Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ei ole mitenkään tavatonta, että naiset ilmoittavat Tinderissä etsivänsä yli 180-senttisiä miehiä"

Vierailija
30.05.2025 |

Nyyh.

t: mies, 179 cm

"Tinder kokeilee maksullisissa versioissaan ominaisuutta, jonka avulla voi seuloa kumppaniehdokkaita pituuden perusteella"

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011267121.html

Kommentit (419)

Vierailija
121/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt treffeillä naisen kanssa jolla oli huikea vaatimuslista.

Ihmettelin kovasti kun nainen oli Yh ja melko tuhdissa kunnossa. Asui jossain lähiössä vuokralla.

Ne treffit ei kauaa kestäneet...

Olen ihan peruspituinen (179cm) ja tukeva yh sanoi minua 'lyhyenlännäksi' treffien aikana. :D Kuka edes käyttää tuota ilmaisua 2025 (tai tuolloin 2024)?

Miksi lähdit yh:n kanssa treffeille? Jotain itsekunnioitusta, hei.

Vierailija
122/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää filttereitä:

- Ulkonäkö 4-10 (arvostelutoiminto hot or not v2.0)

- Paino 40-130+

- Silmälasit / imagolasit

- Ystävien määrä 0-30

- Velaton vai velkainen

- maksaa treffeillä: 0-200€

- Autofiltteri: köyhä, normaali, varakas, öky

- asuntofiltteriin sama: +merenranta, järvenranta, lampi

- Seksileikkien friikkifiltterit: dom/sub, suuseksi, fetissihullut

- Äidin mammanpoika k / e

jne

Oliks siellä filtteriä käytöstavoille ja kusipäisyydelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

179cm miehenä kannattaa vaan suosiolla etsiä muija ulkomailta. Parempi laatu ja vähemmän naurettavat vaatimukset.

Suomalaiset naisilla on ihan harhaiset käsitykset omasta tasostaan.

Luuletko, että tuontinainen tulee tänne rakkaudesta? 

Harva liitto tai suhde on 30 ikävuoden jälkeen mikään rakkaussuhde tai liitto. Raha siinä ratkaisee ja se että nainen saa elintasoa mieheltä.

15-29 ikäisenä voi rakastua toisen persoonaan tai ihmiseen. Sen jälkeen naisia kiinnostaa raha.

Ei se nyt niin harvinaista ole. Itsekin olen rakkausliitossa vielä 30 vuoden jälkeen. Elintaso on rakennettu yhdessä.

Sama täällä ja muuten, mieheni on 187 cm ja mielestäni yhä maailman komein ja haluttavin, 30 vuoden jälkeenkin. Nuorena en edes ajatellut pituutta, mutta kumpikaan poikakavereistani ennen miestäni ei kuitenkaan ollut alle 185. 

Vierailija
124/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt tätä pituus-fetissiä. Mitä ihmettä nainen tekee yli 180 cm miehellä, mitä ne ylimääräiset sentit tuovat? 

Ihan vtusti seksikkyyttä. Oma mies on 193 cm ja rakastan <3 Itse en ikinä huolisi edes alle 190 cm.

Tasan sama asia kuin mitä esim. naisen isot tissit tuo miehen silmissä, jos siis preferoi isoja rintoja kuten monet naiset pitkiä miehiä. En mäkään sitä tajua, mutta näin ne vain menee, seksuaaliset vetovoimatekijät

Friikin pituinen. Tuossa alkaa jo mittasuhteet olla ihan pielessä ja mies näyttää lähinnä alienilta.

Ei todellakaan :D miehen pituinen mies!

Vierailija
125/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä huomaa miten sairaita ihmiset on vaatimuksineen. Olen 180 cm pitkä mies ja lyhyet naiset joille en kelpaa vaatimukseen voivat painua helvettiin. Ei meitä ole tarkoitettu yhteen. En edes huolisi noin tyhmää naista.

No olipa on lapsellisen katkera asenne. Eiköhän sinussa ole ihan muu vialla kuin pituus.

Vierailija
126/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

179cm miehenä kannattaa vaan suosiolla etsiä muija ulkomailta. Parempi laatu ja vähemmän naurettavat vaatimukset.

