Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ei ole mitenkään tavatonta, että naiset ilmoittavat Tinderissä etsivänsä yli 180-senttisiä miehiä"

Vierailija
30.05.2025 |

Nyyh.

t: mies, 179 cm

"Tinder kokeilee maksullisissa versioissaan ominaisuutta, jonka avulla voi seuloa kumppaniehdokkaita pituuden perusteella"

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011267121.html

Kommentit (419)

Vierailija
81/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

179cm miehenä kannattaa vaan suosiolla etsiä muija ulkomailta. Parempi laatu ja vähemmän naurettavat vaatimukset.

Suomalaiset naisilla on ihan harhaiset käsitykset omasta tasostaan.

Naiset Länsimaissa ajattelevat tutkimusten mukaan, että 85% miehistä on alle keskitason. 

Ne tutkimukset nyt on kyseenalaistettu moneen kertaan, mutta silti ihmettelen tätä miesten tarvetta väittää, että naisten pitäisi arvioida heitä jonkin reiluusperiaatteen mukaan. Miksi? Jos keskivartomies on esim. lihava, miksi hänet pitäisi huvin vuoksi arvioida korkeammalle kuin hän ulkonäkönsä perusteella ansaitsee tulla arvioiduksi? Mikäli perustelu on se, että koska miehetkin toimivat noin, niin kysyn vaan että mitä s

Ole hyvä. Mitä pahaa hypergamiassa on? Ainahan sitä on ollut, ja tulee aina olemaan. 

Vierailija
82/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

179cm miehenä kannattaa vaan suosiolla etsiä muija ulkomailta. Parempi laatu ja vähemmän naurettavat vaatimukset.

Luuletko, että tuontinainen tulee tänne rakkaudesta? 

Harva liitto tai suhde on 30 ikävuoden jälkeen mikään rakkaussuhde tai liitto. Raha siinä ratkaisee ja se että nainen saa elintasoa mieheltä.

15-29 ikäisenä voi rakastua toisen persoonaan tai ihmiseen. Sen jälkeen naisia kiinnostaa raha.

Ei se nyt niin harvinaista ole. Itsekin olen rakkausliitossa vielä 30 vuoden jälkeen. Elintaso on rakennettu yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta on vain hienoa, että naiset kertovat ennakolta mitä etsivät eikä niin, että kerrotaan, että pituudella ei ole väliä, mutta sitten sillä kuitenkin on. Rehellisyys tekee hyvää, se kovettaa onnettomintakin lumihiutaletta jos tämä vain pääsee pois sieltä uhrilehdostaan.

Vierailija
84/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt tätä pituus-fetissiä. Mitä ihmettä nainen tekee yli 180 cm miehellä, mitä ne ylimääräiset sentit tuovat? 

Ihan vtusti seksikkyyttä. Oma mies on 193 cm ja rakastan <3 Itse en ikinä huolisi edes alle 190 cm.

Tasan sama asia kuin mitä esim. naisen isot tissit tuo miehen silmissä, jos siis preferoi isoja rintoja kuten monet naiset pitkiä miehiä. En mäkään sitä tajua, mutta näin ne vain menee, seksuaaliset vetovoimatekijät

Vierailija
85/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt tätä pituus-fetissiä. Mitä ihmettä nainen tekee yli 180 cm miehellä, mitä ne ylimääräiset sentit tuovat? 

Ihan vtusti seksikkyyttä. Oma mies on 193 cm ja rakastan <3 Itse en ikinä huolisi edes alle 190 cm.

Tasan sama asia kuin mitä esim. naisen isot tissit tuo miehen silmissä, jos siis preferoi isoja rintoja kuten monet naiset pitkiä miehiä. En mäkään sitä tajua, mutta näin ne vain menee, seksuaaliset vetovoimatekijät

Friikin pituinen. Tuossa alkaa jo mittasuhteet olla ihan pielessä ja mies näyttää lähinnä alienilta.

Vierailija
86/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minusta on vain hienoa, että naiset kertovat ennakolta mitä etsivät eikä niin, että kerrotaan, että pituudella ei ole väliä, mutta sitten sillä kuitenkin on. Rehellisyys tekee hyvää, se kovettaa onnettomintakin lumihiutaletta jos tämä vain pääsee pois sieltä uhrilehdostaan.

Veikkaan että useampi nainen olisi rehellinen jos miehet suhtautuisivat siihen rauhallisemmin. 

Vierailija
87/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuo on noita tinderien ongelmia. Tosielämässä, jos mukavan ihmisen kohtaa, ei siinä pituudet ja painot yleensä kauheasti merkkaa. Itsekin olisin voinut nuorempana hyvin laittaa tuollaisen yli 180 cm "vaatimuksen" jos olisi pitänyt keksiä kriteereitä, mutta niin vaan päädyin yhteen alle 170-senttisen miehen kanssa ja ollaan oltu onnellisesti yhdessä jo vuosikymmenen verran. 

