Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ei ole mitenkään tavatonta, että naiset ilmoittavat Tinderissä etsivänsä yli 180-senttisiä miehiä"

Vierailija
30.05.2025 |

Nyyh.

t: mies, 179 cm

"Tinder kokeilee maksullisissa versioissaan ominaisuutta, jonka avulla voi seuloa kumppaniehdokkaita pituuden perusteella"

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011267121.html

Kommentit (419)

Vierailija
101/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt tätä pituus-fetissiä. Mitä ihmettä nainen tekee yli 180 cm miehellä, mitä ne ylimääräiset sentit tuovat? 

Arvostusta muilta naisilta. Nainen ei ajattele miestä ihmisenä vaan esineenä. Kun nainen on saanut miehen, jonka muutkin naiset haluaisivat saada, kokee nainen saavuttaneensa jotain. 

Eikö miehillä ole myös samankaltaista käytöstä kun saavat sen instabeiben? Kokevat saavuttaneensa jotain sellaista mitä muutkin instabeibejä seuraavat haluaisivat mutta eivät välttämättä saa.

Ei samassa mittakaavassa. Naiset ovat laumaeläimiä, koska se on ollut aina heidän ainoa selviytymiskeino. Tämän takia naiset imevät mielipiteensä ja mieltymyksensä aina muilta ympärillään olevilta, jotta sopeutuisivat joukkoon. Mies uskaltaa olla itsenäinen ja poikkeava. Tämä näkyy mm. näissä kumppanimieltymyksissä, jotka miehillä ovat paljon moninaisempia kuin naisilla. 

Vierailija
102/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

179cm miehenä kannattaa vaan suosiolla etsiä muija ulkomailta. Parempi laatu ja vähemmän naurettavat vaatimukset.

Suomalaiset naisilla on ihan harhaiset käsitykset omasta tasostaan.

Luuletko, että tuontinainen tulee tänne rakkaudesta? 

No eipä lapsen omaavatkaan naiset etsi miehestä rakkautta, vaan hovikuskia ja elämäänsä auttajaa.

Olen sama, jolle vastasit ja totta tuokin ja siitä syystä naisille ei kelpaa rehellinen kaverisuhde ilman sitoumuksia. Odotetaan sitoutuvan samaan talouteen ja luopuvan minuudestaan. 

Ihmeen mustavalkoista ajattelua teillä. Kyllä mä ainakin etsin (ja löysin) kumpaakin: rakkautta suhteesta, josta olisi myös jtn iloa ja hyötyä. Tuntuu siltä että moni elää jossain fantasiamaailmassa, missä rakkaus tarkoittaa ainoastaan pyyteetöntä rakkautta. Nainen ei saa hakea mitään hyötyä ja iloa suhteesta sen aidon rakkauden lisäksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 179cm pitkä nainen ja olen deittaillut itseäni 5cm lyhyempiä miehiä.

Mitä väliä sillä pituudella on?

Se on ulkonäkömieltymys siinä kuin vaikka tietty silmienväri. En itse suosi pitkiä miehiä, mutta haluan miehen olevan selvästi itseäni pidempi. En oikein osaa sitä perustella, olen aina halunnut olla lyhempi osapuoli. Ehkä jotenkin alkukantainen tämä mieltymykseni(?)

Niin, ei saisi haluta pitkää miestä, mutta miehet toitottavat ettei saa olla lihava nainen. Double standards???????

Vierailija
104/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites LIIKUNNALLINEN 150 kg 160 cm punkeromamma, joka nostaa 100 mavessa?

Siis mitä mites? Mihin tämä kysymys liittyy? 

Vierailija
105/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no, mulle ihan se ja sama jos joku kutsuu pinnalliseksi. itse olen 165cm, ja PREFERENSSINI on 185-195cm miehet.

ei tarkoita että PITÄÄ olla sen verran jos oikein kolahtaa, vaan se on preferenssini mitä ei voi muuttaa millään määrällä selittelyä tai maanittelua.

ihan kuten joku tykkää laihoista, toinen pullukoista, isorintaisista, pienirintaisista jne. naisista. ei sitä voi itse valita

Ei tosiaan voi itse valita, mutta olisihan se kiva, jos naisten preferenssit olisivat monipuolisemmat, kuten miehillä. Tuntuu, että lähes jokainen nainen haluaa sen yhden ja saman miehen.

Jaa, kyllä ne pyöreitä preferoivat ja vanhemmista naisista tykkäävät miehet on vähemmistössä. Useimmat haluaa nuoren, hoikan ja pitkähiuksisen naisen, jolla on symmetriset kasvot. Ja luonnepuolella sitten pitää olla positiivinen ja lempeä ja sopivan pehmeä. Naisissa taas on niitä, jotka tykkäävät rokkityylisistä pitkätukkaisista kuikeloista, niitä jotka tykkää karvaisista ja isoista nallekarhuista ja niitä jotka tykkää poikamaisista söpöliineistä.

Vierailija
106/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

179cm miehenä kannattaa vaan suosiolla etsiä muija ulkomailta. Parempi laatu ja vähemmän naurettavat vaatimukset.

Harva liitto tai suhde on 30 ikävuoden jälkeen mikään rakkaussuhde tai liitto. Raha siinä ratkaisee ja se että nainen saa elintasoa mieheltä.

15-29 ikäisenä voi rakastua toisen persoonaan tai ihmiseen. Sen jälkeen naisia kiinnostaa raha.

Se tuontinainen edellyttää sulta rahaa välittömästi. Sekin siis vaatii

Vierailija
107/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin treffeillä naikkosen kanssa joka ilmoitti tylysti että olen liian lyhyt. Tempaisin sepaluksestami puolijäykän 12-tuumaisen tuhdin paksun suonikkaan mahtimeisselini esille pikaisesti ja jätin kuolaavan, hyperventiloivan pissiksen haukkomaan henkeään kahvion tuolille omiin pöksyihin lirahtaneisiin nesteisiinsä.

Vierailija
108/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt treffeillä naisen kanssa jolla oli huikea vaatimuslista.

Ihmettelin kovasti kun nainen oli Yh ja melko tuhdissa kunnossa. Asui jossain lähiössä vuokralla.

Ne treffit ei kauaa kestäneet...

Olen ihan peruspituinen (179cm) ja tukeva yh sanoi minua 'lyhyenlännäksi' treffien aikana. :D Kuka edes käyttää tuota ilmaisua 2025 (tai tuolloin 2024)?

No tuo ulosanti oli varmaan se pääasiallinen syy sille miksi oli YH ja yhä edelleen sinkku?

Vierailija
109/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no, mulle ihan se ja sama jos joku kutsuu pinnalliseksi. itse olen 165cm, ja PREFERENSSINI on 185-195cm miehet.

ei tarkoita että PITÄÄ olla sen verran jos oikein kolahtaa, vaan se on preferenssini mitä ei voi muuttaa millään määrällä selittelyä tai maanittelua.

ihan kuten joku tykkää laihoista, toinen pullukoista, isorintaisista, pienirintaisista jne. naisista. ei sitä voi itse valita

Ei tosiaan voi itse valita, mutta olisihan se kiva, jos naisten preferenssit olisivat monipuolisemmat, kuten miehillä. Tuntuu, että lähes jokainen nainen haluaa sen yhden ja saman miehen.

Jaa, kyllä ne pyöreitä preferoivat ja vanhemmista naisista tykkäävät miehet on vähemmistössä. Useimmat haluaa nuoren, hoikan ja pitkähiuksisen naisen, jolla on symmetriset kasvot. Ja luonnepuolella sitten pitää olla po

Jep. Paljon enemmän olen nähnyt pareja, joissa nainen on miestä viehättävämpi kuin toisinpäin

Vierailija
110/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tai alle 180cm. Valitse toinen.

Nainen tai yli 167 cm. Valitse toinen. 

Vierailija
111/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Jos olisin pitänyt jotain keinotekoista pituus-kriteeriä, niin enpä olisi tavannut akateemista, hyvässä työssäolevaa, rehellistä ja luotettavaa miestäni, jonka pituus on 179 cm. Paljonpa on nykynaiset valmiita uhraamaan jonkin yhden sentin takia. Ja sitten itketään, kun mies ei osallistu, ei hoida lapsia, ei tee kotitöitä, pettää yms yms. Mutta hei! Sait sen senttisi :D

Noi sun luettelemat asiat on lähtökohta yhtään millekään. Mulla on itsellä ihan samanlainen, mutta viitisentoista senttiä sun miestäs pidempi vain. 

Vierailija
112/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt tätä pituus-fetissiä. Mitä ihmettä nainen tekee yli 180 cm miehellä, mitä ne ylimääräiset sentit tuovat? 

Arvostusta muilta naisilta. Nainen ei ajattele miestä ihmisenä vaan esineenä. Kun nainen on saanut miehen, jonka muutkin naiset haluaisivat saada, kokee nainen saavuttaneensa jotain. 

Eikö miehillä ole myös samankaltaista käytöstä kun saavat sen instabeiben? Kokevat saavuttaneensa jotain sellaista mitä muutkin instabeibejä seuraavat haluaisivat mutta eivät välttämättä saa.