Sanohan ulkomaat, josta saat vähemmän vaativan naisen kuin Suomesta? Ilmaisia lounaita ei ole

Ei naiset muualla ole välttämättä yhtään vähemmän vaativia, heidän referenssiraaminsa on vain matalammalla. Maailman mittakaavassa suomalaiset miehet ovat jossain top-10-listan puolivälissä, skandit toki ajaa ohi. Ei tarvitse kuin ajaa itärajan taakse niin näkee mitä miestarjonta on monessa maassa. Enemmistö väkivaltaisia tupakoitsevia alkoholisteja jotka alistaa naisia koska niin on aina kuulunut tehdä ja vielä odottavat naisen elättävä heidät. Venäjä ei ole t

Siinä sitä piristävää arjen rasismia. Hyvää päivää sinullekin.

Vierailija
127/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalstoilla kyllä huomaa, että tavalliset suomalaiset tallukat, nuo 150 kg "urheilulliset" naiset kuvittelevat löytävänsä Brad Pittin elämäänsä. Aina saa nauraa :D

Vierailija
128/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä huomaa miten sairaita ihmiset on vaatimuksineen. Olen 180 cm pitkä mies ja lyhyet naiset joille en kelpaa vaatimukseen voivat painua helvettiin. Ei meitä ole tarkoitettu yhteen. En edes huolisi noin tyhmää naista.

Eiköhän meillä miehilläkin ole niitä fantasioita unelmanaisesta. Business as usual

Painu sinäkin helvettiin puppelipoika. 

Vierailija
129/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt tätä pituus-fetissiä. Mitä ihmettä nainen tekee yli 180 cm miehellä, mitä ne ylimääräiset sentit tuovat? 

Ihan vtusti seksikkyyttä. Oma mies on 193 cm ja rakastan <3 Itse en ikinä huolisi edes alle 190 cm.

Tasan sama asia kuin mitä esim. naisen isot tissit tuo miehen silmissä, jos siis preferoi isoja rintoja kuten monet naiset pitkiä miehiä. En mäkään sitä tajua, mutta näin ne vain menee, seksuaaliset vetovoimatekijät

Friikin pituinen. Tuossa alkaa jo mittasuhteet olla ihan pielessä ja mies näyttää lähinnä alienilta.

Ei, 180-185-senttiset näyttävät parhaimmilta, mutta tämähän ei kerro vielä luonteesta yhtään mitään. Yli 190 cm on ällö.

Vierailija
130/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvitse olla kenenkään kanssa. Olen hädin tuskin 170cm mies enkä edes kome. Ymmärrän hyvin että joku mallityrkky ei kelpuuta vaan hakee rinnalleen lähinnä samat arvot ja samankaltaisen ullkonäön omaavaa tyyppiä. Ja että ne luokan tai naapuruston nätit tytöt nekin 

joskus nuorena harmittikin että satunnaisten ihmissuhteiden (tai vielä satunnaisempien seksisuhteiden) väliin saattoi jäädä pitkiä aikoja, mutta sitten taas välillä hämmästyi miten sentään välillä ihan vaan olemalla melko ystävällienn saattoi päivä paistaa risukasaan ja joku sangen kiva ja nätti tyttö saattoi kiinnostua, joko yöksi tai sitten ihan ihmissuhteeksi asti. Ja että yhden sellaisen kivan ja nätin kanssa päädyin lopulta yhteen. 

Vierailija
131/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olipa on lapsellisen katkera asenne. Eiköhän sinussa ole ihan muu vialla kuin pituus.

Ai väität että minulla on katkera asenne. Jos olet todella sitä mieltä niin taitaa kuitenkin ennemmin sinussa olla se vika. Melkein kaikkeen muuhun ihminen pystyy vaikuttamaan mutta ei pituuteen. 

Vierailija
132/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kieltämättä aika haastavaa nykyisellään. Joskus hieman nuorempina (27-32) kokeiltiin viiden kaveruksen porukalla tinderiä tovi. Erilaisia kuvia, profiilit kuntoon, jne. Kukaan meistä ei ole ylipainoinen, ja olemme kaikki 175-190cm välillä, jokainen korkeastikouluttettu. 

Meni pitkälti kuten odotimme: 

Komein sai reilut 200 mätsiä kuukaudessa, muut 2-5. Eihän se paljoa motivoinut. 

Yhden kanssa pariudut käsittääkseeni kerrallaan, jiten helpompi valintahan teillä muilla oli kuin komealla. Mätsejä kuitenkin eli itekin olitte tykänneet, siitä vain valitsemaan mieluisista mieluisin. 200 naista paljon isompi vaiva seuloa.

Näin teoriassa. Käytännössä yksi viidestä mätsistä vastaa tuollaiselle top 10% miehelle ja se yksi joka lähti treffeille asti toteaa ettei se mie

Kaikilla miehillä on sivunaisia, jos ne sellaisia vain mistään saavat, joten kuka tahansa niistä voi lähteä sellaisen mukaan. Ja voi niitä rakastumisia tulla ilman pettämistäkin, Ei se siis pelkästään sen parhaimman miehen kanssa olevan murhe ole, vaan kaikkien naisten - tai pikemminkin ihmisten. Nainenhan se nimittäin yleensä miehen jättää eikä toisinpäin ;)

Lapsille kannattaa valita parhaat geenit, ettei niiden tarvitse viettää elämäänsä vauvapalstalla itkien omaa rumuuttaan ja kelpaamattomuuttaan. Muu on sitten sivuseikkaa, rakastumisia ja sydänsuruja tulee ja menee, niitä ei kannata pelätä vaan tähdätä aina sitä kohti mitä oikeasti haluaa. Meillä kaikilla on tämä yksi ainoa ainutkertainen elämä kuitenkin.

Vierailija
133/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin treffeillä naikkosen kanssa joka ilmoitti tylysti että olen liian lyhyt. Tempaisin sepaluksestami puolijäykän 12-tuumaisen tuhdin paksun suonikkaan mahtimeisselini esille pikaisesti ja jätin kuolaavan, hyperventiloivan pissiksen haukkomaan henkeään kahvion tuolille omiin pöksyihin lirahtaneisiin nesteisiinsä.

Toivottavasti teki susta rikosilmoituksen

Vierailija
134/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun mulla naisena on mittaa yli 180cm niin ei ole mitenkään tavatonta, että en kelpaa.

Eli meistä ei taideta tykätä. 

Samaisessa artikkelissa kyllä todettiin, että miehille naisen pituudella on huomattavasti vähemmän merkitystä.

Miehillä on toiset preferenssit. Miehet ovat parinvalinnassa enemmän ulkonäkökeskeisiä.

Vierailija
135/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset Länsimaissa ajattelevat tutkimusten mukaan, että 85% miehistä on alle keskitason. 

Mitä sillä on väliä, onko joku yli vai alle keskitason? Luuletko, että naisilla on joku velvollisuus kelpuuttaa tietty osuus miehistä vain sillä perusteella, että ne nyt on jonkun mittarilla ulkonäöltään vähintään keskitasoa? "Ai mä luulin se olevan ruma mutta se olikin keskitasoa, oho, no kyllä mä sitten lähden treffeille vaikka ei sytytä yhtään."

Vierailija
136/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää filttereitä:

- Paino 40-130+

- Ystävien määrä 0-30

- Velaton vai velkainen

jne

Oliks siellä filtteriä käytöstavoille ja kusipäisyydelle?

Ok. Lisätään:

Käytöstavat: 0-10 

kusipäisyys 0-10

Epäsosiaalisuus: 0-10

Exien kirjoittamat rehelliset kuvaukset: 

Vierailija
137/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää filttereitä:

- Paino 40-130+

- Ystävien määrä 0-30

- Velaton vai velkainen

jne

Mitä friikkiä on suuseksissä? Sehän kuuluu aina seksiin😳

Vierailija
138/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää filttereitä:

- Paino 40-130+

- Ystävien määrä 0-30

- Velaton vai velkainen

jne

Mitä friikkiä on suuseksissä? Sehän kuuluu aina seksiin😳

Ei kuulu kaikille, on ihmisiä jotka eivät vain pidä siitä.

Vierailija
139/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, 180-185-senttis

Ok, se on sun mielipide se ja mulla eri. En itse edes huolisi noin lyhyttä miestä.

Vierailija
140/419 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittipalstoilla kyllä huomaa, että tavalliset suomalaiset tallukat, nuo 150 kg "urheilulliset" naiset kuvittelevat löytävänsä Brad Pittin elämäänsä. Aina saa nauraa :D

Täysin sama huomio, itse en ole mikään Brad, mutta kuitenkin päivittäin urheileva hoikka mies ja varmaan puolet tykkääjistä on näitä sumopainin harrastajia. Mieluummin olen kuitenkin yksin kun se normaalipainoinen puoli ei halua lähteä treffeille asti. Livenä olen usein huoneen komein mies, mutta sovelluksissa sillä ei vielä treffeille asti pääse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä