia.
Hyvää yötä ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Niinpä! Tarvitaan lisätieto ja täsmätunniste.