Ongelma onkin, kun deittailukulttuuri on muuttunut siihen suuntaan, että live-elämässä pariutuminen on harvinaisempaa. Netti on harvalle loistava ja monelle hyvin julma pariutumisalusta.

Vierailija
88/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 179cm pitkä nainen ja olen deittaillut itseäni 5cm lyhyempiä miehiä.

Mitä väliä sillä pituudella on?

Vierailija
89/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostusta muilta naisilta. Nainen ei ajattele miestä ihmisenä vaan esineenä. Kun nainen on saanut miehen, jonka muutkin naiset haluaisivat saada, kokee nainen saavuttaneensa jotain. 

Eikö miehillä ole myös samankaltaista käytöstä kun saavat sen instabeiben? Kokevat saavuttaneensa jotain sellaista mitä muutkin instabeibejä seuraavat haluaisivat mutta eivät välttämättä saa.

Vierailija
90/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Jos olisin pitänyt jotain keinotekoista pituus-kriteeriä, niin enpä olisi tavannut akateemista, hyvässä työssäolevaa, rehellistä ja luotettavaa miestäni, jonka pituus on 179 cm. Paljonpa on nykynaiset valmiita uhraamaan jonkin yhden sentin takia. Ja sitten itketään, kun mies ei osallistu, ei hoida lapsia, ei tee kotitöitä, pettää yms yms. Mutta hei! Sait sen senttisi :D

No, ei se pituus/lyhyys estä pettämästä. Lyhyet rumilukset pettävät vielä herkemmin koska tilaisuutta tulee heille harvemmin.

Vierailija
91/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Jos olisin pitänyt jotain keinotekoista pituus-kriteeriä, niin enpä olisi tavannut akateemista, hyvässä työssäolevaa, rehellistä ja luotettavaa miestäni, jonka pituus on 179 cm. Paljonpa on nykynaiset valmiita uhraamaan jonkin yhden sentin takia. Ja sitten itketään, kun mies ei osallistu, ei hoida lapsia, ei tee kotitöitä, pettää yms yms. Mutta hei! Sait sen senttisi :D

Olet ilmeisesti vähän vanhempaa ikäluokkaa. Miesten keskipituus oli aiemmin lyhyempi kuin nykyään. Milleniaalimiehistä ei ole mitenkään tavatonta löytää yli 180 cm pituista, nuoremmat taitavat olla vielä pidempiä. 

Miksi tuo akateemisuus on sinusta jotenkin vähemmän pinnallinen kriteeri kuin pituus? En tarkoita kritisoida sitä, koska minulla kumpikin oli kriteerinä, mutten koe että yksi niistä olisi jotenkin oleellisesti pinnallisempi kuin toinen. 

Vierailija
92/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kuinka paljon näinkin vähäinen asia vaikuttaa. Ei kait sillä oikeasti ole paljoakaan väliä? Artikkelin mukaan pitkät miehet tienaavat myös paremmin. Itse olen 190cm pitkä ja tienaan  72000 euroa + 9000 euroa pääomatuloa vuodessa mutta taitaa johtua vaan äidiltä saaduista älynlahjoista ja sattumasta. Itse en edes ehtinyt koskaan olla missään deittipalstoilla, molemmat puolisoni nappasivat minut. Kyllä lyhyetkin miehet kelpaavat aivan varmasti markkinoilla.

Vierailija
93/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kieltämättä aika haastavaa nykyisellään. Joskus hieman nuorempina (27-32) kokeiltiin viiden kaveruksen porukalla tinderiä tovi. Erilaisia kuvia, profiilit kuntoon, jne. Kukaan meistä ei ole ylipainoinen, ja olemme kaikki 175-190cm välillä, jokainen korkeastikouluttettu. 

Meni pitkälti kuten odotimme: 

Komein sai reilut 200 mätsiä kuukaudessa, muut 2-5. Eihän se paljoa motivoinut. 

Ja miksi ei? Paljonko niitä naisia pitäisi oikein olla, jos ei muutama riitä?

Vierailija
94/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä lapsen omaavatkaan naiset etsi miehestä rakkautta, vaan hovikuskia ja elämäänsä auttajaa.

Olen sama, jolle vastasit ja totta tuokin ja siitä syystä naisille ei kelpaa rehellinen kaverisuhde ilman sitoumuksia. Odotetaan sitoutuvan samaan talouteen ja luopuvan minuudestaan. 

