Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Oon ihan toivoton tapaus. Mihinkään normaaliin en oo tottunu. Normaali läheisyys taitaa olla mahdotonta saavuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ketju hiljentynyt näin kesällä.
Poistattaja on aggressiivisesti poistattanut kaipausta ja suoltanut ohispaskaa niin paljon varmaan jossain lomapsykoosissaan, että harva jaksaa varmaan kovin aktiivisesti kaipailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin vaan kertomaan, että rakastan sinua.
Etsi mut käsiisi ja tule sanomaan päin naamaa. Mitähän vastaisin?
Kyllähän mäkin susta tykkään, en vaan sillä tavalla.. -sivusta
Sanoisin jotakuinkin noin. Vaikka hän, tarkkanäköinen, näkisi silmistäni, että kusetan huolella. Elämä nyt vain on sellaista, että löysin elämäni rakkauden jo ikuisuus sitten. Kaivattu on siihen nähden nuori tuttavuus.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää tää kaipaaminen. Ja elämäkin. Mistä sitä sais uutta virtaa?
One plussalta ilmestyi uusi150 W virtapankki.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on hyvä perse <3
Sulla kivat säärikarvat 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin vaan kertomaan, että rakastan sinua.
Etsi mut käsiisi ja tule sanomaan päin naamaa. Mitähän vastaisin?
Kyllähän mäkin susta tykkään, en vaan sillä tavalla.. -sivusta
Mun kaivattu häkeltyi, koska tuli ihan puskista ja puun takaa. (Eikä mikään suuri rakkaudentunnustus ollut kyseessä.)
Vierailija kirjoitti:
Oletko parvekkeella, ihana 👩🏼🏫
Kävin kyllä, olitko näillä seuduin?
15 min täällä käymässä. Rakas, voisin keskustella😚
Vierailija kirjoitti:
Kuka olet? Mistä keskustelisit? Miksi et ole aiemmin keskustellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen reissussa ja ehdin paikalle vain hetkeksi ennen kuin taas viedään. Olen nainen. Voisin keskustella lähes mistä vain, mutta kaivatun asioissa olen ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannu että säkin viihdyt töissä paljon. Ja silti ei tuu koskaan mitään hyvää tilaisuutta, liikaa ristiinmenemistä ja muita ihmisiä ympärillä ihan koko ajan.
Niin. Työpaikkaromansseista ei useinkaan tuu mitään. Harmi, oisin ollut kyllä enemmän kuin kiinnostunut.
Itse asiassa työpaikka on ihan samanlainen paikka kuin mikä tahansa muukin jossa voi tavata ihmisiä. Jos sopiva ihminen löytyy sieltä niin miksi ei. Tunnen parikin paria jotka on tavanneet duunissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannu että säkin viihdyt töissä paljon. Ja silti ei tuu koskaan mitään hyvää tilaisuutta, liikaa ristiinmenemistä ja muita ihmisiä ympärillä ihan koko ajan.
Niin. Työpaikkaromansseista ei useinkaan tuu mitään. Harmi, oisin ollut kyllä enemmän kuin kiinnostunut.
Itse asiassa työpaikka on ihan samanlainen paikka kuin mikä tahansa muukin jossa voi tavata ihmisiä. Jos sopiva ihminen löytyy sieltä niin miksi ei. Tunnen parikin paria jotka on tavanneet duunissa.
Sitä asiaa nyt ei jeesustella muuta kuin nettipalstoilla.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Onpa ketju hiljentynyt näin kesällä.
Hyvä asia! Saan nopeasti selattua päivän viestit.
Ei ole E-naisen yhteystietoja eikä sukunimeä. Mutta hän ei tykkää autolla ajamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Naisenmieli on ailahtelevainen, revaa ja reittä kuulemma pitää löytyä, sanoi pikkutyttö.
Mun tuntemat pikkutytöt ei puhu revasta.
En mä sitä tuntenutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen reissussa ja ehdin paikalle vain hetkeksi ennen kuin taas viedään. Olen nainen. Voisin keskustella lähes mistä vain, mutta kaivatun asioissa olen ketjussa.
Koska nähdään?
En muuttaisi Kainuuseen. Enkä varmaan pk-seudulle, Lappiin, Satakuntaan tai Kaakkois-Suomeen.
Väsyttää tää kaipaaminen. Ja elämäkin. Mistä sitä sais uutta virtaa?