Ei samassa mittakaavassa. Naiset ovat laumaeläimiä, koska se on ollut aina heidän ainoa selviytymiskeino. Tämän takia naiset imevät mielipiteensä ja mieltymyksensä aina muilta ympärillään olevilta, jotta sopeutuisivat joukkoon. Mies uskaltaa olla itsenäinen ja poikkeava. Tämä näkyy mm. näissä kumppanimieltymyksissä, jotka miehillä ovat paljon moninaisempia kuin naisilla. 

Uskallan väittää toista, meissä on poikkeuksia me ei olla yksi iso massa, olemme yksilöitä. Kuten miehetkin.

Vierailija
113/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei samassa mittakaavassa. Naiset ovat laumaeläimiä, koska se on ollut aina heidän ainoa selviytymiskeino. Tämän takia naiset imevät mielipiteensä ja mieltymyksensä aina muilta ympärillään olevilta, jotta sopeut

Ei kyllä paskaakaaan kiinnosta minkään toppahousu-Jaanan hypoteettiset honorit siitä, että olisin "saanut" jonkun Jaanan mielestä upean miehen (vaikkapa pitkän)

Kavereissani ei noin tolloja olekaan, että arvostelisivat toisten miehiä noin. Siis mitenkään, että "oooh toi mimmi se vaan saalisti ton pitkän miehen" xD

Vierailija
114/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä huomaa miten sairaita ihmiset on vaatimuksineen. Olen 180 cm pitkä mies ja lyhyet naiset joille en kelpaa vaatimukseen voivat painua helvettiin. Ei meitä ole tarkoitettu yhteen. En edes huolisi noin tyhmää naista.

Vierailija
115/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää filttereitä:

- Ulkonäkö 4-10 (arvostelutoiminto hot or not v2.0)

- Paino 40-130+

- Silmälasit / imagolasit

- Ystävien määrä 0-30

- Velaton vai velkainen

- maksaa treffeillä: 0-200€

- Autofiltteri: köyhä, normaali, varakas, öky

- asuntofiltteriin sama: +merenranta, järvenranta, lampi

- Seksileikkien friikkifiltterit: dom/sub, suuseksi, fetissihullut

- Äidin mammanpoika k / e

jne

Vierailija
116/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin treffeillä naikkosen kanssa joka ilmoitti tylysti että olen liian lyhyt. Tempaisin sepaluksestami puolijäykän 12-tuumaisen tuhdin paksun suonikkaan mahtimeisselini esille pikaisesti ja jätin kuolaavan, hyperventiloivan pissiksen haukkomaan henkeään kahvion tuolille omiin pöksyihin lirahtaneisiin nesteisiinsä.

Unta sinä näit.

Vierailija
117/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yeah you go boy!

Vierailija
118/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä huomaa miten sairaita ihmiset on vaatimuksineen. Olen 180 cm pitkä mies ja lyhyet naiset joille en kelpaa vaatimukseen voivat painua helvettiin. Ei meitä ole tarkoitettu yhteen. En edes huolisi noin tyhmää naista.

Eiköhän meillä miehilläkin ole niitä fantasioita unelmanaisesta. Business as usual

Vierailija
119/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei samassa mittakaavassa. Naiset ovat laumaeläimiä, koska se on ollut aina heidän ainoa selviytymiskeino. Tämän takia naiset imevät mielipiteensä ja mieltymyksensä aina muilta ympärillään olevilta, jotta sopeut

Olen eri, mutta wtf? Miehillä todellakaan ole monipuoliset naispreferenssit. 99% tyyppi on se laiha, nuori, kauniskasvoinen joita on ehkä muutama prosentti. Se sitten on toinen asia mihin tyydytään, kun ei yksikään instamalli huolinut ja oli pakko saada piika ja persettä. Ei se sitä meinaa, että se taikinanaama-Tiina 44-v olisi varsinaisesti ollut kenenkään "makuun". Se oli vaan ainut joka antoi.

Vierailija
120/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä lapsen omaavatkaan naiset etsi miehestä rakkautta, vaan hovikuskia ja elämäänsä auttajaa.

Mutta silti sen ulkomailta raahatun varakkuusvaatimus on vähemmän naurettava? Samanlaiseksi hovikuskiksi ja elämän auttajaksi sä sillekin joudut, mutta lisäksi se inhoaa sua sydämensä pohjasta ja on sun kanssa vain koska taloudellisista syistä on pakko. Teette lapsen, niin melko varmasti eroaa seuraavaksi, koska saa elarit. Siinä sun ulkomaan tuontisi. Pelkkä liikesuhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme