Tavallinen mies: oletko koskaan antanut pakit naiselle treffien jälkeen?
Jos olet "tavallinen mies", jolla on yleensä epäonnea deittailussa ja vaikeuksia löytää edes treffiseuraa, koska valinnanvaraa naisissa ei ole, niin oletko itse antanut pakkeja naisille treffien tai jopa tapailun jälkeen? Eikö sinulla ole korkea kynnys antaa pakkeja naiselle, koska tiedät, että sinulla ei todellisuudessa ole valinnanvaraa? Että jos nyt annat pakit, niin voi kestää vaikka vuosi, kunnes seuraavan kerran pääset tutustumaan naiseen...
Kun itse ainakin saan jatkuvasti pakkeja tavallisilta miehiltä, niin vähän ihmetyttää, kun tällä palstalla saa lukea usein siitä, että "nykypäivänä naisille ei kelpaa tavallinen mies". Tarkoittaako se todellisuudessa, että tavalliset miehet krlpuuttavat itselleen vain missin näköisen ja kokoisen naisen?
Kommentit (127)
Olen kyllä. Olen Onnistunut aina löytämään naisista ne karmeimmat ja hirveimmät
Olen, koska ulkonäkö on vain houkutin. Luonne ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena, parempi kylläkin saada pakit kuin olla "varalla" siihen asti kunnes toinen löytää sen paremman.
No sinkkuäitejä pidetään varalla.
Voi kun tietäisit. Nehän on siis ennenkin kelvanneet jollekin, ja onko ikinä tullut mieleen, että se sinkkuäiti on ihan itse valinnut laittaa sen miehen luiskaan. Enrmmän on monella tunkua kuin ennen äitiyttä. Eri
Voi kuinka se osaakin valehdella. Monikaan mies ei todellakaan ota tosissaan sinkkuäitiä parisuhteessa. Miehet joiden on tyydyttävä johkin eli aisurit niin ottavat sinkkuäidin.
Kerran ilmeni että nainen olikin kunnon perinteinen hyysääjä. En kertonut mitään omista ajatuksistani kuuntelin vain naisen vouhotusta illan ajan. Illan päätteeksi nainen tuli luokseni yöksi ja sekstailtiin koko yö. Aamulla kerroin olevani jHAn äänestäjä ja nainen kiljui kauhuissaan. Oli erittäin tyydyttävä kokemus monella tapaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena, parempi kylläkin saada pakit kuin olla "varalla" siihen asti kunnes toinen löytää sen paremman.
Voi kun tietäisit. Nehän on siis ennenkin kelvanneet jollekin, ja onko ikinä tullut mieleen, että se sinkkuäiti on ihan itse valinnut laittaa sen miehen luiskaan. Enrmmän on monella tunkua kuin ennen äitiyttä. Eri
Voi kuinka se osaakin valehdella. Monikaan mies ei todellakaan ota tosissaan sinkkuäitiä parisuhteessa. Miehet joiden on tyydyttävä johkin eli aisurit niin ottavat sinkkuäidin.
Monella eronneella mpiehelläkin on lapsi(a). Jotkut naiset tyytyy heihinkin. Onko sellaiselle naiselle omaa sanaa? Haluan laajentaa sivistystäni ja sulla kun sitä näyttää olevan niin sivistä vielä tämän verran.
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut monesti. Kuunnellut naisen juttuja ja todennut ettei kiinnosta. Yleensä kyselen paljon ja kuuntelen jolloin voin helposti todeta ettei tästä mitään tule, etsin kumppania en seksiä.
Niimpä.
Jos jutut ja ajattelutavat naisella on ihan outoja ja jopa naurukin kuulostaa vastenmieliseltä niin silloin on parempi luopua ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella eronneella mpiehelläkin on lapsi(a). Jotkut naiset tyytyy heihinkin. Onko sellaiselle naiselle omaa sanaa? Haluan laa
Vanhapiika, mutta lapseton mies joka seurustelee naisen kanssa jolla on lapsi(a), niin on säälittävä mies.
miksi lapseton, äitinaisen kanssa seurusteleva mies on viallinen? itsellä hyvä kokemus.
Kyllä.
Ei ollut mitään yhteistä. Tässä tosin ei voi sanoa että minä annoin pakit, koska en usko naisenkaan halunneen enää tapaamista. Ehdin sanomaan ensin
Tuli kauheassa kännissä treffeille. Meni miten meni... Ajattelin antaa toisen mahdollisuuden, mutta kun olin menossa toisille treffeille näin jo kaukaa leidin kunnon. Lähdin pois ja laitoin viestin perään ettei kannata jatkaa...
Antoi todella oudon kuvan itsestään. Joku käytösessä ahdisti minua. Ei jatkoon.
Haukkui exiään ja tarjoilijata. Joopa joo.. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen, nainen antoi ymmärtää olevansa jotain muuta.. Olen itse ihan "normaali" työssä käyvä mies.. Nainen sanoi olevansa työtön. Tämä itselle ok, tämän hetkinen työtilanne on mitä on.. Tavattiin pari kertaa, tarjosin ruuat yms..
MUTTA..
Selvisi keskusteluiden yhteydessä, että nainen oli ollut työttömänä viimeiset viisi vuotta. Syynä oli mt-ongelmat ja masennus. Hän oli eronnut pitkästä parisuhteesta (+10v) ja tottunut siihen että mies maksaa kaiken.
Sanoi rivien välistä, että etsii itselleen uutta parisuhdetta missä mies maksaa kaiken "niin kuin ennen vanhaan, kun miehet oli miehiä. Naiset sai olla kotirouvia" Oli tottunut edellisessä parisuhteessa siihen, että mies vie ulkomaanmatkoille, ja ostelee vaikka mitä.. Vastineeksi olisin saanut seksiä, kotiruokaa ja siivojan..
Öö.. Ei kiitos. Etsin parisuhdetta, missä nainen tekee jotain oman toimentulon eteen ja ajattelee myös itse omilla aivoilla.
Tämä. Yritin jo viritellä samaa havaintoa pituusketjussa. Vaihtosuhde ei todellakaan kulje pelkästään akselilla pituus-kauneus-varakkuus, vaan kyllä yhtään vakavampaa aikeeseen pitää saada molemmilta osapuolilta paljon muutakin. Jotain olisi tuotava yhteiselle pöydälle. Riittävää älykkyyttä, itsetuntoa, luotettavuutta, eteenpäin pyrkimystä, huumoria ja hyväluonteisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesviha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sä luulet niiden eronneiden miesten olevan, joilla on myös lapsia? Ei ne kelpaa lapsettomille naisille. Ei ollut nyt kyse teistä ressukoista jotka ette ole saaneet sitä ensimmäistäkään naista
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Ei ollut mitään yhteistä. Tässä tosin ei voi sanoa että minä annoin pakit, koska en usko naisenkaan halunneen enää tapaamista. Ehdin sanomaan ensin
Tuli kauheassa kännissä treffeille. Meni miten meni... Ajattelin antaa toisen mahdollisuuden, mutta kun olin menossa toisille treffeille näin jo kaukaa leidin kunnon. Lähdin pois ja laitoin viestin perään ettei kannata jatkaa...
Antoi todella oudon kuvan itsestään. Joku käytösessä ahdisti minua. Ei jatkoon.
Haukkui exiään ja tarjoilijata. Joopa joo.. Ei jatkoon.
Ei huonoja syitä.
En ymmärrä, mistä ap:n mielikuva tulee, että tavalliset miehet muka kelpuuttaisi vain missejä. Asiahan on todellisuudessa juuri päin vastoin. Nimenomaan naiset haluavat niitä miehiä, joita muutkin naiset haluavat eikä oman tasoiset kelpaa.
Ja kyllä, jopa tavallisen miehen kannattaa mielummin olla yksin kuin sellaisen naisen kanssa, josta ei niin välitä.
Ja lisäyksenä vielä ap:lle, että jos saat pakkeja sun mielestä ns. tavallisilta miehiltä, niin sun kannattaisi löytää oman tasoistasi seuraa eli tod.näk alentaa hieman rimaa, jos kerta et oikein kelpaa. Tiedän, että mun kommentit saa nyt paljon miinuksia naisilta, mutta jonkun nämä nyt pitää sanoa ääneen
Useamman treffikerran jälkeen olen. En luovuta helpolla.
Se on aina hyvä jos mies antaa kerralla kunnon pakit eikä vetoa kiireisiin. Molemmat pääsevät eteenpäin etsimään sitä sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäyksenä vielä ap:lle, että jos saat pakkeja sun mielestä ns. tavallisilta miehiltä, niin sun kannattaisi löytää oman tasoistasi seuraa eli tod.näk alentaa hieman rimaa, jos kerta et oikein kelpaa. Tiedän, että mun kommentit saa nyt paljon miinuksia naisilta, mutta jonkun nämä nyt pitää sanoa ääneen
Sitten alat valittamaan miksi otit tuollaisen? Miksi tyydyit tuohon etkä ota sitä millaisen haluat? Onko kyseessä vain varasuunnitelma siksi aikaa, että löydät paremman? Sääliksi käy toinen kun ei tiedä olevansa vain väliaikainen varasuhde.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen mieluummin yksin kuin miehen kanssa, joka ei kiinnosta minua.
Kerran tapailin parin kuukauden ajan nelikymppistä tavallista miestä. Hän oli keskipalkkaisessa työssä, mutta asui silti kaupungin vanhassa, rumasti kalustetussa vuokrayksiössä. Kun oltiin ekaa kertaa sängyssä, sanoi hän minulle: "mulla on huono itsetunto, kun mä en voi uskoa, että sun kaltainen nainen voisi olla kiinnostunut musta".
Ap
Up