Vierailija
95/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kieltämättä aika haastavaa nykyisellään. Joskus hieman nuorempina (27-32) kokeiltiin viiden kaveruksen porukalla tinderiä tovi. Erilaisia kuvia, profiilit kuntoon, jne. Kukaan meistä ei ole ylipainoinen, ja olemme kaikki 175-190cm välillä, jokainen korkeastikouluttettu. 

Meni pitkälti kuten odotimme: 

Komein sai reilut 200 mätsiä kuukaudessa, muut 2-5. Eihän se paljoa motivoinut. 

Yhden kanssa pariudut käsittääkseeni kerrallaan, jiten helpompi valintahan teillä muilla oli kuin komealla. Mätsejä kuitenkin eli itekin olitte tykänneet, siitä vain valitsemaan mieluisista mieluisin. 200 naista paljon isompi vaiva seuloa.

Näin teoriassa. Käytännössä yksi viidestä mätsistä vastaa tuollaiselle top 10% miehelle ja se yksi joka lähti treffeille asti toteaa ettei se mies livenäkään ollut riittävän komea/supliikki/keksi oma syy.

Vaikka täällä osa kuinka toitottaa hypergamian etuja, johtaa se lopulta vain ja ainoastaan siihen että hyvin harva ihminen pariutuu ja naiset saavat lähinnä vain satunnaista petiseuraa. Sekin onnekas kaunotar joka saa sen 1%-miehen katuu karvaasti kun joku sadasta sivunaisesta saakin muutaman vuoden pehmityksellä napattua miehen itselleen.

Vierailija
96/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 179cm pitkä nainen ja olen deittaillut itseäni 5cm lyhyempiä miehiä.

Mitä väliä sillä pituudella on?

Se on ulkonäkömieltymys siinä kuin vaikka tietty silmienväri. En itse suosi pitkiä miehiä, mutta haluan miehen olevan selvästi itseäni pidempi. En oikein osaa sitä perustella, olen aina halunnut olla lyhempi osapuoli. Ehkä jotenkin alkukantainen tämä mieltymykseni(?)

Vierailija
97/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset juhlapuheissa: "Luonne ja sama arvomaailma on tärkeintä!"

Naiset todellisuudessa: "Ai se on sentin liian lyhyt. ESTOON!"

Missä olet tällaista nähnyt? 

Olen itse hieman alle 160cm, miesystävä noin 175cm ja pituus ei todellakaan ollut mikään tekijä minulle, vaan nimenomaan se luonne, persoona. Huumorintaju ja miten lämmin ja huomaavainen ihminen hän onkaan.

Mutta tietenkin se on se pituus, pakkohan sen on oltava! (huomaa sarkasmi)

Vierailija
98/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä lapsen omaavatkaan naiset etsi miehestä rakkautta, vaan hovikuskia ja elämäänsä auttajaa.

Olen sama, jolle vastasit ja totta tuokin ja siitä syystä naisille ei kelpaa rehellinen kaverisuhde ilman sitoumuksia. Odotetaan sitoutuvan samaan talouteen ja luopuvan minuudestaan. 

Siis mitä totta tuokin? :D Minulla on lapsi, enkä ikinä jaksaisi elää jonkun äijän kanssa johon ei ole edes tunteita. Ei siihen mitään parisuhdetta (tai miehiä) tarvi, jos elämäänsä apua kaipaa.

Helvetin typerät jutut taas teillä.

Vierailija
99/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanohan ulkomaat, josta saat vähemmän vaativan naisen kuin Suomesta? Ilmaisia lounaita ei ole

Ei naiset muualla ole välttämättä yhtään vähemmän vaativia, heidän referenssiraaminsa on vain matalammalla. Maailman mittakaavassa suomalaiset miehet ovat jossain top-10-listan puolivälissä, skandit toki ajaa ohi. Ei tarvitse kuin ajaa itärajan taakse niin näkee mitä miestarjonta on monessa maassa. Enemmistö väkivaltaisia tupakoitsevia alkoholisteja jotka alistaa naisia koska niin on aina kuulunut tehdä ja vielä odottavat naisen elättävä heidät. Venäjä ei ole tässä se poikkeus, vaan Pohjoismaat ja muutama muu.

Eli Venäjä on siis sun vastaus? Venäläinen nainen on äärimmäisen vaativa parisuhteessa, konservatiivisena naisena vaatii lahjoja ja hemmottelua, joten sulla paras olla varaa tähän. Lisäksi määrää kotona kaikesta ja haukkuu hyvin suoraan, kun ei ole tyytyväinen. Venäläinen nainen ei ole mikään mukava misukka, ja on siis kaikkea muuta kuin vähemmän vaativa.

Hekin myös pitävät pitkästä miehestä. Venäläiset yleensä on melko pitkiä.

Vierailija
100/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö ei edes panosovelluksesta saa hakea omien mieltymystensä mukaista kumppania :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä